דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 אטרקציות מומלצות למסיבת רווקות 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1940 פעמים ]

מסיבת רווקות היא אירוע מיוחד ומרגש מאוד. מדובר על אירוע של פעם בחים ולכן אנו רוצות שהוא יהיה מוצלח מכל הבחינות. כדי שהאירוע יהיה ברמה הרצויה, המארגנת צריכה לדאוג לאין ספור דברים לרבות וידוי הגעה של המוזמנות, בחירת וסגירת מקום לאירוע, ארגון אוכל, שתיה והפעלות מעניינות. לכן, לא פלא, שמארגנת אשר לא מנוסה בארגון מסיבת רווקות, עלולה להילחץ מהמשימה הלא פשוטה שהוטלה עליה. על מנת להקל מעט על המארגנת, בפוסט זה אסקור מספר אטרקציות מומלצות למסיבת רווקות.

 

סדנת צחוק

סדנת צחוק למסיבת רווקות מעניקה למשתתפות כשעתיים של צחוק מדבק ללא הפסקה. המדריכה מתייעעצת עם מארגנת הערב ומתאימה את הסדנה לגודל ולאופי הקבוצה. מעבר להמון צחוק מתגלגל, סדנת צחוק מאפשרת להכיר בין המשתתפות, לגבש את הקבוצה ונותנת לכלה הזדמנות להשתחרר מכל הלחץ שלפני החתונה. חשוב לציין שבסדנאות צחוק כולן צוחקות (גם הנשים הכי קשוחות ועצבניות שבחבורה). מעבר לסדנה עצמה, מעבירת הסדנה, תעניק המון תשומת לב לכלה ותיתן לה טיפים שימושיים להמשך.  

 

סקסולוגית

לחלקכן זה ישמע בנאלי ומשעמם, אך סקסולוגית טובה בהחלט יכולה לעשות לכן את הערב. סקסולוגית למסיבת רווקות, תספר לכן על אביזרים שונים אשר יכולים לשפר את הזוגיות שלכן. כמו כן, מעת לעת, יוצאים לשוק מוצרים חדשים ומרתקים ולכן תמיד יש משהו חדש ללמוד. מעבר לסקירת מוצרים, היא תיתן לכן טיפים שימושים לחדר המיטות. בנוסף, היא תשמח לענות על כל שאלה שמטרידה אתכן בתחום התמחותה. מעבר לכך, היא תפעיל אותכן בצורה משעשעת כך שיהיה לכן המון תמונות וזכרונות מהמסיבה הבלתי נשכחת.

 

סדנת שוקולד

אם בא לכן לארגן ערב מתוק במיוחד, סדנת שוקולד הוא הפתרון המושלם בשבילכן. סדנת שוקולד למסיבת רווקות כוללת תאוריה והסברים כלליים לגבי השוקולד, טעימות של מגוון שוקולדים וכמובן הכנה של מטעמים שונים משוקולד איכותי. בנוסף, מדריכת הסדנה מכינה מראש הפעלות נחמדות שינעימו את זמנכן.

 

קורס ברמנים

אלכוהול הוא אחד המרכיבים החיונים למסיבה מוצלחת. הוא מאפשר לבנות להשתחרר ולהיכנס למצב רוח מתאים. קורס ברנים למסיבת רווקות מציע לכן להעביר מספר שעות בהם תלמדו להכין משקאות שונים, לשתות שתיה איכותית עם המון הפעלות מצחיקות. כמובן שניתן להזמין את הסדנה למקום האירוע או להגיע לאחד מבתי ספר לברמנים.

 

מיסטיקאית

ישנן מספר סוגי מיסטיקאיות לרבות קוראת בכוכבים, קוראת בקלפים, קוראת בקפה ועוד. המיסטיקאית משרה אווירה רוחנית נעימה על הסביבה ולכן מתאימה הן לקבוצות שמאמינות בדברים מהסוג הזה והן לאלה שלא. בכל מקרה, היא יכולה לסייע למארגנת האירוע עם מגוון פעילויות ותכנון הערב. אתן יכולות לבחור בטקסים שונים העוסקים ברוחניות וטקס העוסק בכלה בלבד. יכולה להיות אטרקציה מאוד חווייתית אם אתן מתחברות לזה.

 

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, אהבה ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב