דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לבדוק כשקונים ריהוט חדר ילדים? 

מאת    [ 30/12/2007 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2954 פעמים ]

חדר ילדים משמש לשינה, למשחק, לאירוח ולהכנת שיעורים. מה חשוב לבדוק כשבוחרים ריהוט חדר ילדים?
כיצד בוחרים את המיטה לחדר הילדים?
ילדים ישנים במיטת ילדים או נוער כבר מגיל שנתיים-שלוש. מיטות נפתחות מתאימות מאוד לילדים, ומאפשרות גם לארח חברים בקלות, לעומת מיטת יחיד הנתחמת עם מוט ברזל או עץ. ניתן לבחור במיטה צבעונית, אולם אפשר לקשט את המיטה בעזרת כריות צבעוניות ומצעים עליזים, כך שצבע המיטה לא משנה בהכרח. חולקים חדר? היום ניתן למצוא מיטות קומתיים בעיצובים מודרניים, המאפשרים שילוב של שולחן כתיבה וכוננית ספרים, כך שהמיטה העליונה אינה ניצבת ישירות מעל התחתונה. מיטות אלו מאפשרות לחסוך מקום וגם להעניק מרחב אישי לכל אחד מהילדים בתוך חדר הילדים המשותף. חשוב שלמיטה יהיה ארגז מצעים מובנה לטובת הגדלת שטח האחסון בחדר, וכן אפשר לבחור במיטה על גלגלים המאפשרת ניקיון קל יותר והזזה פשוטה במידה ורצים לערוך שינויים.
מה חשוב לדעת כשבוחרים ארון לחדר הילדים?
היום לילדים יש יותר ויותר חפצים וחשוב לבחון עד כמה ניתן לנצל את השטח האחסון שבארוך בצורה חכמה. לכן, הארונות לילדים מעוצבים עם מגוון רשתות נתלות, קופסאות פלסטיק ובד לייעול המקום במגירות ועוד ועוד. מבחינת מרחב, מומלץ שלא לבחור בארונות מסיביים וגדולים, ולבחור בארון בגודל בינוני שיכלול את בגדי הילד, הנעליים ואביזרים חיוניים. ארונות ילדים מומלץ להעדיף עם ריבוי של מגירות ומדפים על פני מקום לתלייה, וכן חשוב שתהייה מגירה לנעליים.
האם לשלב כוננית ספרים בחדר הילדים?
אמנם יש נטייה לחשוב שילדים היום לא קוראים ספרים, אולם בין אם לילד יש הרבה ספרים ובין אם לא, הכוננית אינה משמשת רק להצבת ספרים, אלא היא מעין יחידה המרכזת חפצים שונים החל מקופת כסף, דרך בובות ועד משחקי מחשב וסרטי דיוידי. ניתן למצוא מגוון של כונניות שאינן בנויות במודל המסורתי אלא עוברות שינוי למעין יחידת מדפים מודולארית, אותה ניתן להתאים באופן אישי לעיצוב של חדר הילדים. חשוב לדאוג שמהדפים יהיו בגובה המותאם לגובה הילד, לכן חשובה האפשרות לשינוי הזוויות והגבהים ככל שהילד גדל.
איך בוחרים שולחן כתיבה?
עיצוב חדר ילדים הוא אתגר לא קטן, משום שבנוסף לכל הרהיטים חשוב לשלב שולחן כתיבה. שולחן הכתיבה היום מהווה גם שולחן מחשב, לכן חשוב שסביבת העבודה בחדר הילדים תהייה מרווחות ותאפשר לילד אפשרויות תזוזה. שולחן הכתיבה יכול להיות יחידה עצמאית או להיות חלק מיחידה של ספרייה, תלוי במבנה החדר ובהעדפות האישיות שלכם. בכל מקרה, מומלץ להעדיף שולחן הכולל שידת מגירות או מגירות תחתונות, ולדאוג שיהיה מספיק שטח אחסון לקלסרים וצרכי לימוד, שהיקפם גדל ככל שהילד עולה כיתה. כמובן שיש לשלב תאורה כגון מנורה שולחנית בנוסף לתאורת התקרה, ולא להתפשר על כיסא ארגונומי איכותי.
מה עוד מומלץ לשלב בעיצוב חדר ילדים?
ילדים אוהבים לרבוץ על הרצפה ולכן בנוסף לכסא ולמיטה עיצוב חדר ילדים אינו שלם בלי פינות רביצה המאפשרות משחק חופשי ונוח, כמו לדוגמא פופים , כסאות מתנפחים ושרפרפים מעוצבים המגיעים היום במגוון צורות וצבעים. ניתן גם להכין פינת ישיבה על מזרונים עם כרים גדולים, אותם ניתן לאחסן בארגז המצעים כשאין בהם צורך.
כי לילדים שלכם מגיע לגדול בחדרים מתוקים!
אנו מתמתחים בעיצוב חדרי ילדים ונוער בהתאמה אישית מלאה. מעצב הבית שלנו ידוע בזכות הקו הנקי והפשוט, השואב השראה מ חדרי ילדים שראה בעולם, עם דגש גדול על נוחות המוצר ובטיחות גבוהה ביותר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב