דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אייפון 3 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2143 פעמים ]

האייפון GS3 נראה חזותית כמו גרסת ה-G3 הקודמת כאשר השינויים העיקריים בו הינם מהירותו הגבוה יותר של המעבד המובנה וזכרון ה-RAM. במכשיר ניתן לגלוש במהירות כפולה, להנות מכרטיס גרפי משופר, ממצפן, וממצלמת 3 מגה פיקסל אשר מצוידת באפשרות לפוקוס אוטומטי ובצילום וידאו מובנה ללא עזרים חיצוניים.


המכשיר הושק באופן רשמי על ידי אפל ב11 ביולי 2008 והוא מהווה את הדור השני של האייפון. הוא הושק ב-22 מדינות. שנה לאחר מכן הושק הדור השלישי של האייפון, ממנו נמכרו כמיליון מכשירים בשלושה ימים.


בiphone 3 נעשו שיפורים במצלמה מבחינת איכות התמונה והן מבחינת איכות וידאו. שיתוף תמונות וסרטונים נעשה פשוט להפליא. ניתן לצלם סרטונים ובקליק אחד להעלות אותם לYouTube, להתחבר לרשתות חברתיות ולשתף תמונות, כמו בפייסבוק לדוגמא, לשלוח את המיקום שלכם לחברים, להקליט מזכרים קוליים,להשתמש בתוכנת הניווט, לשחק משחקים באייפון ולעשות כל מה שבא לכם מבלי להיות מוגבלים כלל.


נעשו גם מגוון שיפורים הקשורים לממשק המשתמש עם מערכת ההפעלה iphone OS, וכעת מערכת ההפעלה הינה אינטואטיבית יותר, מהירה, נוחה ונגישה להרבה יותר אנשים. 


תיקון מסך לאייפון 3

התיקון הינו הליך פשוט יחסית. על מנת להבין אותו חשוב לדעת מספר פרטים.מסך אייפון 3 הינו בגודל 3.5 אינטש בפורמט רחב, מסך מגע מולטיטאצ', תצוגהברזולוציה 480X320 ו163 פיקסלים לאינטש.
המסך מורכב משני חלקים: מסך LCD - מסך תצוגה פנימית, ומסך המגע - על שכבה זו מולבשת שכבת הזכוכית החיונית.
בשל המבנה הפשוט יחסית של מסך האייפון 3, ניתן להחליף כל מסך בנפרד ללא תלות במסך השני, כלומר, כל מסך מוגדר כיחידה עצמאית לחלוטין. חשובלציין שבמהלך תיקון מסך האייפון 3 מומלץ להחליף את מסגרת הפלסטיק במטרה לאטום את המכשיר מפני לכלוך ורטיבות.


ההבדל בין אייפון 3 לאייפון 4

מסך איכותי וטוב יותר - יותר פיסקלים לכל אינץ' ומסך רטינה, מהירות גבוהיותר בגלל מעבד חדש יותר - לאייפון 3GS יש 600MHZ ולאייפון 4 יש מעבד של1GHZ, עשוי רכיבים איכותיים יותר, מצלמה טובה יותר - לאייפון 3GS יש 3.2 MP ולאייפון 4 יש 5MP עם צילום HD בצילום ווידיאו, בטריה גדולה יותר עם הספק של עד 40% יותר זמן עבודה, מצלמה קדמית שבעזרתה ניתן לדבר עם אנשים שיש להם אייפון 4 או אייפוד 4 בשיחות ווידאו שנקראות Facetime.


שדרוג לאייפון 4


חברת סלקום מציע שדרוג למכשיר אייפון ארבע במחיר של 19 שקלים לחודשלמדברים מעל 249 ש"ח בחודש. חברת פלאפון מציע שדרוג לאייפון 4 בחבילהבעלות של 319 ש"ח לחודש הכולל 2500 דקות, 2500 סמס, הכפלת מהירות גלישה עד 4MB לשנה. באורנג' ניתן לשדרג בעלות של 129 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים, סך הכל 4644 ש"ח.


עדכונים נוספים  


לאחרונה נפוצה שמועה ברשת כי כאשר ישוחרר לשוק האייפון 5, אפל תחלק מכשירי אייפון 3 בחינם. חלוקת המכשיר בחינם עלולה לשבור את השוק ולזכור את אפל בנקודות זכות רבות. כיום ניתן למצוא את המכשיר בזאפ במחיר 1800 ש"ח. 

www.forcell.co.il אביזרים לפלאפונים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב