דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטנד אפ - לאנשים שאוהבים לצחוק ולהצחיק 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 5057 פעמים ]

בני האדם אוהבים לצחוק, זה בטבע שלנו. החיים שלנו ללא צחוק הם כנראה יהיו חיים לא מלאים, חסרי גוון. יש אנשים שנולדו להצחיק והם בדרך כלל פוקדים מועדוני סטנד אפ ומופיעים בפני אנשים המוכנים לשלם כדי לצחוק. מופעי סטנד אפ מזמן הפכו לאמצעי בידור מצליח ואהוב על רבים, בעיקר בגלל הנושאים עליהם מרבים לדבר אמני סטנד אפ – חיי היום יום, פעילויות שאנחנו מבצעים ודברים שכל אחד יכול להזדהות איתם. בדרן טוב יצליח לסחוף את הקהל ויצור תמונה המתארת את מה שהוא מדבר עליו, כך שכל אדם ואדם יוכל לדמות בדמיונו את הסיטואציות שמדברים עליהן.

 

לסטנד אפ יש סגנונות שונים. יש אמנים שיעדיפו לדבר על נושאים קלילים ויום-יומיים ויש כאלה שהם אגרסיביים ומתבדחים בנושאים שיכולים להיות יקרים לאחרים, כמו דת, אמונה, זכויות אדם וכדומה. במופעי סטנד אפ אפשר למצוא לפעמים גם את "המפריען", שבאנגלית נקרא Heckler – אדם המעיר הערות מעליבות לאמן העומד על הבמה ולרוב ההערות ניתנות ברוח טובה. אמני הסטנד אפ משתדלים להחזיר תשובה מתחכמת לאדם שהפריע בכך זוכים בחזרה באמון הקהל.

 

ישנם אמני סטנד אפ שהפכו למפורסמים ביותר וקיבלו סדרות טלוויזיה משלהם וגם תכניות בידור ואירוח. מן המפורסמים באמני הסטנד אפ בעולם הם ג'רי סיינפלד, ג'ורג' קרלין, לואיס סי.קיי, ג'ון סטיוארט וסטיב רייט. אמני סטנד אפ מתחילים את דרכם בדרך כלל במועדוני סטנד אפ המאפשרים להם לעלות לבמה ולהופיע בפני קהל המשתנה מערב לערב. בדרך זו, אמני סטנד אפ מתאמנים על הופעתם ובודקים חומרים חדשים שהם כתבו, כדי ללמוד יותר אודות יכולת הכתיבה שלהם. אמני סטנד אפ המסוגלים ללמוד יותר טוב את הקהל ולהבין שהם אכן מצחיקים, בדרך כלל יצליחו לפלס את דרכם להצלחה בקנה מידה שיהיה משמעותי.

 

אמני סטנד אפ ידועים מושכים אנשים חדשים לתחום, בעיקר בגיל צעיר. נערים בעיקר, מתעניינים בסטנד אפ עוד בתקופת חטיבת הביניים או התיכון וכבר אז שוקדים ומפתחים את כתיבתם ויכולתם להופיע בפני אנשים ולהיות 'מצחיקים'. הופעות סטנד אפ שבהן לא משתמשים במילים גסות בצורה מוגזמת, יכולות לפתוח דלת בפני קהל רחב של צעירים המגיעים עם הוריהם (או עם חבריהם) למופעי סטנד אפ  ולשאוב השראה.

 

סטנד אפ הוא תחום בידור החביב על אנשים רבים, בעיקר על אלה המסוגלים להזדהות עם הקונפליקטים והסיטואציות שאמני סטנד אפ מציגים לרוב, או פשוט כל אחד שאוהב לצחוק.

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס בידור ובמה, פורטל בידור המביא לכם מידע מפורט על תחום הבידור אלפי עסקים בתחום הבידור, אמני סטנד אפ, הצגות ילדים ועוד. www.indexbidur.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב