דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגידות וגירושין 

מאת    [ 30/12/2007 ]

מילים במאמר: 643   [ נצפה 5539 פעמים ]

בימינו, ומזה מספר שנים, הסיבה השכיחה ביותר לגירושין היא בגידות מצד אחד מבני הזוג.

הטענה כנגד הצד הבוגד היא כי הוא פועל בניגוד לעקרון הבסיס של התא המשפחתי - מונוגמיות - תוך שהוא מפר את האמון הבסיסי שניתן בו ומנצלו לרעה כנגד בן זוגו.


ניתן לחלק את סוגי הבגידות לשני סוגים עיקריים (ואשר לרוב מופיעים יחד):

בגידות פיזיות - בגידות הכוללות קיום יחסי מין עם אחר.

בגידות רגשיות - בגידות שעיקרן גילוי רגשות לאחר.


בכל מערכת יחסים ובין כל בני זוג קיימות הגדרות של מותר ואסור והסכמות לגבי נורמות התנהגותיות. ככלל, התפתחותה של מערכת יחסים מבוססת על בירור והגדרות אלו, המהוות מעין הסכם מיוחד בין בני הזוג המאפשר את החיים המשותפים ומהווה להם תנאי. על אף כי ברוב המקרים 'הסכם' זה לא כתוב, ולא פעם גם כזה שלא נאמר במפורש, הרי שהפרה של אחת מהסכמות אלו יכולה להתפרש כבגידה בבן הזוג.

בגידות תמיד יביאו לשינוי התנהגותי ואת סימניה ניתן לראות בחוסר סבלנות, חוסר אכפתיות, ירידה ברמת ההתעניינות, ירידה בחשק המיני ובתדירות קיומו, היעדרויות מהבית, שינוי בנורמות התנהגותיות שונות וכו'.

עצם גילוי הבגידה גורר מצוקות רבות ובעיקר נפשיות איתן יש צורך להתמודד בהמשך. המצוקות הן של הצד הבוגד והנבגד כאחד, אם כי הן בעלות אופי שונה מהאחד לשני. כפועל יוצא מגילוי הבגידה, מתחיל תהליך גלוי של הרס התא המשפחתי, תהליך שמוביל לא פעם גם לפגיעה בילדים, אם יש כאלו. השלב הבא יכול להיות ניסיון לפתור את הבעיות על דרך תיקון חיי המשפחה ושלום בית ו/או תחילת הליך גירושין הכולל חלוקת רכוש, מזונות, משמורת, הסדרי ראייה וגט.


האמת היא שבגידות בין בני זוג היו מאז ומעולם. השוני כיום הוא בתפיסה החברתית את הבגידות ואת הבוגד, וקבלת הבגידות כנורמה התנהגותית שאינה ממש פסולה.

בעבר נושא הבגידות לא הוחצן, הדבר הושתק והפחד מ"מה יגידו" הביא את בני הזוג להישאר נשואים כלפי חוץ למרות שהתא המשפחתי נרמס ונהרס. כיום אין את אותו 'פחד' של מה יגידו במשפחה ובסביבה ולכן גם לא מהססים לפרק את התא המשפחתי ולפנות לדרך של הליך גירושין. במקביל, ומסיבות קשורות, כאשר הצד הנבגד מרגיש בבגידה או אפילו רק חושד בכך, הוא לא מהסס לפנות למשרד חקירות שנדרש לחקור בנושא, ולאשש או להפריך את תחושותיו.


מתברר שצעד זה הנו צעד חכם ומועיל.


מחד, כאשר מתבררים החשדות כלא נכונים ניתן לשקם את התא המשפחתי ולהעלות אותו חזרה על דרך המלך. זאת מבלי שהחשדות יהרסו כל אפשרות כנה לשיקום. חוסר הידיעה לגבי האפשרות לבגידה לא ייתן לאדם שחש נבגד מנוח. עניין זה תמיד יעלה במוחו, יטריד את מנוחתו, ויהווה מכשול כנגדו להמשך מערכת יחסים זוגית תקינה.

חשד לא מבוסס גרוע מידיעה של הנורא מכל!


ומאידך, כאשר החשדות לבגידה מתבררות כנכונות יאסוף משרד החקירות ראיות מוצקות וקבילות לכך. עבודת משרד החקירות והתיעוד שנאסף ישרתו בהמשך את הצד הנבגד בהליך המשפטי ויהיו לעזר רב של העו"ד / טוען רבני שמטפל בתיק.


חשוב מאוד לזכור כי בשלב הראשוני בו הנבגד גילה את דבר הבגידה, או חושד בה, עליו להמשיך לנהל חיי שיגרה רגילים, לשמור על קור רוח ולא לחשוף בפני הצד הבוגד כי דבר בגידתו נגלה. הדבר יעזור ויביא ליתרון בולט הן במישור המבצעי והיכולת לאסוף ראיות והן ביכולת לקבל ייעוץ משפטי ולתכנן בקפידה את ההליך הפורמאלי.


תאום פעולה בין הלקוח, בעל משרד החקירות ועו"ד יוביל לייעול ההליך המשפטי, לסיומו בדרך הטובה והזולה ביותר, ומשרת את האינטרס של הלקוח באופן היעיל והטוב ביותר.


זכרו כי אין זה משנה באיזו סוג בגידה מדובר וכן כי אין בסוג זה ללמד על ההמשך והעתיד לבוא.


חקירה בתחום האישות היא מבין החקירות המורכבות והרגישות שיש.
מדובר בנפשות בשר ודם, משפחות, ילדים וקרובים אשר גורלם עתיד להשתנות לבלי הכר ולעיתים להוביל למשקעים והשלכות התנהגותיות ונפשיות.
אנו מאמינים בלב שלם כי פתיחה בהליכי חקירת אישות היא צעד אחרון. אנו תמיד נברר אם ניתן לגשר על מחלוקות בין בני הזוג ומציעים לפנות לקבלת סיוע מקצועי לפתרון בעיות בין-אישיות.

'שלום בית' היא אופציה שתמיד נהיה רגישים לה הן בטרם נקבל על עצמנו לטפל בתיק אישות, והן במהלכו.



במשרד "שמשון ג. שירותי חקירות" שיקולים מקצועיים אינם נפרדים משיקולים אנושיים. תמיד נעדיף לוותר על תיק אישות כנגד שלמות המשפחה.
שמשון גולדנברג בעל משרד החקירות שמשון ג. שרותי חקירות, משרד הפועל ברישיון משרד המשפטים וחבר בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל.
המשרד מבצע עבודות חקירה בפריסה ארצית למגזר הממסדי, הציבורי, העסקי והפרטי.
להלן רשימת לקוחות: http://www.shimigold.com/Clients/default.aspx
המלצות: http://www.shimigold.com/Recommendations/default.aspx
כתובת האתר: http://www.shimigold.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב