דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עסק נכון ואפקטיבי - זה בידיים שלך! 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1936 פעמים ]

להקים עסק, כל אחד יכול, אבל ניהול עסק זה כבר דבר אחר, עסקים רבים, גדולים או קטנים, נכשלים ונופלים לאור ניהול לקוי, הצעד הראשון הוא הקמת עסק ומיד אחריו בא הצעד השני , יצירתיות, יוזמה, אומץ, כושר ארגוני והרשימה עוד ארוכה: ניהול פרויקטים, ניהול לקוחות וניהול  זמן, כל אלו ועוד הם חלק בלתי נפרד מתפקידך כבעל עסק. ניהול עסק המביא להצלחה תלוי קודם כל בך!

הקמת עסק – זה לא משחק ילדים

לכל אחד המגיע למסקנה כי הוא פורש מעולם השכירים ונכנס לעולם העסקים , יש את הסיבות המגוונות שלו, הרי כל אחד מאתנו מחפש את הדרך הטובה ביותר להתפרנס. סביר להניח כי רוב בעלי העסקים המתחילים, רכשו ניסיון ומיומנות כבר כעובדים שכירים. הקמת עסק מצריכה חשיבה רבה על האופן והסיבה לפתיחת העסק, שתגיע מכיוון חיובי ומרצון להתקדמות ולא מכיוון שלילי. חשוב שהעסק יהיה בתחום שאתם אוהבים. הקמה וניהול של עסק דורשים השקעה מאומצת וזמן רב. קחו בחשבון אתשם הולכים לבלות את רוב שמנכם בתקופה הקרובה בהקממה, תכנון וניהול של העסק. אם זה יהיה משהו שאתם לא נהנים ממנו במיוחד, או שאין סיכוי שתלמדו לאהוב, כנראה שזה לא הענף שלכם.

ניהול עסק באופן אפקטיבי דורש פעולות בסיסיות שבמידה ויתבצעו בקפידה, העסק יגרוף הצלחה כבר בשנה הראשונה. בעל עסק נדרש לנהל כמה תחומים בו זמנית הכוללים ניהול כללי של מערכות , גיוס כח אדם , קידום מכירות ושיווק נכון של בית העסק , ניהול שירותים חיצוניים הכוללים בין היתר ייעוץ משפטי , הנהלת חשבונות ועוד. אין ספק כי שלבי ההתארגנות שדורשת הקמת עסק כרוכה בתכנון רב, למידה, ביורקררטיה מול הרשויות, מחקר שוק וביצוע משימות באופן מדויק, מלבד בקיאות ושליטה בתחום.

ניהול עסק –  עשה סדר!

תכנית הקמת עסק רשומה ומסודרת הכוללת שלבי תכנון מדויקים, תביא לתוצאות מרשימות . סדר הוא מתכון מנצח לבעלי עסקים והמרבה, הרי זה משובח ! עוד לפני הקמת העסק יש לכתוב תכנית עסקית מגובשת ויסודית הכוללת את גיבוש המודל העסקי והאסטרטגיה העסקית של העסק, תחזיות פיננסיות ואסטרטגיית שיווק. לאחר הקמת העסק , יש לשים דגש על הקמת המבנה הארגוני שזהו הבסיס להצלחה. עוד נמנה בין השלבים הראשונים והחשובים לא פחות זה גיוס מקורות מימון: קרנות , בנקים או אפילו שותף עסקי שיהיה מוכן להשקיע. בנוסף, יש לדאוג לרישום העסק הכולל הקמת מערכת הנהלת חשבונות, וכמו כן לגיוס והשמה של כח אדם מתאים, משימה הכוללת: פרסום מודעות דרושים , ראיונות, איוש תפקידי ניהול עסק  ועוד. זכור כי לתפקידים ניהוליים יש צורך באנשי מקצוע מיומנים וטובים שיכולים לעלות הרבה כסף. אם יש תפקידים שאתה יכול לבצע לבד, תוכל לחסוך בכח אדם, לפחות בשלבים הראשונים עד שתגדל מעט ותתבסס. ודבר אחרון אך לא פחות חשוב, יש לדאוג לפרסום וחשיפה של העסק על מנת שיביאו לגיוס לקוחות פוטנציאלים.

 וכשיש לך את כל זה, אתה מוכן לצאת לדרך ולשאוף להצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב