דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות ערב - תבחרי נכון, זה כבר לא כמו פעם 

מאת    [ 15/04/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2147 פעמים ]

שמלות ערב מביאות עימן עיצובים חדשים ומרעננים בכל שנה שעוברת. אפשר תמיד למצוא שמלות ערב בעיצובים שונים ובכל הגזרות האפשריות, שיתאימו לכל אחת שתרצה ללבוש אותן לאירוע כלשהו. לאירועים מסוגים שונים, תצטרכי להתאים לעצמך שמלת ערב שונה. אם את הולכת הולכים למסעדה או חתונה, יש סגנונות שיתאימו לך יותר וכאלה שפחות. אם יש לך חוש אופנתי, את תמיד תצליחי להתאים את עצמך לסיטואציה ללא קושי.  חיפוש אחר שמלות ערב יכול להיות דבר מתיש. כל כך הרבה שמלות ערב בצורות ועיצובים שונים. מבחינתם של גברים, שמלות ערב הן פיסת בד, בעוד שעבור הנשים זה עולם ומלואו. שמלות ערב אמורות לך להרגיש טוב עם עצמך, אולי אפילו לתת לך תחושה שאת מרחפת מעל כולם ומלאה באושר והתרגשות.

 

כשאתן מחפשות שמלות ערב, השתדלו להישאר בתקציב מסויים שהקצבתן מראש. את יכולה להחליט גם שאת מוותרת על קניית נעליים מתאימות, כדי לעמוד במחירן של שמלות ערב שונות. יש עוד דברים שאפשר לוותר עליהם, כמו אקססוריז. אלה דברים שמתאימים לשטיח האדום ולא ליום יום. בחירת שמלת ערב צריכה להיעשות בצורה חכמה ולא רק אם היא נראית ממש טוב. כשאת רוצה לקנות שמלת ערב, קודם כל תחשבי על השימוש שלה בעתיד – את לא רוצה שהארון שלך יתמלא בשמלות ערב שלבשת לשני אירועים. לכן, תבחרי שמלה שאת תרגישי לנכון ללבוש לעיתים קרובות יותר ולא פעם בשנה.

 

שמלות ערב כפי שאנחנו מכירים אותן היום, הן פרי פיתוחה של החברה המודרנית. כשהופעתה של האישה בפומבי החלה להפוך ליותר חשופה, שמלות ערב קיבלו מושג חדש, שמשדר מיניות. שמלות ערב הפכו מאוד מהר לדבר שמביטים עליו בטקסים שונים. השטיח האדום הוא דוגמא מצויינת להתעסקות הבלתי פוסקת בלבושן של שחקניות או דוגמניות על השטיח האדום. צהובונים ומגזינים מנתחים את לבושן ומסיקים מסקנות לגבי טעם הלבוש שלהן וכדומה. כך, שמלות ערב הפכו מלבוש שמרענן את המלתחה, לסמל סטטוס שמשנה את חוקי המשחק. למרות הכל, זהו בגד שצריך להיות במלתחתה של כל אישה באשר היא.

 שמלות ערב, בין אם תרצו או לא - הן כאן ולטובה. שמלות ערב שמרביתן ומטבען חשופות, לא מתקבלות בעיני עדות רבות ובעיקר אצל הדתיים באומות השונות. האם נשים תצטרכנה לשאת את עול הצניעות לעד? האם יגיע היום בו אישה לא תצטרך לבחור את שמלת הערב שלה בהתאם למה שנראה או מתאים לאנשים אחרים? בכל מקרה, תפיקו את המירב מהן, שמלות ערב הן נהדרות!

 

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב