דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס דמיון מודרך - לברוא מציאות חדשה 

מאת    [ 15/04/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2070 פעמים ]

לימודי דמיון מודרך

כיום אפשרויות התעסוקה רבות ומגוונות. תחומי ידע התפתחו לתתי-התמחויות ונישות ספציפיות המאפשרות לכל אחד לבחור מסלול לימודים המתאים עבורו מבחינת מיצוי יכולותיו, תחום עניין וציפיות שכר. השאלה היא, כיצד בוחרים?  ואם כבר בחרנו, כיצד מממשים? כיצד מתמודדים עם ראיונות עבודה והשתלבות במעגל עבודה חדש? טכניקת דמיון מודרך היא טכניקה חווייתית ונעימה, המוכחת מזה שנים רבות ככלי יעיל ליצירת שינוי ולפתרון בעיות, טכניקה המשלבת תרגילי הרפיה ושימוש בדמיון שלנו כדי לשחרר "חסמים" רגשיים המונעים מאתנו שינויים בחיים, ולאמץ עוגנים חדשים ומחשבות חיוביות לבניית הדימוי העצמי ואמונה בבניית איכות חיים של מימוש וסיפוק.

קורס דמיון מודרך – למי?

לכל המעוניין לשנות ולברוא מצבים חדשים למציאות טובה יותר, עבורו באופן אישי או עבור אחרים כמטפלים וכמנחים, מטפלים מתחומים שונים (מתחום בריאות הנפש או מתחום טיפולי גוף ומגע), המעוניינים לרכוש ולשלב בעבודתם כלי טיפולי חווייתי-מילולי ליצירת שינוי בטווח קצר-מועד. 

קורס דמיון מודרך – מטרות ותכנים

במסגרת לימודי דמיון מודרך מטרת העל של הקורס היא היכרות מקצועית עם תחום דמיון מודרך. רכישת כלים לעבודה מעשית תוך היכרות עם שפה מתודולוגית, שכן מדובר בטכניקה הנרכשת במבנה לימודים בינלאומי זהה ומטפלים בדמיון מודרך שייכים לקהילת מטפלים בינלאומית הדוברת את אותה השפה. יחד הם יוצרים מארג משותף של תיאוריה ופרקטיקה.

התכנים הנלמדים עוסקים בטכניקות שחרור מצבורי כאב וסבל מן העבר; יצירת מקום של שלווה ובטחון בתוכנו, עוגנים לחיזוק עצמי; פתיחות לחושים; העמקה בטכניקות דמיון מודרך; עבודה עם סמלים ומטפורות במפגש עם מטופלים להגנה, לריפוי ולאיזון; פיתוח סגנון דיבור ויצירה משותפים.

קורס דמיון מודרך – כיצד לבחור?

על אף השפע במוסדות לימוד המציעים קורס דמיון מודרך, מומלץ לבחור במוסד לימודי מוכר ומקצועי. ככל שלמוסד יש יותר ותק כך הוא יותר לגיטימי. קורס ממושך יהיה מקיף יותר. מוסד בעל הכרה בינלאומית על ידי איגודים רלוונטיים ובעל הכרה על ידי מוסד אקדמי ישראלי להשכלה גבוהה ינפיק תעודת הסמכה נחשבת יותר. פרט לחשיבות התכנים, יש חשיבות למנחים ולדרך ההנחיה. מדובר בקורס חווייתי שתרגול מהווה בו חלק נכבד. חשוב לברר, "לטעום" ולהשתתף במפגש/בסדנת היכרות. כמו כן, כדאי לבדוק האם בתום הקורס מציעים לבוגרים עזרה במציאת תעסוקה או קורסים להשבחת מטפלים בהמשך דרכם המקצועית. עבודת הכנה מושקעת מראש, של בירור יסודי ומעמיק אודות הקורס ומנחיו יכולה להבטיח ראש שקט יותר במהלך הלימודים ומוטיבציה גבוהה. בהצלחה. 

מכללת רטר הינה המכללה הוותיקה בארץ להכשרת מטפלים בשיטת דמיון מודרך ו-NLP. לפרטים נוספים והרשמה לסדנאות המבוא בקרו באתר המכללה www.retter.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב