דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יזמות עסקית - איך לשמור את להבת ההתלהבות שלך בוערת 

מאת    [ 15/04/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2042 פעמים ]

יזמות עסקית יודעת עליות ומורדות. קשיים ומהמורות חדשים מופיעים בכל יום. הלחץ כספי והלחץ החזק מהסביבה הקרובה לא מרפה מאיתנו. רגעי הייאוש הם רבים ופעמים רבות אתה מרגיש בודד אתה והחלום. אסור לך להישבר ואסור שלהבת ההתלהבות שבך תדעך, אז איך עושים את זה...

עליך להיצמד באופן קשיח ללוחות הזמנים הכתובים בתוכנית העבודה.

לא עושים זאת רק בגלל שזה מה שנאמר בתוכנית העסקית, אלא היצמדות קשיחה ללוחות הזמנים שומרת על מסגרת העבודה, מחזקת את המשמעת העצמית ועוזרת להגיע לתוצאות וליעדים שנקבעו במסגרת התמונה הגדולה של העסק.

עליך לפעול בנמרצות כנגד שליליות מבחוץ ומבפנים.

זה מאד קשה אם לא בלתי אפשרי לשמור על ניצוץ התלהבות כאשר האווירה מסביב היא אווירה נגטיבית והציניות שולטת בכיפה. למרבה הצער במקרים רבות הנגטיביות מגיעה דווקא מהמשפחה, החברים והעמיתים לעבודה, המגיבים לא טוב על כל קושי ומכשול במקום לעודד ולסייע.

עליך לסמוך על עצמך ולא להיפתח לשליליות של האחרים, היצמד לחלום שלך ואל תרפה. אל תהסס להתנתק לתקופה מסוימת מהאנשים שאתה מרגיש שהם גורמים לך להיחלש.

חזק את הנפש שלך

אתה חייב להשקיע בעצמך רבות וללמוד איך לשמור כל הזמן על חיוניות ועל אנרגיה חיובית. נושא ה "self improvement" קיים בעולמנו כבר עשרות שנים וקיימים לרשות סמינרים, ספרים, CD  שנועדו להחדיר לנפשך חשיבה חיובית ותשוקה להשיג את מטרותיך.

הנקודה היא שיש באפשרותך לשלוט במה שאתה רוצה להכניס לך לנפש והאם אתה רוצה להתמקד בחיוביות ובמוטיבציה וע"י כך תוכל התגבר על המכשולים ביתר קלות, להתעלם מהשליליות שמסביבך ולהכניס ניצוץ של תקווה והתלהבות בחייך.   

קבל שינויים בברכה

הדבר היחיד שלא משתנה הוא המושג שכל דבר הוא בר שינוי. לא משנה כמה התוכנית העסקית שהכנת מקיפה ויסודית ולא משנה עד כמה אתה חושב שחשבת על הכול כאשר כתבת את התוכנית העסקית, תמיד הבלתי צפוי יופיע.

ההבדל בין לפרוח במקרה של הופעת הבלתי צפוי לבין לקמול במקרה כזה, תלוי ביכולת שלך לחבק את השינוי ולגרום לכך שהשינוי יעבוד לטובתך.

תן להיסטוריה להיות המדריך שלך

כל המצליחנים הגדולים ביותר בהיסטוריה סבלו מנסיגה או מהחלשות זמנית בעסק שלהם, מאכזבה גדולה או מספקות פנימיים. כדי להגיע להישגים המדהימים גם הם היו צריכים לעבור מכשולים, בדיוק כמוך.

מה שמאחד את כל המצליחנים בעולם זה שהם מאמינים באופן מוחלט בחלום שלהם, הם יודעים להתמקד במטרות שלהם והחשוב ביותר הם ניחנים בהתמדה ובעקשנות.

הבשורה הטובה שתכונות אלה לא ניתנו למעטים כמתנת אל בעת היוולדם, כולנו יכולים לרכוש את התכונות האלה ולהבין שבלעדיהן לא ניתן להצליח.

 

  אתה לא יכול לדבר בישראל על יזמות עסקית מבלי להזכיר את ישראל שטרן, יזם בנשמה העומד מאחורי יזמויות עסקיות רבות בארץ ובעולם. שטרן הצליח לשגע את המדינה מספר פעמים ולהגיע לכל בית עם היזמויות העסקיות שהרים. הוא יודע לקחת רעיון ובתוך זמן קצר להפוך אותו למציאות - לעסק חי נושם ומרוויח. עכשיו הוא מעוניין לשתף אתכם בידע הרחב שרכש ובניסיון הרב שצבר, במסגרת הרצאות, ליווי עסקי וייעוץ ליזמים שרוצים להגשים את החלום ראו באתר www.2byazam.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב