דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


TUTTI-FRUTTI מאי 2012 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 2430 פעמים ]


מענה ליריב בן אלעזר


בדיעבד אנו יודעים שבעל מוצא ערבי יסרב להצהיר "לתפארת מדינת ישראל" כך שאין כאן יותר שאלה למה ברור וכו...וגם לא יסרבו לאזרחות ישראלית אשר מקנה להם זכויות אזרח כולל בריאות,ביטוח לאומי-אשר יכולים לחלום עליהם במדינות השכנות.הם נהנים משני עולמות.אנחנו לא יכולים "להקנות" להם אזרחות של מדינת פלסטין. קח לדוגמא את אחת ההצעות לתיקונים דמוגרפיים אשר היו. כל כפרי המשולש, למדינת פלסטין. כל הערבים כפה אחד סירבו לכך. ושים לב. אף אחד לא מגרש או עושה טרנספר.מה יוותרו על הצ'ופרים של הציונים! זהו אופורוניזם בהתגלמותו! הצעקות פלסטין,פלסטין ,זה מס שפתיים. האדאולוגיה של פלסטין בעבור ערביי ישראל היא מזוייפת כי לעולם לא יוותרו על סיר הבשר במדינת "הציונים".

 

סקירות מנהלים


‎"סקירות מנהלים",הם המצאת המאה המרפדת כיסים רבים,על חשבונו של האזרח, אשר לא צריך אותם כלל. אבל מדובר במעין פסיכוזה. "אני עושה בדיקת מנהלים"- הכל בסדר ואולי לא אמות לעולם.
הדברים לא היו עלומחם עד היום,אבל לא כתבו על כך.
והנה הטיפ היומי שלי גם. יש להמנע מבדיקות מיותרות, אצל אנשים בריאים,בעיקר בדיקות פולשניות ובדיקות המלוות בקרינה עצומה של טומוגרפיות למניהן. כל בדיקה שביקשתם לעשות,צריכה להיות מותנית באבחנה או חשד קליני.
ודרך אגב. כל בדיקות "הרוטינה"- בדיקות דם למשל, לפני ניתוחים,אצל אנשים בריאים,אשר לא התלוננו מעולם על כלום,הן שטות גמורה, הן מיותרות ולא תורמות במאומה. אבל, בארצנו "זה מקובל". לך ותתעמת עם דעה זו.

Syria today

אינני מפסיק להיות מופתע מתגובות של חברים בנושא הסורי.יש האומרים,נניח והיתה התקוממות בישראל, המשטר לא היה מגיב? נשמע הגיוני אך זה הזוי לחלוטין.
יש כאלו שבוחנים את המצב "מה טוב ליהודים".נשמע בסדר אך שגוי לחלוטין.השכנים הסובבים אותנו ימשיכו בכל מקרה לפגע בנו8 ולחפש דרכים כדי לסלק אותנו מפיסת אדמה זו. זהו חלק מהדוקטרינה שלהם.אימפריה ערבית גדולה והקריאה פלסטין פלסטין,היא חסרת משמעות לחלוטין,רק קרדום לחפור בו כדי לנגוס עוד בשטחינו לקראת המטרה הסופית.
אז בענין הסורי דעתי נחושה. תריסר אלף מתים לפחות, כשרובם אזרחים ואלפי נשים וילדים אינם גושפנקא לשום משטר להאחז בקרני המזבח.מה עוד שהמשטר הסורי איננו לגיטימי,אלא מסתמך על דינסטיה מעין מלכותית של אבות ובנים. והעולם במקרה הסורי כמעט השלים עם המעשים.איפה כל ההומניסטים הגדולים בעולם? מדוע קולם לא נשמע? כאשר נשמע אז רק בגנות מדינת ישראל אשר רוצחת,כובשת,אונסת,גוזלת,מגלה,מפרה זכויות ומה לא?

 

הכונו לפלישה הגדולה

ביום א הקרוב ינסו מאות רבות של תומכים "פלסטיניים", לעבור את ביקורת הגבולות הבינלאומיים של מדינת ישראל.מטרתם להגיע לשטחים כאקט פוליטי מתסיס.
המטרה היא ליצור מהומה תקשורתית בינלאומית ולהעמיד את מדינת ישראל באור בלתי -דמוקרטי, מעין מדינת אפרטהיד אשר מונעת מאנשים תמימים בעלי אידאולוגיה שונה, מלהכנס למדינה.
נשמע חמור,אבל אין כך פני הדברים.
הסמינריונים והטיולים אשר מבטיחים הפלסטינאים לבאים הם תחפושת וכיסוי למטרה העיקרית וזו ליצור מהומה בנתב"ג.מרדפים במסדרונות,עצירת ואיזוק ודוקומנטציה בתמונות וסרטונים אשר יופצו ברחבי העולם, האמורים לשמש ככרטיס ביקור למדינת ישראל ולהעמידה באור שלילי ביותר. 

קצת על גינטר גראס
לגינטר גראס איש לו יקח את זכויותיו כסופר וכמשורר וגם כחתן פרס נובל. אבל יכול להנתן לו לו כרטיס אדום כ-PERSONA NON GRATA וכך נעשה ובצדק רב. דעותיו הקיצוניות ובחלקן אנטשמיות של גראס ידועות לא מהיום. כתיבתו נגועה בחלקה בחיידק זה והגדיל לעשות הפעם כאשר חיבר "שיר" שהדעת איננה סובלת.

היהודים רגישים מאד לאנטישמיות אפילו ברמז של מה שנקרא בון-טון היום,ביקורת על מדיניותה של מדינת ישראל. ויצא המרצע מהשק.לאחר שסורב החל גראס לחלק תפקידים לממשלת ישראל.את אלי ישי הוא מינה כמפקד השטאזי הידוע לשמצה.

לא מוצא חן בעיני מר גראס כי למדינת ישראל יש ארסנל צבאי ,ככח מרתיע נגד תוקפנות מבחוץ. גיטר גראס היה מעדיף לראות מדינת יהודים גלותית , כמו היהודים שהכיר ובז להם בנערותו בגרמניה.

טוב עשה שר הפנים אשר מנע מאנטישמי ואנטי-ישראלי קלאסי מלהכנס לגבולות מדינת ישראל.

 

חייר א-שאטר- 12 נקודות.

האחים המוסלמים אשר כבשו בסערה את הפרלמנט המצרי,לא מבזבזים זמן.
תוך ימים ספורים העבירו חוק על פיו כל המועמדים האחרים לנשיאות פסולים וא-שאטר הוא המועמד היחיד. כך העולם המוסלמי כמנהגו נוהג ויש להתכונן לכך,כי המצרים מכינים לנו ערימת מרור גדולה למאכל.

 

 

 

כותב הכתבה הוא מנתח פלסטי בכיר. http://www.dr-teman.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב