דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בקיץ בארצות הברית 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2231 פעמים ]

איזו פעילות כולל מחנה הקיץ ?

סל הפעילויות של כל מחנה קיץ אמריקאי ממוצע כולל  בדרך כלל שילוב של פעילות קהילתית יחד עם פעילות חברתית ספורטיבית. במחנה הקיץ מעצימים ערכים שונים כמו שיתוף פעולה, תחרותיות ועוד. כשמדובר על מחנות עם דגש יהודי משולבים פנימה גם סממנים יהודיים שונים. הכול מתוך הנחה שבדרכים חווייתיות שונות ניתן לגרום לנוער היהודי האמריקאי להתחבר למסורת היהודית. במאמר מוסגר - זו גם אחת הסיבות שמגייסים לא מעט אנשי צוות יהודיים לצורך ניהול והדרכה במחנות הקיץ השונים.

מי מגיע למחנות הקיץ?

בארצות הברית ישנה מסורת ארוכת שנים של מחנות קיץ בתקופה המקבילה לחופש הגדול אצלנו. קיימים מספר אלפים של מחנות קיץ בכול רחבי ארצות הברית וקנדה. רק חלק קטן מהם מטמיעים באופן מובהק ערכים יהודיים שונים, בהתאם לגודלה של האוכלוסייה היהודית בארצות הברית. למחנות הקיץ מגיעים ילדים ובני נוער בגילאי 3 – 16.

כמה זמן אורכת הפעילות במסגרת מחנות הקיץ בארצות הברית?

הפעילות במחנות הקיץ בארצות הברית נמשכת בסביבות תשעה שבועות, המחולקים בד"כ לשני מחזורים בני ארבעה שבועות. הזמן הנותר משמש כהכשרה של הצוותים, לעיתים מדובר על בנייה ופירוק של מחנות הקיץ.

למי מתאימה העבודה בארה"ב במסגרת מחנות העבודה?

העבודה במסגרת מחנות הקיץ בארצות הברית מתאימה לכל מי שבריא בגופו, יש לו ניסיון בהדרכה, ושהוא מעל גיל 18. רובם של בעלי התפקידים במחנות העבודה בארצות הברית, הם צעירים אחרי צבא, ממש לפני הלימודים או בחופשה בין השנים האקדמיות.

אילו תפקידים פתוחים עבורכם במחנות הקיץ בארצות הברית?

במסגרת העבודה במחנות הקיץ תוכלו להנות מעבודה מאתגרת הכוללת הדרכה חברתית שבה תובילו לאורך כל מחזור קבוצה של ילדים או בני נוער. ההדרכה יכולה להיות ליווי חברתי של קבוצת גיל מסוימת, הדרכה מקצועית בתחום מסוים, או שירות במקצועות לוגיסטיקה שונים, החל בשמירה על הכניסה למחנה וכלה בעבודות משרדיות ותחזוקתיות שונות. ניתן להדריך שדאות, קרב מגע, ספורט או הדרכה בחוגי יצירה שונים. בתהליך המיון ישנה התייחסות לכישורים שלכם אל מול הדרישות והצרכים במחנות הקיץ.

שליחות ואתגר

אם אתם בני 20 או 70 – יש באפשרותכם דרך הדרכה ועבודה, טיול והנאה, לימוד ולמידה, לעשות את השינוי הקטן שלכם למען עולם טוב יותר ובדרך גם לפעול לשיפור תדמית ישראל: תוכלו לפעול למען קירוב הילדים והנוער לישראל, להפצת האמת על ישראל, ואף תוכלו להשתלב במחנה דתי, לא אורתודוכסי, ולחוות יהדות מתקדמת (רפורמית, קונסרבטיבית או מתחדשת). מלבד החשיפה של ילדים וצעירים אמריקאיים לישראלים ולפן אחר של היהדות, תחשפו אתם לתרבות האמריקאית, ותוכלו לשפר את האנגלית ולחוות אתגרים עם נוער וילדים מיוחדים.

 

 

רונן דרורי - מנכ"ל קיץ חלומי Ronen Drory, General Manager, Summer Dream LTD רונן שירת כקצין ביחידה מובחרת והשתחרר בדרגת סרן. לאחר השרות הצבאי למד הנדסת מחשבים בטכניון, ולאחר קבלת התואר כיהן בתפקידים מגוונים בתחומי ניהול ותקשוב יותר מ-20 שנה.בין היתר הוביל פרויקטים משולבים גדולים, החל בתכנון, דרך כל שלבי ההקמה והביצוע, עד להפעלה והדרכה.רונן כיהן כחבר הנהלה בחברות היי-טק, כמנהל משאבי אנוש, תפעול ומערכות מידע וכן שימש כיועץ בתחומים שונים. רונן לקח חלק פעיל בתוכנית חילופי נוער במשך שנה שלמה בארצות הברית, כולל עבודה במחנות קיץ של URJ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב