דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מאורגנים: טיפים להנאה מושלמת 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2571 פעמים ]

טיול מאורגן לכל מקום בעולם יכול להיות מספק ומוצלח, אך הוא עלול גם להלחיץ מעט את הנוסעים לפני העלייה למטוס, בגלל חוסר ידע בנושא. במאמר זה מובאים כמה טיפים לגבי טיולים מאורגנים, שיוכלו לעזור למטיילים להפיק מהם את מירב ההנאה.

1. כבדו את המדריך או את ראש הקבוצה.

למדריך של טיול מאורגן יש מן הסתם ניסיון רב בהדרכת טיולים מאורגנים וקבוצות באזור בו אתם מטיילים. הם מכירים את החוקים והתקנות, אז הקשיבו להם כאשר הם מציינים את החוקים הללו לפני כל סיור. זכרו גם שהטיפול בקבוצה גדולה ודעתנית של אנשים במהלך טיול מאורגן הינו עבודה לא פשוטה. עבודתו של המדריך שלכם במהלך טיול מאורגן הינה להוביל אתכם אחריו ולדאוג לכל צרכיכם, אך גם לו מותר לפעמים להיות לחוץ או עייף. חשוב להתנהג אליו בכבוד גם ברגעים אלה, כפי שהייתם רוצים שינהגו בכם.

2. כבדו את החברים האחרים בקבוצה שלכם.

במהלך טיולים מאורגנים עלולים להתרחש חילוקי דעות או חיכוכים בין חברי הקבוצה. ג'ט-לג, רעב, שהות ממושכת לצידם של האנשים וסיבות נוספות עלולות להפוך את חברי הקבוצה לעצבניים מעט. ככל שתהיו יותר מבינים וסבלניים עם עצמכם, עם חבריכם לקבוצה ועם המדריך שלכם במהלך טיול מאורגן, כך תסתדרו טוב יותר עם כולם לאחר שהקבוצה תתרגל לסביבה החדשה אליה הגיעה.

3. הישארו עם הקבוצה שלכם. 

אלא אם קיבלתם זמן אישי לטיול חופשי בעיר (פעילות נפוצה במהלך טיולים מאורגנים)- הישארו עם הקבוצה שלכם. התרחקות מהקבוצה עלולה לגרום דאגות מיותרות לחברי הקבוצה ולמדריך, עלולה לגרום לקבוצה שלכם לאחר וכדומה. בנוסף, השגיחו על חברי הקבוצה האחרים במהלך טיול מאורגן, כדי לוודא שאיש לא נותר מאחור. זהו גם תפקידו של המדריך כמובן, אך מדוע שלא תסייעו לו, וכך גם תראו רוח חברית נעימה?

4. עזרו זה לזה.

במהלך טיול מאורגן, חשוב מאוד לשמוע את כל המסרים וההודעות של המדריך. אם למשל לא שמעתם באיזו שעה אתם יוצאים מבית המלון בבוקר, תרצו לוודא את הנושא עם חברים אחרים בקבוצה. באותו האופן- תוכלו לעזור לאחרים כאשר תמסרו להם מידע חשוב שאתם שמעתם והם לא. לעיתים, חלק מחברי הקבוצה לא יבינו כיצד רוכשים כרטיס בכניסה למוזיאון או איך מקובל להזמין במסעדות במהלך טיולים מאורגנים לארצות בהן יש תרבויות הזרות לכן, אז הציעו עזרה בכל אשר תוכלו. אם למשל יש אנשים מבוגרים ממכם בקבוצה אשר מראים סימני קושי במהלך צעידה ארוכה או טיפוס במדרגות- הציעו להם את זרועכם. התנהגות פשוטה זו תוכל להפוך כל טיול מאורגן לחוויה נעימה וחיובית- עבור כולם.

5. שתפו את הקבוצה בחוויות, רגשות ומחשבות.

הצעה זו יכולה להראות כמובנת מאליה, אך טיולים מאורגנים הינם כה מלאים בחוויות חדשות, ויהיה לכם נעים ומהנה יותר לחלוק אותן עם חבריכם לקבוצה, גם אם הגעתם אליה בליווי אדם נוסף שאתם מכירים כבר שנים רבות. לדוגמה, ייתכן שמצאתם חנות בגדים נהדרת, והאדם אשר איתו אתם מטיילם לא מראה כל התעניינות בתחום. בעזרת שיתוף חבריכם לקבוצה במציאה החדשה, ייתכן שתגלו אנשים שישמחו להגיע איתכם לחנות, ויחלקו את העניין שיש לכם בה.

 

הכול על טיולים מאורגנים וטיסות: http://annapolischarter300.org/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב