דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס: הגודל קובע 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2089 פעמים ]

הרבה עסקים משתמשים בברושורים. הדרך המקובלת להפיצם היא בחלוקה בתיבות הדואר. למרות שמדובר בבזבוז נייר לא קטן ולמרות המודעות העולה לאיכות הסביבה, ברושורים ממשיכים ללוות אותנו. כנראה שמדובר בנוסחה שעובדת.

אם גם אתם רוצים לעצב ברושור לעסק שלכם, רוב הסיכויים שתיצמדו לגודל הסטנדרטי המקובל - A3, אך ברושור גדול יותר יכול לתת לכם מספר יתרונות על פני הפליירים שמציעים המתחרים שלכם.

מה היתרונות של ברושורים גדולים? הם נותנים לכם יותר מקום לכתוב אודות החברה שלכם ולפרט אודות השירותים והמוצרים שאתם מציעים. בנוסף, תוכלו להכניס תמונות גדולות ואטרקטיביות, שיסקרנו את הלקוחות שלכם, כמו מוצרים הנמצאים במבצע. יהיה לכם שפע של מקום ולא תצטרכו לדחוס את כל העיצוב בחתיכת נייר קטנטנה.

יש תחרות עסקית רבה על כל משבצת שהיא, לכן יש להשתמש בכל היתרונות שמעניקה לנו תעשיית דפוס. ברושור גדול הוא בולט ונועז יותר והוא מושך יותר תשומת לב. הוא ייתן לכם יתרון רב ויבליט אתכם מהמתחרים. הוא גם משדר רושם מקצועי. אנשים חושבים כי רק חברות גדולות ומכובדות יכולות להרשות לעצמן להדפיס ברושורים גדולים.  

האם בתי דפוס גובים יותר כסף עבור ברושורים גדולים? ככל שהברושור מצריך יותר נייר, כך מחירו יעלה. מצד שני, הוא נוח לאחיזה, הוא משתלם ויוצר אפקט גדול יותר מעוד ברושור ממוצע שיושב בתיבת הדואר של הלקוח עם עשרות ברושורים אחרים ומשעממים.

האם ברושור גדול באמת מתאים לעסק שלכם? אם ברצונכם לשדר תדמית של עסק גדול ומכובד, ברושור גדול הוא בדיוק מה שאתם צריכים. כך שאם ברצונכם לקבל תמורה הולמת יותר עבור כספכם, כדאי לגשת אל בית דפוס ולהוציא ברושור גדול יותר מהסטנדרט. בנוסף, ברושור גדול יותר מעניק לכם יד חופשית ויצירתית בנושא העיצוב. תוכלו לשלב עיצוב גרפי מקורי במיוחד עם סלוגן מיוחד.

איך אפשר לשדרג את הברושור? בית דפוס מעניק לכם כמה אופציות של קיפולים לברושורים. ברושור עם קיפול הוא מסקרן, מיוחד ומפתה את הלקוח לקחת אותו מתיבת הדואר, לפתוח אותו ולגלות מה מסתתר בפנים. אפשר כמובן לוותר על הקיפולים ולהשתמש במלוא השטח שמציע לכם ברושור גדול.

מה עוד חשוב לדעת? למרות כל היתרונות, חשוב למנות גם את החסרונות. מכיוון שהברושור בולט וגדול יותר, הוא עלול לקומם לא מעט אנשים, על בזבוז הנייר הכרוך בו. בנוסף, העלויות יותר גבוהות מברושור רגיל.

בנוסף, גודלו של הברושור אינו מספיק. בית דפוס צריך לבצע הדפסה איכותית וחיתוכים נקיים ומדויקים. בלעדיהן, האפקט פשוט ילך לאיבוד. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב