דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר תדמית וקידומו 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1826 פעמים ]

שאלת המפתח היא מה עושה בניית אתר תדמיתי למוצלח? עיצוב טוב תורם להצלחת האתר וגם הקפדה על התוכן עוזרת לאפשרות הניווט בו, אבל אין ספק, כי הצלחת אתר תדמית תלוייה לא פחות (ואולי יותר מכל) בקידום האתר. קידום אתר תדמית כמו קידום אתר כל שהוא הוא יצירת חשיפה גדולה יותר של האתר בקרב הגולשים והאפשרות הנוחה יותר להגיע אליו במהירות וביעילות.

 קידום אתרים כחלק אורגני של בניית אתר תדמית

קידום אתר תדמית הוא חלק אורגני מבניית אתר תדמיתי. בניית אתר תדמיתי כולל את עיצוב האתר ואת יכולת הניווט הנוחה והקלה, אך קידומו האורגני או הממומן יקבע את מידת הצלחתו הנמדדת במספר כניסות וזמן שהייה באתר.

קידום אתרים אורגני פירושו קידום אתר תדמית באמצעים פנים אינטרנטיים בעוד שקידום אתרים ממומן נעשה באמצעות תשלום. מקובל לחשוב, כי שילוב של שתי השיטות מקדם את בניית אתר תדמיתי באופן הרצוי ביותר. קידום באמצעות תשלום אמנם מציג את האתר שלכם במקום מועדף במנוע החיפוש או באתרי חיפוש אחרים, אך קידום זה נעשה באופן חלקי. כדי לקדם את האתר שלכם באופן שישרת אתכם לטווח הרחוק מומלץ להיעזר בקידום אורגני המתייחס קודם כל לתוכן.

קידום בניית אתר תדמית באופן אורגני

קידום בניית אתר תדמיתי באופן אורגני נעשה על ידי מאמרי תוכן ושילוב של מילות מפתח הקשורות לעסק שלכם ולמוצריו. כמו כן, יש להקפיד על קישורים פנימיים בתוך האתר וגם מחוץ לו באתרים דומים העוסקים בתכנים משיקים. בנוסף לשני אלה יש לכתוב כותרות מלהיבות ורעננות שמשפיעות על קידום האתר, ויש לדאוג שקוד האתר יותאם לדרישות הקידום של מנועי החיפוש ובראשם – גוגל.

כאשר משלבים קידום ממומן של אתר תדמית יחד עם קידום אורגני הסיכויים שלכם לקדם את האתר ולגרום ליותר גולשים להכנס ולהישאר באתר גדלים באופן משמעותי. חברה מקצועית לבניית אתרי תדמית תוכל לחבר לכם את כל הקצוות לכדי מנוף להצלחת העסק שלכם. אתר שמקודם בראש תוצאות החיפוש זוכה לחשיפה שמשפיעה מיידית על היקף הרווחים של העסק.

אתר תדמית איכותי וטוב יכול להקפיץ את העסק שלכם קדימה ללא היכר , היכולת של אתרי אינטרנט לשפר את תפקוד העסק וכמות המכירות שלו באה לידי ביטוי בשנים האחרונות בצורה חדה מאוד והעובדה שלמרבית העסקים היום יש אתר אינטרנט ולחלק לא קטן מהם האתר גם משמש כחנות לכל דבר ועניין בה הלקוחות יכולים לבצע רכישה און ליין ללא צורך להגיע באופן פיזי למקום החנות או העסק ובכך לחסוך לכלל הצדדים מאמץ ומשאבים יקרים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב