דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואת בלון - כל מה שצריך לדעת 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2491 פעמים ]

ניתן למצוא כל מיני סוגים של הלוואות בשוק כמו למשל: הלוואה שהינה חוץ בנקאית, הלוואה לכל מטרה, הלוואה שהינה ללא ריבית,הלוואת בלון וכן עוד כל מיני סוגים נוספים של הלוואות. סוגים רבים אלה גורמים לקהל הלווים הרחב לבלבול כאשר בלבול זה מקשה על לווים רבים בקבלת ההחלטה בכל הנוגע לאיזו הלוואה היא בעצם הנכונה ביותר.

 

מהי למעשה הלוואת בלון?

 

אז מהי למעשה הלוואת בלון? ובכן, הלוואה זו היא הלוואה על פיה מקבלים את הכסף בצורה מידית ואת החזר הכסף נותנים רק בסיום תקופת ההלוואה. כלומר, במשך כל זמן ההלוואה הלווה נותן לגוף הפיננסי ממנו לקח את ההלוואה רק את הריבית על ההלוואה בלבד. כמו כן, ממש כמו בסוגים שונים של הלוואות (הכוונה היא להלוואה חוץ בנקאית, הלוואה לכל מטרה וכולי) גם כאן ניתנת האפשרות לתעריפים שונים של ריביות ובסוגי הצמדה.

 

רבים מהלווים מתבלבלים בעקבות המבנה המעט שונה של הלוואת בלון (הלוואת הבלון ידועה גם בשמות נוספים כגון: הלוואת גרייס, הלוואת קרן גרייס), רצוי לדעת שהלוואה זו מתאימה לאנשים אשר זקוקים לסכום של כסף באופן מיידי (בקטע הנ"ל הלוואה זו מעט מזכירה את הלוואה לכל מטרה). כמו כן, את ההלוואה הנ"ל יש לקחת רק כאשר יודעים בוודאות שבסיום התקופה, יכנס ללווה סכום כסף שיכסה את סכום ההלוואה. הלוואה זו איננה מתאימה לאנשים שלא בטוחים שיהיה ברשותם את סכום הכסף המדובר בתום התקופה. מוסדות פיננסים רבים מתנים את ההלוואה רק לאחר הוכחות מצד הלווה כי הוא צפוי להכנסה בעתיד של הסכום אותו הוא לווה.

 

מתי משתלם לקחת את ההלוואה?

 

ובכן, אז מתי בעצם משתלם לקחת הלוואה? משתלם לקחת את ההלוואה הנ"ל אך ורק לתקופות שהן תקופות קצרות כאשר בתקופות אלו קיים תשלום שאיננו סובל דחוי ובעתיד הקרוב הלווה יודע שהוא יקבל סכום כסף שיכסה את סכום ההלוואה. אנשים שנוטים לקחת את ההלוואה הנ"ל הם, בדרך כלל, לווים עצמאיים שמקבלים תשלומים שוטפים (הכוונה היא לשוטף +30, שוטף+45, שוטף+60, שוטף +120 וכולי) וזקוקים לכסף בצורה מידית, אנשי עסקים שלא מוכנים לאבד הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל, מקרים בהם אנשים מחכים לשחרור של חסכונות אך אינם יכולים להמתין עוד ומקרים רבים נוספים.

 

מתי לא מומלץ לקחת את הלוואת הבלון?

 

אז מתי בעצם לא מומלץ לקחת את ההלוואה המדוברת? ניתן לומר, באופן כללי מאוד, שהלוואה זו מתאימה לכל אחד, אך עם זאת, לא בכל המקרים ההלוואה תשרת את המטרה בצורה טובה. טרם לוקחים את ההלוואה המדוברת חשוב מאוד לבדוק האם ההצעה שקיבלתם ממוסד או חברה פיננסית כזו או אחרת, הן אכן עצות אטרקטיביות. מעבר לכך, חשוב לבדוק שתשלומי הריבית אינם גבוהים מדי.

 

חשוב לערוך סקר שוק אודות המוסדות הפיננסים השונים שמעניקים את ההלוואה המדוברת (גם אם מדובר על הלוואות אחרות כגון: הלוואה חוץ בנקאית, הלוואה לכל מטרה יש לבדוק את התנאים) ולבדוק איזו חברה היא אכן חברה מומלצת (מחברים, מכרים, בני משפחה ובהעדר המלצות תמיד ניתנת האפשרות להיכנס ולחפש המלצות אלו מגולשים באינטרנט), לבדוק שמדובר בחברה/ארגון שאיננו עובד עם גורמים לא חוקיים, להתייעץ עם בעל מקצוע שעוסק שנים בתחום וזה יוכל להמליץ לכם מהיכן הכי מומלץ שתיקחו את ההלוואה ורק לאחר שלקחתם הכל בחשבון, לקחת את ההחלטה בצורה שקולה, נכונה וכלכלית, כזו שתסייע לכם ולא תוריד אתכם, מבחינה כלכלית, עוד יותר למטה.

מאסטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב