דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור טיסה לפראג 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 21405 פעמים ]

החלטתם לטוס לפראג לטיול רומנטי? החלטה מצוינת ללא ספק פראג היא עיר מבוקשת בקיץ ובחורף (סקי). השלב הבא הוא להחליט איך לטוס לעירם של קפקא ונרודה והמלך קארל 

דף זה יעניק  לכם מידע חשוב וכמה נתונים וטיפים חשובים שיעזרו לכם, משלב בחירת הטיסה  לפראג ועד שתצאו משדה התעופה ותתחילו לסייר באתרים המופלאים של העיר (קרא עוד - פראג).

טווח המחירים המומלץ לכרטיס טיסה לפראג נע בין 250$-650$ (מחיר כרטיס טיסה לפראג יכול להגיע גם ל-800$ בעונות תחרותיות אבל לרוב זה לא קורה), תלוי אם מדובר בתקופה מבוקשת או לא (חגים וחופשים יקרים יותר מימים רגילים) והאם מדובר בטיסה סדירה או צ'רטר. ההפרשים בין מחירי הכרטיסים לפראג בקיץ ובחורף לא משמעותיים מפני שעונת התיירות בפראג מתפרשת למעשה על כל השנה (בחורף יש לא מעט תיירים שטסים לחופשת לסקי באתרים הקרובים לפראג).

אם מצאתם טיסה זולה מ-200$ מת"א לפראג, לכו על זה. אם לא מצאת מחיר משתלם המשיכו לחפש, כיווו שמתל אביב לפראג יוצאים יותר מ-30 טיסות שבועיות בממוצע, כך שלא צריכה להיות בעיה למצוא מקום לטיסה לעיר. הבעיה היא למצוא מקום במחיר טוב. 

המלצות להוזלת מחיר כרטיסי הטיסה לפראג: שימוש בצ'רטרים (טיסות שכר) -על ידי הזמנת כרטיס טיסה בטיסת שכר תוכלו להשיג מחיר זול יותר ב-10%-20%. החיסרון הוא כמובן חוסר יכולת הביטול של הכרטיס.  שימוש במנועי חיפוש המבטיחים למצוא את הטיסה הזולה ביותר.  כמו של חברת גוליבר (הקישור הוא למידע על החברה באתר שלנו). צריך לדעת שלפעמים הבטחה זו היא מנוע שיווקי בלבד והחברות סומכת על כך שמרבית הלקוחות לא יבקשו החזר כספי כאשר ימצאו טיסה זולה יותר,אבל לא פעם מוצאים שם הצעות טיסה זולות ומצויינות ומומלץ לבדוק אותם.    

לא לטוס לפראג בזמן חופשות וחגים. טיסה שאינה בזמן חגים יכולה לחסוך לכם לעיתים 50% ממחיר הכרטיס בעונת החגים.

אם הזמנים פחות חשובים לכם תוכלו לבצע הזמנה של טיסות ברשימות המתנה או לחכות למקום פנוי באחת הטיסות, ולהזמין את הכרטיס סמוך ליום הטיסה. ישנם מבצעים רבים הנקראים "באישור מיידי" בכל אחת מחברות שיווק התעופה הגדולות.  אפשר לטוס דרך יעד נוסף. כמובן שיש לקחת בחשבון טיסה מעט ארוכה יותר בגלל עצירת ביניים או המתנה בין טיסה לטיסה. אפשרות אחרת היא לנחות באחד מנמלי התעופה במרכז אירופה (כמו וינה, בודפשט, ברלין) ולקחת משם רכבת או אוטובוס לפראג (נכון לשנת 2012 מחיר כרטיס רכבת מוינה לפראג הוא 24 יורו).

ישנה האפשרות של להזמין חבילה המשלבת טיסה ומלון. אפשר להשיג דילים מצוינים שמעניקים הנחות רבות ומאפשרים חופשה זולה יותר.  איך מגיעים משדה התעופה של פראג למרכז העיר? 

נמל התעופה של פראג נמצא בשכונת Ruzyn במרחק של 20 ק"מ מהעיר העתיקה. הדרך הטובה והזולה ביותר להגיע משדה התעופה אל העיר העתיקה ברוב המקרים היא בנסיעה בקו אוטובוס 119 (עלות הנסיעה היא 20 קרונות בלבד).  אם אתם נוסעים במשפחה, או קבוצה או שפשוט לא בה לכם להידחק באוטובוס ישנם דרכים נוספות להגיע לעיר ועליהם ושיטות נוספות כיצד לחסוך במחיר הטיסה (ראה טיסות לפראג). 

לסיכום, פראג היא בחירה מצויינת לחופשה וישנם לא מעט טיסות היוצאות לעיר זאת (זמן הטיסה הוא קצר יחסית), אם תכנון נכון אפשר להוזיל מאוד את מחיר הכרטיס ולחסוך יותר כדי לשמוע קונצרט או להיכנס לביקור בטירת פראג :).  

חופשה נעימה. 

 

אוהד עורך התוכן של אתר הכל על פראג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב