דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים למקרר או לתעשייה 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2657 פעמים ]

מגנטים למקרר או לתעשייה

אפשר למצוא אותם על כל מקרר, וגם בתעשייה מוצאים להם אינספור שימושים. מגנטים נודעים כבר משחר ההיסטוריה האנושית, אך נוצר הרושם שעם השנים למד האדם כיצד לנצל את היתרונות הטבועים בהם לצרכיו. כתוצאה מכך, הפכו גורמים המייצרים מגנטים למבוקשים עד מאד, כמו גם חברות המציעות הדפסת מגנטים לכל מטרה.

ראשית: מהו מגנט?

ברמה הבסיסית ביותר, מגנט הוא גוף בעל שדה מגנטי. התכונה הבולטת ביותר שלו היא העובדה שהוא מושך אליו מתכות מכל סוג, לרבות ברזל. לכל מגנט שני קטבים, אשר יגדירו את רמות המשיכה והדחייה שלו עם גופים אחרים, הסמוכים לו.

מאז שחר ימי ההיסטוריה, כלים בסיסיים התבססו על פעולת המגנטים- לרבות מצפנים. כמובן שהחומר ממנו עשוי המגנט ועוביו יהיו הפרמטריים העיקריים שיגדירו את העוצמה שלו. מגנטים חזקים יהיו לרוב עשויים מסגסוגות שונות של מתכות, ובעיקר כאלה המכילות ברזל, בור או ניקל.

השימושים הנפוצים של מגנטים

ניתן למצוא כיום מגנטים למספר מטרות עיקריות. שימוש מרכזי הוא הדפסת מגנטים למקרר. לרוב, יהיו אלה בעלי עסקים או נותני שירותים אשר יצרפו את המגנט לכל עסקה או משלוח. כך, כאשר יזדקק הלקוח לשירות עתידי נוסף, תהיה לו את הכתובת האידאלית תלויה על המקרר. ואין שירות קידום מכירות טוב מזה.

טרנד נוסף, נפוץ מאד בשנים האחרונות, הוא מגנטים לאירועים. פה התהליך פשוט: צלם מסתובב באירוע (חתונה, בריתה, אירוע קידום מכירות ועוד) ומצלם את הנוכחים. בסוף האירוע, יהיה להם מגנט מוכן עם שמם ועם הקדשה מיוחדת, אותו יתלו על המקרר. זוהי פשוט מזכרת נפלאה מכל אירוע.

מגנטים מהווים שחקן מרכזי בעולם התעשייה

יחד עם אלה, אין להתעלם ממטרה נוספת של המגנטים, אשר נוגעת לשימוש המעשי יותר שלהם. כך, ניתן לראות ייעוד של יותר ויותר מגנטים לתעשייה דווקא- וזאת בעיקר לשם הפרדת מתכות בעת תהליכי הייצור, עד ליצירת המוצר המוגמר.

 

לא קשה למנות את תחומי התעשייה אשר נעזרים במגנטים לצורך פעילותם: טכנולוגיה, תרופות, מזון, מוצרים פלסטיים, הייטק- כולם גילו כבר מזמן את המגנטים. כמעט בכל המקרים, מורכבים מגנטים במקומות שנים לאורך פס הייצור, ומונעים "התנגשות" בין החומר המיוצר לרכיבים השונים של פס הייצור.

כך תמצאו מגנט

גורמים רבים מציעים כיום מגנטים למקרר או לתעשייה. בעוד חלק מן החברות האלה יתעסק בעיקר בהדפסה ובייצור המוצר המוגמר, אחרות יספקו את חומרי הגלם הבסיסיים לכל אותם גופים- ולרוב בכמויות שלא היו מביישות שוק סיטונאי. המחירים, אגב, נוחים עד מאד: מגנט אינו חומר יקר באופן יחסי.

לכן, פנייה אל חברה המתעסקת במגנטים היא צעד ראשון בדרך לניצול אחד האוצרות המעניינים יותר של הטבע. מגנטים הם אולי ותיקים, אבל תמיד יימצא להם שימוש. בין אם בבית, בתעשייה או בבית העסק, אי אפשר להתעלם מהמשיכה שלהם.

אסף חבה - בית המגנט, המקום לכל סוגי המגנטים http://www.orproject.net/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב