דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשווק עסק? 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2512 פעמים ]

איך לשווק את העסק שלי?

בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה איך לשווק את העסק באופן היעיל ביותר, ואם אפשר גם הזול ביותר.

לא מעט בעלי עסקים בוחרים בפרסום בעיתונות, מקומונים, אתר אינטרנט מושקע מאד, עלונים, פליירים, דיוור ישיר, שליחת פקס....ועוד ועוד...

לרוב, אין שום תוצאה מלבד לקוח שניים שיוצר קשר ורוצה פרטים על איזו מודעה שראה בעיתון, אתר האינטרנט אכן איכותי, ומושקע אך כמעט ואין פניות דרך האתר של לקוחות חדשים, בדיוור הישיר שום היענות לא נרשמה, ואתה כלקוח שחושב שניסה את כל הדרכים הטובות והאפשרויות פשוט לא מבין מדוע זה לא עובד.

אז אני אשמח להסביר ולפוגג את הערפל שנוצר....

כאשר אתה מפרסם בעיתון אתה פונה לקהל לקוחות שלא בהכרח מחפש/צריך/מתעניין במוצר או בשירות שלך, אתה פונה לכלל האוכלוסיה וזה מצביע על חוסר מיקוד.

כאשר אתה שולח מכתב יפה בדיוור ישיר אתה גורם ללקוח "לטירחה" הוא פותח את המעטפה
ומגלה מכתב ארוך ומייגע ומיד זורק לפח, וחושב לעצמו איזו חוצפה.

כאשר אתה שולח פקס, המזכירה או מנהלת המשרד לא מעבירה את זה אפילו לבוס, אלא מיד זורקת לפח מתוך מחשבה "הנה עוד פרסום טרחני"

אם כן מהי השיטה המדוייקת, האישית, אשר תניב תוצאות לעסק שלך?

ט ל מ י ט י נ ג- תיאום פגישות באופן יזום מול קהל הלקוחות המתאים לך בדיוק!

מהיום תשנן את המילה ואני מבטיחה לך שכאשר תגלה את התוצאות אודות השיטה אתה תהיה מרוצה.

השיטה היא מאד פשוטה ובזמן שהיא מבוצעת על ידי מומחים בתחום (קיימת אופציה לרכוש את השירות באופן חיצוני- אאוט סורסינג או להעסיק טלפנית) אתה צריך להגיע לפגישות חדשות עם לקוחות חדשים שרוצים לשמוע עוד על השירות / המוצר שלך.

בעזרת תכנית שיווק קצרה ואיכותית אתה תגיע בדיוק לקהל הלקוחות שלך

המומחים יכינו עבור העסק שלך:

תסריט שיחה, פילוח שוק, מועדי פגישות שנוחים ומתאימים לך, מערך תזכורת ללקוח עימו נקבעה פגישה.

לאחר הפגישות הראשונות כבר תחוש שאתה בדרך הנכונה והמתאימה ביותר.

האתר שבנית ישמש את הטלפנית במהלך שיחות הטלפון, וכך יוכל הלקוח מעבר לקו להיכנס לאתר שלך במהלך השיחה ולהתרשם מהעסק שלך.

הפלייר או שאר מוצרי הפרסום שבידך ישמשו לפגישות שתגיע אליהן.

ואחרי הפגישות איך ממשיכים הלאה?

טלפנית איכותית תדאג גם לסגור את הפגישות שהיית בהן מבחנית תשלום והסכם התקשרות.

 

 

בהצלחה

טלי אלקרט  - 1700-705-701 מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים  http://www.shivukit.co.il  050-2050229,03-9696955




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב