דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על ברצלונה 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 3419 פעמים ]

העיר מתאימה מאוד לתיירים וכוללת תחבורה ציבורית ענפה, מזג האוויר בחודשי האביב והקיץ נוח מאוד ונעים. אז מה חשוב לדעת על ברצלונה? אילו אתרים מעניינים יש בעיר?

אתרי תיירות מרכזיים בעיר

שוק בוקריה – טיסות לברצלונה לחופשה חייבות לכלול סיור בשוק האוכל המרכזי בעיר. השוק עשיר בכל סוגי המאכלים החל מאגוזים ועד פירות ים.

הרובע הגותי – רובע עתיק שנבנה במאה ה-14 ושומר עד היום על מאפייניו המקוריים. באזור חנויות רבות, בתי קפה ומוזיאון המציג את ההיסטוריה של ברצלונה.

כנסיית המשפחה הקדושה – אתר תיירות מרהיב ביותר המושך אליו מיליוני תיירים מידי שנה. טיסות לברצלונה שלא כוללות סיור באתר מפספסות את אחת האטרקציות המרשימות ביותר בעיר. הכנסייה תוכננה על ידי גאודי, גדול אדריכלי ספרד ובנייתה ממשיכה עד היום.

טיול בקרבת ברצלונה

למגיעים לעיר, מומלץ לשלב טיסות לברצלונה לחופשה עם טיול גם בערים הסמוכות. ברצלונה אמנם רחוקה מלהיות עיר משעממת אך בקרבתה קיימות כמה פנינות חמד שבהחלט מומלץ לבחון. פנינה אחת שכזאת היא העיר פיגראס, ביתו של הצייר הדגול סלוואדור דאלי. במקום מוזיאון גדול ונרחב של עבודותיו המעוצב באופן ייחודי ביותר. עיר נוספת בה מומלץ לבקר היא מונסראט הממוקמת באזור יפיפה שופע טבע ונוף. בעיר גם מנזר עתיק המומלץ לחובבי הארכיטקטורה וההיסטוריה.

ברצלונה – תחבורה

כמו ערים מרכזיות אחרות באירופה, בברצלונה מערכת תחבורה ציבורית משוכללת המגיעה לכל קצוות העיר וכמובן לאתרי התיירות השונים. בתוך העיר, אין כל צורך לשכור רכב וניתן בהחלט להתנייד בקלות רבה בתחבורה הציבורית. מערכת התחבורה בעיר כוללת רכבת תחתית, חשמליות, אוטובוסים ומוניות. משדה התעופה ניתן להגיע בקלות במונית לכל חלקי העיר. הרכבת התחתית של ברצלונה זולה יותר מן האוטובוסים וכמובן מן המוניות. למבקרים בעיר לתקופות ארוכות מומלץ לרכוש כרטיסיות המוזילות את המחיר עוד יותר.

ברצלונה – מזג האוויר ועונת התיירות

עונות התיירות של ברצלונה הן הקיץ ותקופת החגים הנוצרים. בחודשי הקיץ מזג האוויר דומה לזה שבארץ ונוח מאוד לסיורים וטיולים בעיר. בחודשי החורף, לקראת הקריסמס העיר מקושטת בחגיגיות ובהחלט מומלץ להגיע אליה. בתקופות אלו המחירים של בתי המלון, טיסות לברצלונה ושירותי תיירות אחרים עולים, למי שמחפש חופשה לא יקרה בעיר מומלץ להגיע לא בעונת התיירות.

טיסות לברצלונה

טיסות לברצלונה יוצאות מנתב"ג באופן סדיר, בעונות העמוסות ניתן למצוא גם טיסות שכר רבות. טיסות לברצלונה נמשכות כ-4 שעות בלבד אם מדובר בטיסה ישירה לעיר. ניתן לטוס עם חברות תעופה ישראליות כמו גם זרות. ישנן גם טיסות קונקשן לעיר. בעונת התיירות מומלץ לבחון אופציה של טיסת שכר או קונקשן על מנת להוזיל את מחיר הכרטיס. 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב