דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: יופייך בשיערך 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2179 פעמים ]

כל כלה חולמת להגיע אל גן אירועים בשרון כאשר היא זוהרת, יפה ומפזרת אבק כוכבים סביבה. בחודשים לפני החתונה היא מקדישה זמן רב לבחירת השמלה המושלמת, האיפור, הנעליים והתכשיטים המושלמים. גם התסרוקת והשיער זוכים להתעסקות מרובה.  

ההתעסקות הזו מקורה באידיאל היופי הנשי שהתחנכנו לפיו. מאז ומעולם, יופייה של שיערה התגלם בשיערה. גם הפמיניסטיות העקשניות לא הצליחו להעלים את החלום של כל אישה על שיער ארוך, משיי ורך. מאז שאנו ילדות אנחנו גדלות על הביטוי "שיערך הוא נזר יופייך".  

לכן, כלות רבות מגיעות אל גני אירועים בשרון כאשר שיערן עשוי טיפ-טופ והושקעו בו שעות ארוכות של טיפוח. מאחר וגם שיער כפוף לאופנות וגם בשל העבודה כי גן אירועים בשרון הוא מאופק, כלות יגיעו לרוב בתסרוקת קלאסית, מעודנת ופשוטה.

תסרוקת אסופה ברישול היא אופנתית מאוד עבור כלות מאופקות אלו, כאשר מסרק וינטאג' כסוף או זהוב מעטר את התסרוקת ונותן לה טאץ' סופי. שכחו מכל מיני קשתות וסרטים מצופים בנצנצים, כתרים וטיארות - הדגש הוא כאן על טוב טעם ועידון. תכשיטי שיער כמובן מותרים - בהנחה שהם עדינים ועשויים ברוח הוינטאג'ית עם קריצה לסבתא.

המראה האהוב במיוחד על כלות עדינות הוא המראה היווני הקלאסי. הן אוספות את שיערן ברוח האלות היווניות המיתולוגיות ומעטרות אותו בקשת פשוטה ונאה. התסרוקת הזו משתלבת בהצלחה עם אופי השמלה, שלעיתים רבות היא אוורירית, מבדים רכים, פשוטה וזורמת. המראה הנינוח והנונשלנטי משתלב היטב בכל גן אירועים נינוח.

אם גם את חולמת על תספורת אסופה, חשוב כי תשקלי אם המראה האסוף באמת מתאים והולם אותך. תסרוקת אסופה בידיו של מעצב השיער הלא נכון עשויה להפוך אותך מ"אלה יוונית" לדודה מבוגרת.  

הכלה הטיפוסית שבוחרת גן אירועים היא כזו שמסתפקת ביופייה. היא סולדת מאמצעים מלאכותיים כמו תוספות שיער, ריסים מלאכותיים, ציפורניים מלאכותיות ועקבים מוגזמים וגסים. כלות רבות הבוחרות גן אירועים, רחוקות שנות אור מהכלות המצועצעות, שמחליפות חמש תסרוקות במהלך חתונתן. רבות מהן אף מוותרות על תוספות שיער, שרכשו להן, למרבה הצער, תדמית עממית. הדבר מצער מאוד, מכיוון שתוספות אלו מוסיפות המון רוך ועדינות לכלה. אם תשתמשי בהן, אין זה אומר שתיראי כמו כלה מפונפנת בשמלת קצפת.

כמו שגן אירועים אינו משתמש בתפאורה זולה וירודה, בסלעים הנראים מלאכותיים, בעיצוב מוגזם ומעושה, כך גם הכלה עצמה מקפידה להיצמד לנתוניה הטבעיים, ליופייה הטבעי, ולהימנע מכל תוספות מלאכותיות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב