דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: כנריות או לא להיות 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1915 פעמים ]

היום, מוסיקה חיה משתלבת נפלא עם גני אירועים בשרון. זוגות רבים הבוחרים גן אירועים בשרון הם בעלי זיקה לאמנות ותרבות. הם חושבים כי מוסיקה חיה מעניקה אווירה נפלאה ויוקרתית לחתונה. הבחירה בהרכב מוסיקלי היא הצהרה של טוב טעם ואנינות תרבותית. לקחתם הרכב כנריות, שילמתם להם כמה אלפי שקלים, עשיתם את כל המאמץ הכרוך בהגברה ובסאונד - כלל זאת עבור פחות משעה של נגינה. אין ספק שכל האורחים ידעו כמה חשובה לכם מוסיקה ייחודית ותרבותית בזמן קבלת הפנים.

בוודאי גם אתם, כמו זוגות רבים, מתלבטים אם לבחור הרכב כנריות עבור חתונת גן אירועים בשרון. כנריות הן בחירה פופולארית כבר שנים על גבי שנים. מכיוון שבשוק יש שפע של הרכבי כנריות, לא תהיה לכם שום בעיה למצוא הרכב עבור החתונה שלכם. בשל המבחר העצום, תקבלו כמה הצעות מחיר, שאחת מהן בוודאי תתאים לכם מבחינה תקציבית.

אין ספק שהאטרקציה הזו זמינה. במאמר זה נבחן את היתרונות שהיא מציעה ואת החסרונות שלה.

יתרון הרושם - האורחים אשר יגיעו אל גן אירועים יתקלו כמעט מיד בהרכב הכנריות במתחם קבלת הפנים. מדובר בנשים יפהפיות (לרוב צעירות), לבושות בשמלות ערב מהודרות וארוכות. ביניהן עשויה להיות צ'לנית שתוסיף עומק נוסף למוסיקה. הן ימלאו את המקום בצלילים מעודנים ויוסיפו לאווירה מהודרת ואלגנטית. המוסיקה תוסיף המון לאווירה, ותהווה רענון נפלא לאותם שירים הרגילים שאותם אנחנו שומעים כמעט בכל קבלת פנים.
חסרון - האורחים יגיעו למקום, יחזו בחבורת הנשים ויחשבו לעצמם "עוד פעם כנריות?". היום האטרקציה הזו כל כך פופולארית בחתונות, עד שהיא כבר די שחוקה.
 
יתרון האלגנטיות - גן אירועים המלווה בנשים אלו יראה אלגנטי מתמיד. שמלותיהן הארוכות והאיפור המוקפד, יוסיפו נופך אלגנטי לאירוע כולו, כאילו מדובר בנשף יוקרתי ולא בעוד חתונה. הן יהוו קונטרה מעניין לאורחים, הלבושים בפשטות יחסית.
חסרון - הכלה אמורה להיות המוקד העיקרי של גן אירועים. אוסף של נשים יפהפיות במיטב מחלצותיהן עשוי לרתק את עייני האורחים אליהן במקום אליה. חודשים ארוכים של השקעה בדיאטה, שמלה, נעליים, תכשיטים ואביזרים עלולים לרדת לטמיון בגלל כמה מחשופים עמוקים שמסתובבים במקום.

יתרון התרבותיות - כנריות ישמיעו לרוב עיבודים למוסיקה קלאסית של מלחינים ידועים כגון בטהובן, מוצרט, שוברט ועוד. כל האורחים המבוגרים ייהנו מהצלילים השמימיים.
חסרון - זו לא מוסיקה עכשווית במיוחד, היא עשויה להרדים את כל מי שגילו צעיר מ-80. פיהוקים עשויים להראות מסביב ואף סימנים לתרדמת. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב