דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמחיה מלאכותית: סוגי פרחים מלאכותיים 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2694 פעמים ]

פרחים בחולון מציעים היום מגוון מסחרר של סוגי פרחים. ההפתעה היא - שחלקם אינם אמיתיים כלל...אלו הם פרחים שנעשו בעבודת יד מחומרים איכותיים כגון משי. חנויות המציעות פרחים חולון נהנות מתגובתם של הלקוחות, אשר אינם מבינים כי מדובר בחיקוי. פרחים בחולון העשויים ממשי איכותי אינם מסגירים את היותם מלאכותיים. גם אם תגעו בעלי הכותרת העדינים, ייקח לכם כמה שניות להבין שזהו אינו פרח אמיתי וגם אז, עדיין תתלבטו האם הפרח אמיתי או לא.

פרחים אלו נעשו בעבודת יד קפדנית. צמחיה מלאכותית איכותית מיוצרת בתשומת לב רבה, כדי לתת לפרח תחושה אמיתית ורעננה. היתרון הגדול של פרחי משי, הוא שאפשר לבחור מתוך מגוון ענק של פרחים אקזוטיים ומעניינים, שאינם מצריכים שום טיפול מיוחד. יתרון נוסף שהם מציעים, הוא שאפשר להגיד שלום לכאבי ראש. לא צריך להחליף את המים העכורים בכל יום, עם כל הנמלים והחרג'וקים שמשתכשכים בהם. מה גם שהמים עצמם מלווים בריח רע, ואם שכחתם יום אחד להחליפם, הריח גם יתגבר ויחריף. הטיפול שיש להעניק לפרחים אמיתיים עשוי לעייף אנשים מסוימים. הם מעדיפים צמחיה מלאכותית מחנות פרחים בחולון שאינה דנה אותם לטיפול שוטף והחלפת מים תדירה.

אילו פרחים תוכלו למצוא תחת הקטגוריה של צמחיה מלאכותית?
וורדים מהווים בחירה פופולארית בשל האלגנטיות שלהם. הם מסמלים אהבה על זמנית ונצחית. תוכלו לבחור וורדים בצבע ורוד עדין או בצבע אדום עז - הכל בהתאם למסר שהם אמורים לשדר. צרור של וורדים לבנים הוא מראה מושלם לכבוד חג הפסח המתקרב. וורדים משדרים אלגנטיות וניקיון. הם מעבירים את אווירת הפסח החגיגית במלואה ומסמלים התחדשות.

בחנויות צמחיה מלאכותית ניתן למצוא גם ניצני ורדים סגורים. מדובר במתנה מושלמת. ורד סגור ובודד, עטוף בנייר סאטן, הוא מחווה נפלאה למי שאוהבים. זו מתנה יפה, מינימליסטית אך מרגשת. מי שתקבל את הוורד הזה יכולה לשים אותו גם במשרד האפרורי, וכל יום הוא יזכיר לה שמישהו חושב עליה.  

מי שמאס בוורדים, יכול לרכוש לו סחלב ייחודי. הסחלב האמיתי תובעני מאוד מבחינת הטיפול והוא עדין ביותר, כמו עלמה שברירית וחיוורת. לעומתו, הסחלב המלאכותי אינו תובעני כלל.

הסחלבים נחשבים לצמחים אקזוטיים יוקרתיים ביותר ומחירם בשוק הוא יחסית גבוה. הם מגיעים בכמה צבעים כגון וורוד-סגול ולבן צחור.

פרחים נוספים: פרח הסייפן נראה אלגנטי מאוד. הוא מגיע במבחר צבעים מהודרים כגון אדום-דם, לבן צחור, שמנת וכתום-אדמדם. גם הטוליפים הנאים אהובים על אנשים רבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב