דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם לידים ואיך זה עובד? 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2862 פעמים ]

מהם לידים?

מדוע בעלי עסקים כיום משתמשים יותר ויותר בקמפיין לידים בעולם האינטרנט - מה היתרון שלהם ?
לידים הם בעצם לקוחות פוטנציאליים אשר השאירו את פרטיהם ומעוניינים לקבל מידע ספציפי יותר לגבי מוצר ו/או שירות מסוים. המידע מורכב בעצם משמו של הלקוח מספר הטלפון שלו ומידע נוסף על פי צרכי בעל העסק המבקש את הלידים (גיל,כתובת ועוד..)

הליד יכול להגיע במגוון של מדיות שבמרכזה כיום היא דרך עולם האינטרנט,או בשמה המקצועי "ליד אונליין" כשמו הוא,ליד אשר מגיע דרך רשת האינטרנט.

קימות בשוק היום שיטה נוספת לאיסוף לידים,שיטה זו נקראת "אוף ליין" ומתבצעת ע"י איסוף בשטח של לקוחות פוטנציאליים דרך חברות קמפיין/שיווק. בנקודות אסטרטגיות על פי צרכי הלקוח.


למה עסק צריך 
לידים ? מה היתרון ?

עסק צריך לידים מאחר ולידים הם לקוחות פוטנציאלים אשר מביעים רצון לקנות את המוצר ו/או השירות המוצג והגיעו לדף נחיתה,דף נחיתה הינו בעצם "הפרסומת" אותה בעל העסק מפרסם ברחבי האינטרנט. ניקח לדוגמא עסק המוכר מוצר בעלות של 24.000 ש"ח בשנה וסוכני המכירות שלו מצליחים למכור כ 5 מוצרים מתוך 10 פגישות.
על פי הנתונים הנ"ל,עסק אשר רכש כ 50 לידים ונהנה מ 50% מכירה יהנה מ 25 לקוחות חדשים. עלות הלידים כיום נעה בין 30 ל 200 ש"ח.
בחישוב קל,לידים איכותיים מייצרים לבעל העסק הכנסה גבוהה והוצאה מזערית .והתשלום הוא נטו עבור ההפניות ולא על הפרסום. בעל העסק מרוויח פרסום ומשלם על הפניות פוטנציאליות.

דף נחיתה חייב להיות ממוקד ובנוי בצורה שתניב לידים איכותיים וטובים ולכן כיום חברות פרסום ושיווק מתמקדות בעולם הלידים מעשירות ומגוונות את דפי הנחיתה למושכות יותר ומניבות יותר.

לידים הינו ערוץ פרסום חסכוני ויעיל אשר יכול להניב לעסק רווח עצום במינימום| השקעה
ברוכים הבאים לעולם הלידים,עולם הפרסום הממוקד אשר מניב תוצאות מיידיות. שיהיה בהצלחה. 

מומלץ לעבוד עם מס' של ספקי לידים וזאת בכדי לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולהסתמך רק על ספק אחד. לידים הם אינו דבר מובטח ולכן משלמים רק פר ליד (שזהו ערוץ פרסום חסכוני בשונה מקניית שטחי פרסום).

כאשר עובדים עם ספק לידים רצוי לעבוד איתו תקופת זמן ארוכה בכדי לבחון את להידים לאורך כל התקופה.

*זכור - לידים איכותיים הם לקוחות אמיתיים שמתעניינים במוצר שלך ברגע קבלת הליד ולכן חשוב לחזור לאותו לקוח בטווח זמן קצר ככל האפשר וזאת בכדי לא לקרר את הליד ואת תהליך המכירה.


 

 

Art23 משרד פרסום - נושמים פרסום, חולמים פרסום ומגשים כל חזון למציאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב