מהם לידים?
מדוע בעלי עסקים כיום משתמשים יותר ויותר בקמפיין לידים בעולם האינטרנט - מה היתרון שלהם ?
לידים הם בעצם לקוחות פוטנציאליים אשר השאירו את פרטיהם ומעוניינים לקבל מידע ספציפי יותר לגבי מוצר ו/או שירות מסוים. המידע מורכב בעצם משמו של הלקוח מספר הטלפון שלו ומידע נוסף על פי צרכי בעל העסק המבקש את הלידים (גיל,כתובת ועוד..)
הליד יכול להגיע במגוון של מדיות שבמרכזה כיום היא דרך עולם האינטרנט,או בשמה המקצועי "ליד אונליין" כשמו הוא,ליד אשר מגיע דרך רשת האינטרנט.
קימות בשוק היום שיטה נוספת לאיסוף לידים,שיטה זו נקראת "אוף ליין" ומתבצעת ע"י איסוף בשטח של לקוחות פוטנציאליים דרך חברות קמפיין/שיווק. בנקודות אסטרטגיות על פי צרכי הלקוח.
למה עסק צריך לידים ? מה היתרון ?
עסק צריך לידים מאחר ולידים הם לקוחות פוטנציאלים אשר מביעים רצון לקנות את המוצר ו/או השירות המוצג והגיעו לדף נחיתה,דף נחיתה הינו בעצם "הפרסומת" אותה בעל העסק מפרסם ברחבי האינטרנט. ניקח לדוגמא עסק המוכר מוצר בעלות של 24.000 ש"ח בשנה וסוכני המכירות שלו מצליחים למכור כ 5 מוצרים מתוך 10 פגישות.
על פי הנתונים הנ"ל,עסק אשר רכש כ 50 לידים ונהנה מ 50% מכירה יהנה מ 25 לקוחות חדשים. עלות הלידים כיום נעה בין 30 ל 200 ש"ח.
בחישוב קל,לידים איכותיים מייצרים לבעל העסק הכנסה גבוהה והוצאה מזערית .והתשלום הוא נטו עבור ההפניות ולא על הפרסום. בעל העסק מרוויח פרסום ומשלם על הפניות פוטנציאליות.
דף נחיתה חייב להיות ממוקד ובנוי בצורה שתניב לידים איכותיים וטובים ולכן כיום חברות פרסום ושיווק מתמקדות בעולם הלידים מעשירות ומגוונות את דפי הנחיתה למושכות יותר ומניבות יותר.
לידים הינו ערוץ פרסום חסכוני ויעיל אשר יכול להניב לעסק רווח עצום במינימום| השקעה
ברוכים הבאים לעולם הלידים,עולם הפרסום הממוקד אשר מניב תוצאות מיידיות. שיהיה בהצלחה.
מומלץ לעבוד עם מס' של ספקי לידים וזאת בכדי לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולהסתמך רק על ספק אחד. לידים הם אינו דבר מובטח ולכן משלמים רק פר ליד (שזהו ערוץ פרסום חסכוני בשונה מקניית שטחי פרסום).
כאשר עובדים עם ספק לידים רצוי לעבוד איתו תקופת זמן ארוכה בכדי לבחון את להידים לאורך כל התקופה.
*זכור - לידים איכותיים הם לקוחות אמיתיים שמתעניינים במוצר שלך ברגע קבלת הליד ולכן חשוב לחזור לאותו לקוח בטווח זמן קצר ככל האפשר וזאת בכדי לא לקרר את הליד ואת תהליך המכירה.
Art23 משרד פרסום - נושמים פרסום, חולמים פרסום ומגשים כל חזון למציאות.