דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין של מפורסמות 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2276 פעמים ]

תמיד תהית אודות החתונות של המפורסמים בהוליווד ורצית לקבל הצצה לעולם הסודי שלהם. בלי לספר לאף אחד, רק בינך לבין עצמך, אולי גם לקבל איזשהו רעיון שתוכלי ליישם בחתונה שלך בישראל הקטנה. כל הכלות ההוליוודיות נראות מיליון דולר בחתונה שלהן עם טבעות אירוסין שמפילות כל אחת מהרגליים. טבעות אירוסין של כלות הוליוודיות עולות הון תועפות וגם מי שכלל לא מבין ביהלומים או בטבעות אירוסין לא יפספס את העובדה שמדובר בתכשיט יקר להפליא.

בדרך כלל הכל מתחיל מזה שבני הזוג המפורסמים מכחישים כל קשר לחתונה, מה שמעודד עוד יותר את כל העניין סביבם ואז כשכולם כבר בטוחים שהפפראצי מגזימים, הם דואגים להפתיע את כולם בחתונה מפוארת ומתוכננת להפליא. אנחנו כהרגלינו "פשוטי העם" מגלים שהם התחתנו תוך ניסיון לדלות כמה שיותר פרטים אודות החתונה. למזלנו תמיד יש מישהו שדואג לצלם את החתונה ואת החתן והכלה ולהעביר לסקרנים שבינינו כמה תמונות שמפורסמות בצהובונים, בהם נראה את הכלות לבושות בשמלות לבנות אקסקלוסיביות ועונדות טבעות אירוסין גדולות ונוצצות לכל עבר.

יהיו שם גם טבעות אירוסין שיתפסו לך את העין ואת לא תצליחי לשכוח מהן. אבל אולי אחרי שתשמעי את המחירים, כבר פחות תתלהבי. אכן מחיר התענוג בהתאם. עלויות טבעות אירוסין של מפורסמות יכולות להגיע לכמה מיליוני דולרים. כן, כן כמו שזה נשמע. ניתן לומר שטבעת בסדר גודל של מאה אלף דולר בקרב הכלות ההוליוודיות נחשבות לטבעות אירוסין צנועות למדי.

למה טבעות אירוסין אלו כל כך יקרות? מדובר בטבעות אירוסין שנעשות במיוחד עבור הכלות ואף ממותגות כך, מה שעוד יותר מעלה את ערכן. בנוסף  היהלומים שעל טבעות אירוסין אלו, מגיעים לעתים לעשרה קראט, על האבנים נעשות עבודות ליטוש של עשרות עובדים, חיתוכים מיוחדים ועיצובים של גדולי המעצבים בעולם. בן הזוג שלך כנראה פחות יאהב את הרעיון שאת מתלהבת ומוקסמת מטבעות אירוסין אלו כי לא בטוח שיש לו את הסכומים לשלם עבורן, אך לפחות הוא ידע מה הטעם שלך כשילך לבחור עבורך טבעות אירוסין.

החדשות הטובות בסיפור
הזה, שיש לא מעט חברות תכשיטים המייצרות טבעות אירוסין, שקשובות לטרנדים בעולם החתונות גם של המפורסמים ומציעות קולקציות של טבעות אירוסין בקווים ועיצובים הדומים לאלו שנראו על כלות מפורסמות. בארצות הברית קיימים אתרים שמציעים טבעות אירוסין למכירה שמחקות טבעות האירוסין של נשות הוליווד. ליד כל תמונה של מפורסמת הוליוודית יש את התמונה של הטבעת שלה ואופציה לרכוש "בדיוק" אחת כזו בכמה עשרות דולרים בלבד. אז אם יש טבעת אירוסין שראית על אחת המפורסמות ומאז את לא מפסיקה לחשוב עליה, אולי את או בן זוגך יכולים להוסיף אותה לאוסף הטבעות שלך.

לסיכום, עם כל העניין סביב טבעות אירוסין ומחיריהן המופרז, דבר אחד בטוח. כשבן זוגך יושיט לך את הטבעת המיועדת עבורך, את תהיי בשיכרון חושים, שלא ישנה לך אם היא עלתה שני מיליון דולר או כמה מאות או אלפי שקלים. או לפחות כך אנחנו ובן זוגך מקווים.

 

מאת חברת טאז - Tazz חברת שיווק לשירותי יעוץ ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב