דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לחיפוש עבודה לחיילים משוחררים 

מאת    [ 10/04/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2380 פעמים ]

בעולם האזרחות, אמנם החיים שלך בידיך וכבר אף אחד לא אומר לך מה לעשות, אבל עכשיו גם מגיע השלב בו צריך לקחת אחריות ולהתפרנס – למצוא עבודה לחיילים משוחררים.

רוצה הרבה כסף, וכמה שיותר מהר?

רוב החיילים המשוחררים לא מוכנים לוותר על חלום החופש, למרות המציאות הקשה של עולם האזרחות. הדרך להגשים את החלום היא בדרך כלל לנסוע לטיול ארוך ומרתק בעולם. אבל בשביל זה, מה לעשות – צריך כסף. לא מעט כסף.

כשהתשוקה לארוז כמה בגדים ולנסוע בוערת בעצמותיך, אתה רוצה להרוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן. יש מי שיסעו לעבוד בחו"ל, בעגלות, במכירת תמונות או בכל משרה אחרת שתמלא את הכיס ותיתן גם טעם של חו"ל עוד בתקופת איסוף התקציב.

אחרים יעדיפו את האלטרנטיבה הישראלית – עבודה מועדפת לחיילים משוחררים. עבודה מועדפת היא בעצם האפשרות לבחור במגוון של משרות – בתחנות דלק, בחקלאות, בבתי מלון, במפעלי ייצור ועוד – ולקבל עליהן מענק כספי מכובד.

עבודה לחיילים משוחררים שזכאית למענק עבודה מועדפת, תכניס לך תוך תקופה של כשישה חודשים של עבודה מאומצת, את השכר החודשי המגיע לך על פי חוק ובנוסף לו עוד סכום נאה לכל הדעות של לא פחות מ- 9000 שקלים.

בסידור הזה בוחרים חיילים משוחררים רבים, כיוון שהתנאים בהחלט מפתים, אך יש לקחת בחשבון שהעבודה לא תהיה קלה. השעות לעיתים ארוכות, משמרות ערב או לילה, ולעיתים עבודה פיזית, אך כאמור, אחרי מספר חודשים של מאמץ והשקעה תקבל תגמול משתלם.

לא, אני מעדיף להתחיל את הקריירה שלי כבר עכשיו

אם יום השחרור שלך הוא מבחינתך היום הראשון של בניית העתיד המקצועי שלך, אתה כבר בכיוון הרבה יותר רציני מאשר רוב המחפשים עבודות לחיילים משוחררים. עכשיו השאלה היא אם אתה יודע איך אתה רוצה שהעתיד שלך ייראה.

אם אתה יודע מה אתה רוצה לעשות כשתהיה גדול, ואתה רוצה להתחיל בזה מיד – הירשם ללימודים או להכשרה במקצוע אותו אתה מבקש לרכוש. אם אינך יודע מה מתאים לך, במיוחד בשבילך הוקמה קרן להכוונת חיילים משוחררים, המציעה לך שירותי ייעוץ והכוונה שיעזרו לך להבין מהו הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורך.

בסופו של דבר, כל עבודה שעונה על כישוריך ומתאימה לאורח החיים הנוכחי שלך יכולה להיות עבודה לחיילים משוחררים. אם השחרור שלך יורכב מהר מאוד מקלסרים, מטלות ושהייה ארוכת שעות בספריית הפקולטה, ישנן עבודות סטודנטים רבות המציעות שעות גמישות ושכר לא רע.

משרות מסוג זה הן אמנם לא מה שעולה לראש באופן מיידי כשמדברים על עבודה לחיילים משוחררים, אך הן בהחלט יעניקו לך את הרווחה הכלכלית הרצויה ויאפשרו לך להגשים את ייעודך ולפעול להשגת הקריירה שרצית - עכשיו כשאתה כבר אזרח מן השורה.  

 

המאמר באדיבות דנאל- כח אדם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב