דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: להתגרש בחוכמה 

מאת    [ 10/04/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1967 פעמים ]

גירושין הם תהליך. כל עורך דין גירושין יודע, שהם יכולים לקחת שלושה שבועות, שלושה חודשים או שלושה שנים. עו"ד גירושין ממליץ לקחת נשימה עמוקה ולהתאזר בסבלנות. הירגעו ככל שאתם יכולים, התהליך מצריך זמן.

אנשים שחווים גירושין עוברים תהליך דומה לאנשים הנמצאים בתקופת אבל - הם חשים הכחשה, כעס, יגון וקבלה של המצב הקיים. לפני ניסיונו של עו"ד גירושין, כל אחד עובר את השלבים האלו במהירות אחרת, בזמן שונה. למשל, אישה שתכננה בשקט את גירושיה במשך חודשים ארוכים ואף שנים, כבר עברה את כל השלבים האלו. היא תהיה מוכנה טוב יותר לגירושין מאשר בעלה, שהיה אדיש למצב נישואיהם העכור והגירושין באו לו בהפתעה. כמובן שצריך להמתין בסבלנות עד שהבעל יעכל את כל העניין. מי שנמצא בשלב ההכחשה אינו מוכן לחלוטין לגירושין. הוא צריך להמתין עד שכל השלבים יושלמו.

הנושאים הכי חשובים שאתם צריכים להביא לפני עורך דין גירושין הם:
ראשית, כי ביטחון ילדיכם מובטח. שנית -  כי יהיה לכם ולילדיכם קורת גג מעל ראשכם ואוכל על שולחנכם. אלו הן הסוגיות העיקריות. ברגע שהן מטופלות בהצלחה, כל שאר הנושאים יכולים להמתין בסבלנות.

למרות הפיתוי שלנו כישראלים לרוץ ולגמור הכל מהר, עורך דין גירושין ממליץ לקחת את הזמן בנושא הגירושין. אם אין בעיה חמורה ביותר בנישואין (כמו אלימות), אין סיבה להאיץ את הגירושין. תנו לעצמכם ולבן/בת זוגתכם לעכל את התהליך.  

עורך דין גירושין הוא לא הכתובת היחידה שתוכלו לפנות אליה בעיתות משבר. ייעוץ זוגי לעיתים מסייע רבות לזוגות אשר משתפים פעולה. אך אם אין תקווה והאהבה אבדה , הגיע הזמן לסיים את כל הסיפור. 

זכרו כי אתם תמיד יכולים ללכת על האופציה הקשה, לחתוך את הקשר בסכין ולזכות בכל השלל. אך זכרו כי ניצחון זה יעלה לכם ביוקר. גם בריאותכם הנפשית תיפגע וגם בהוצאות משפט גבוהות. האם המלחמה הזו היא באמת מה שאתם צריכים כרגע? גירושין "ידידותיים" הם אפשריים, למרות כל הסטיגמות המכוערות. אף אחד לא מצפה שתהיו החברים הכי טובים, אך לא חייבים להיות אויבים מושבעים.

אם אינכם מסוגלים לנהוג באדיבות, רצוי שתקבלו את ההסדר שמציע עורך דין גירושין שלכם ותמשיכו בחייכם, במקום להתמקד בהרס הצד השני. אנשים רבים מפתחים אובססיה לגבי חיי האהבה של הגרוש או הגרושה. אם אתם שייכים לאנשים אלו, תוכלו להתנחם בעובדה כי יחסי "ריבאונד" לרוב אינם עובדים.

הדבר החשוב ביותר, כאשר עוברים גירושין, הוא פשוט לאטום את האוזניים. חברים, מכרים לעבודה ובני משפחה ירוצו לספר לכם סיפורים וישיאו לכם עצות הרסניות - אך עליכם להבין שכל תהליך גירושין הוא שונה.

 

הכול על גירושין: http://luisblackaller.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב