דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: טיפים לנסיעה עם ילדים שסובלים מבחילות 

מאת    [ 10/04/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 1890 פעמים ]

השכרת רכב בישראל מגיעה לשיאה בחודשי הקיץ. כל עם ישראל יוצא בהמוניו לחופשה. מי שאין לו תקציב או עניין לנפוש בחו"ל, נופש בארץ. רבים יוצאים לנפוש בסוף השבוע. לא כולם יכולים לבקש כמה ימי חופש באמצע השבוע מהמעסיק שלהם. מדוע כולם יוצאים בקיץ לטייל? מכיוון שהילדים גם כך נמצאים בחופש וצריך להעסיקם וחופשה היא פתרון נוח ומהנה.

אם אין לכם רכב צמוד ואתם מתכננים לצאת לחופשה, השכרת רכב בארץ היא פתרון נפלא. תוכל לבחור ברכב מרווח, שמציע שפע של מקום בשביל המזוודות שלכם. נעים לשבת בו, המושבים מרווחים והמיזוג חזק. כך, מתחילים את החופשה ברגל ימין!

במידה ואתם נוסעים עם ילדים, יתכן שתתקלו בקשיים. לא מעט ילדים סובלים מבחילות נסיעות. גם מבוגרים סובלים לעיתים מהתופעה הזו, אך פחות. מכיוון שילדים יושבים במושב האחורי, הם חשופים יותר לבחילת נסיעות. כך, נסיעה שאמורה להיות מהנה ורגועה, הופכת לסיוט מתמשך, גם כאשר יושבים ברכב מפנק מחברת השכרת רכב בארץ.  מכיוון שמדובר ברכב שכור ואתם רוצים להחזירו נקי למשעי, תרצו להבטיח שילדיכם ירגישו טוב במהלך הנסיעה. מה תוכלו לעשות כדי להקל על התופעה?

גדול יותר, יציב יותר - כל סוכנות השכרת רכב בישראל מציעה מגוון רכבים. ישנה סברה האומרת כי רכבים גדולים פחות מעוררים בחילה מרכבים קטנים, מפני שפחות מרגישים בהם את התנודות. כך, אם יש לכם ילדים קטנים ורגישים, יתכן שעדיף לשכור רכב יחסית גדול.

נהיגה חלקה ומתחשבת - נהגים רבים אחראים לא מעט לתחושת הבחילות של הנוסעים. בלימות פתאומיות, לחיצה על הגז בסיבובים ועוד. רצוי לנסוע בזהירות ובאיטיות ולא לבלום בפתאומיות. כדי לוודא שנסיעתכם תהיה חלקה, רצוי לעשות נסיעה-שתיים עם הרכב שבחרתם מחברת השכרת רכב בישראל. הרגישו את הרכב, את מהירות ועוצמת בלימתו, את הכוח שצריך להפעיל על דוושת הגז. כך תבטיחו לבני משפחתכם נסיעה חלקה ונעימה יותר.

אוויר צח ונעים - פתחו את החלונות לרווחה ואל תתעקשו על מזגן. הרוח והאוויר הצח מסייעים להפחית את התחושה הרעה. היום גם ישנם כדורים, טבעיים או כימיים, שמסייעים למגר את הבחילות. כמובן, חשוב ליטול אותם לפני הנסיעה, כדי להבטיח שהם כבר ישפיעו בזמן שתהיו ברכב. קבעו פגישה מוקדמת עם רופא המשפחה שלכם והתייעצו איתו.

חטיפים קלים - קחו איתכם חטיפים קלים. אן דבר גרוע יותר מבחילה כאשר יש בטן ריקה. חטיפי אנרגיה קלים יסייעו להקל על התחושה. 

מיקוד - הדריכו את הילדים להביט החוצה, במקום להתעסק עם ספר, DVD או משחק כלשהוא. התבוננות בעצמים ממוקדים תסייע לתחושה טובה יותר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב