דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופנה לטיולים - איך להתלבש לטיול 

מאת    [ 10/04/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 8854 פעמים ]

עונת האביב היא בדיוק הזמן שלך לצאת לנופש, לאתר לוקיישן פסטורלי לחופשה קסומה או אפילו לנצל את סופי השבוע למפגש רגוע בחוץ עם בני משפחה או חברים. הארץ שלנו פורחת ושופעת אתרי קמפינג, פיקניק ושמורות טבע יפות, גנים לאומיים, ממערות ועד אתרים ארכיאולוגים מרהיבים ביופיים, יערות ופינות חמד קסומות. אז קבעת תאריך, הזמנת את כולם, הכנת צידה לדרך – אוכל טוב, שתייה קרה,ועכשיו רק נותר לך לארגן תיק אופנתי ובגדים שיתאימו לבילוי בשטח.
מצד אחד, חשוב להצטייד בביגוד נח ומתאים להליכה או ישיבה על דשא. מצד שני, אל תתפשרי על מראה טרנדי ונשי. תוכלי למצוא פריטי אופנה רבים שמתאימים גם לשעות הפנאי וגם לטיולים, פריטים נעימים על הגוף שתיהני ללבוש ותסתובבי עמם חופשי. לפניך מספר טיפים שיסייעו לך לבחור פריטי אופנה לעונת הטיולים. אז כיצד בוחרים בגדים לטיולים?

חשיבות הלוקיישן
ראשית כל, כדאי שתדעי לאן פנייך מועדות, מהם תנאי השטח או מזג האוויר. יתכן שאם את נוסעת לדרום וחם שם יחסית, תעדיפי שרוול קצר ואילו אם את מתכוונת לנסוע צפונה וקר שם יחסית, כדאי להצטייד בשרוול ארוך או לפחות בעליונית חמימה. כמו כן, אם תבלי בשטח כל שעות היום, מומלץ שתצטיידי מראש בבגדים נוחים, מכנס ארוך וחולצה ספורטיבית ואילו אם היום מתחלק לבילוי בשטח ואז ארוחה במסעדה או ביקור במוזיאון, יתכן שתרצי להצטייד גם בבגדים להחלפה, שמתאימים יותר לאופי האירוע.

נוחות השימוש
קריטריון חשוב מאוד בבחירת ביגוד לטיולים. תארי לעצמך, שתצטרכי לטפס על הר או לרדת לנחל, להסתובב בשבילים ואפילו להשיט קייק. כדי ליהנות מהאווירה ומהפעילות, מומלץ להסיר דאגה מהבגדים. בוודאי לא מתחשק לך באמצע החתירה הנמרצת או ההליכה המאתגרת, להתחיל לדאוג שהחולצה התרוממה מעט, החצאית התנופפה או נפתח לך כפתור. מדדי לפני הטיול את הבגדים ונסי לנוע בהם, בדקי שיש לך חופש תנועה ושהבגד יושב עלייך טוב.
בחרי בגדים מבדים עמידים: ג'ינס אופנתי, טי שרט מעוצבת, טוניקה יפה. כדאי להעדיף בדים נושמים כגון כותנה בעלי מגע מלטף על הגוף. אפקט השכבות גם אם יצאת לטיול ביום חם יחסית, הרי שיתכן שבפסגת ההר תחושי בריזה קרירה ואפילו יהיה לך קר. מומלץ להצטייד בעליונית, שניתן לכרוך סביב המותניים או לאחסן בתיק ולשלוף בעת הצורך. כך גם בגדי החלפה, למקרה שהבגדים שאת לובשת יתלכלכו או תרצי להחליף אותם לאחר הטיול לצורך התרעננות.

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב