דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פריטי אופנה לחג הפסח 

מאת    [ 09/04/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 7343 פעמים ]

חג הפסח מסמל, בנוסף ליציאה מעבדות לחירות, את המעבר החד בין העונות. מזג האוויר החמים מסמן את השינויים המהפכניים בארון: התחלופה בין בגדי חורף, צמר עבה, גוונים כהים לבין בגדי האביב הפסטליים, הקלילים והאווריריים, שופעים הפרחוניות המלבלבת. כדי ליצור הופעת פסח מנצחת עלייך להתלבש על בגדי חג, שמצד אחד יגלמו בבד ובגוונים ובגזרות את רוח החג ומצד שני, יתאימו לעונת האביב העליזה. תוכלו למצשפע של סטים של פריטי אופנה שתוכלי להרכיב בין הפריטים השונים שמבטאים את השניים. אביביות לבנה, גוונים בהירים, גזרות רכות וקווים עדינים שמופיעים בבגדים נוצצים וזוהרים ומתאימים מאוד ליציאה בערב החג. שילובים חגיגיים המראה האלגנטי אם את אוהבת שמלות, תוכלי למצוא שמלת קומות במראה זורם שופעת נוכחות המחמיאה לגוף שמשתלבת נהדר עם צעיף וולנים בגוון תואם וחגורה קלועה. אם את מעדיפה מכנסיים, לכי על מכנסיים במראה מחוייט בשילוב חולצת שיפון ומתחתיה, אם את מרגישה שהמראה שקוף מדי, גופייה דקה. הפרחים מככבים בכל המראות האלגנטיים ותוכלי להתלבש על חולצת משבצות עם פרח ומעליה עליונית, כך תוכלי להסיר את העליונית בכניסתך למקום האירוח החמים בעוד בחוץ תוכלי ללבוש עליונית או זקט שיגן עלייך מפני הערב הקריר.   

מראה לבן כפרי
כמדי אביב, הלבן מככב ובין שלל פריטי אופנה גם העונה ניתן לראות אותו בשפע של עיצובים. מראה לבן כפרי ניתן ליצור על ידי קרדיגן מעוטר בהדפסי פרחים בשילוב מכנסיים ורודים. מראה לבן טהור תוכלי לבסס על טוניקה פשתן בשילוב מכנסיים לבנים ואם את מחפשת זריקת צבע עליזה, תוכלי להוסיף למראה הכולל מחרוזת פרחונית או צבעונית.  

המראה הרומנטי
אביב זו תקופה לרומנטיקה ומדוע שלא תסחפי עם הגלים הרומנטיים שמשפיעים על עולם האופנה? שמלות מודפסות עם סרטים בסגנון נוסטלגי, גופייה לקשירה בשילוב חצאית פשתן זורמת ליצירת מראה נינוח, חולצת שיפון דקיקה בגוונים עם חצאית זקרד ועוד שילובים רומנטיים.  

טיפים לבחירת המראה לחג
נוחות – זה שם המשחק
נכון שערב חג ואת רוצה להראות במיטבך וזו הזדמנות להתלבש בפריטים שביומיום את לא לובשת. מצד שני, ליל הסדר הוא הזמן שלך לשבת בנוחות סביב שולחן האוכל ולהרגיש שנח לך ולכן, מדדי את הפריטים מראש ובדקי אם נח לך בהם.

משחקים בקור-חום
בעונת האביב קשה לחזות את מזג האוויר ואם אינך המארחת, לא תדעי עד הרגע שהגעת למקום האירוח האם חמים ונעים לך בבגד או שעלול להיות לך קר ולכן מומלץ לבחור בשיטת השכבות ולהתאים בין עליונית מסוגננת לסריג או גופייה, כך שתוכלי לבחור אם להתכסות או להשיל שכבה בהתאם לתחושה בחלל. האביזר עושה את ההבדל: החג הוא הזמן לחגוג על אביזרים אופנתיים וגם אם התאמת בין פריטים, תמיד תוכלי להוסיף נגיעה לפי הסגנון המבוקש או להפך – נגיעה מסגנון אחר להופעה המבוקשת. זו יכולה להיות מחרוזת, צמיד, עגילים, צעיף או תיק.

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב