דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 הפאבים השווים בתל אביב 

מאת    [ 09/04/2012 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 7631 פעמים ]

מקומות בילוי רבים בעיר נפתחים ונסגרים מדי יום ביומו על פי הצבעת הרגליים של קהל הלקוחות, ביניהם פאבים וברים הפזורים ברחבי העיר. לעומתם, ישנם יחידי סגולה יציבים ואהודים, שעל פי בחירת הקהל הם השווים ביותר בתל אביב.

מנזר

ממוקם ברחוב אלנבי 60 בעיר, פתוח 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, עם תפריט (לא כשר) מגוון ועשיר. לפאב מגיעים בליינים מגיל 18 ומעלה - בדרך כלל בשעות היום והצהרים תמצאו שם חברה בני 35 פלוס, וככל שמחשיך ונהיה מאוחר כך הולכים ופורשים להם בני הגיל המאוחר יותר ומגיעים הצעירים, באזור גילאי ה- 20 פלוס.

המקום מציע מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים במחרים סבירים ותפריט ספיישלים ייחודי שהוא חוויה בפני עצמה: לא ניתן אף פעם לדעת ולצפות מה יהיה בו, הוא משתנה מדי שבוע בלי שום מגבלות או חוקיות. המנזר הוא מוסד וותיק בתל אביב, שם דבר הידוע בקסמו ומושך אליו אנשים מכל האזור.

פרטים נוספים אודות פאב המנזר

ארמדילו

הפאב שהתחיל מסורת מכובדת של פאבים שכונתיים בעיר, מיועד לבני 25 ומעלה ופתוח בעיקר בערבים. בין הימים ראשון לחמישי הוא פתוח בין 18:00-02:00, ביום שישי הוא פתוח בשעות 20:00-03:00, ובשבת בין 19:00-03:00.

הפאב ממקום ברחוב אחד העם 51 בעיר, ושווה לבוא אליו גם בגלל האלכוהול אך בעיקר בגלל תפריט האוכל (לא כשר) של אייל שני והמוזיקה - פאנק ורוק אלטרנטיבי, ומדי פעם גם הופעות חיות של תקליטנים מובחרים או אמנים כמו קרולינה או ברי סחרוף. מומלץ לנסות את מנת השרימפס בפיתה שנאפת באפיה מקומית.

פרטים נוספים אודות פאב הארמדילו

שסק

כל מי שמחפש להשתחרר ולרקוד לצלילי מוזיקה משובחת באווירה טובה ומלאה באנרגיות, הכתובת עבורו היא לילינבלום 17 בתל אביב - השסק. במקום תמצאו שלל של תקליטנים שמתחלפים כמעט מדי ערב, ומנגנים מוזיקה מגוונת, החל מהיפ הופ, רוק ופאנק עד למוזיקה ישראלית משובחת ישנה ועכשווית, שתקפיץ אתכם מהכיסאות.

במקום תפריט אוכל ואלכוהול עשיר, שלשמחת המבלים יוצא מן הנורמה ומאופיין במחירים הוגנים. המקום מיועד לבני 25 ומעלה ושעריו פתוחים לקהל הרחב בכל ימות השבוע, החל מהשעה 21:00 ועד הלקוח האחרון.

פרטים נוספים אודות פאב השסק

רוטשילד 12

הרוטשילד 12, ניחשתם נכון, ממקום ברחוב רוטשילד 12 בעיר. בפאב הזה המהות היא המוזיקה, וכמעט כל ערב מופיעים במקום מוזיקאים מוכרים יותר או פחות. בין הופעה להופעה תוכלו ליהנות גם מאוכל משובח ואלכוהול במחיר הוגן. המקום מיועד לבני 25 ומעלה והוא פתוח בכל השבוע, חוץ מיום שישי, מהשעה 20:00 עד הלקוח האחרון פיקוק

פאבים טובים ושווים כבר ציינו אך אין כמו הפיקוק. בפיקוק מבלים בדרך כלל אנשים בסביבות גיל ה- 30, פלוס ומינוס, ובעיקר המון סלבריטאים תל אביביים ולא תל אביביים מוכרים יותר או פחות.

המקום מציע אווירה חופשית ופתוחה, המוזיקה שתשמעו תהיה פולק, אינדי, פריק והיפ הופ, ומבחינת תפריט האלכוהול שווה לשים לב לאוסף הוויסקי הישראלי המשובח. המקום, כמו פאבים רבים בעיר, אינו כשר, מציע תפריט בשרי וחלבי מגוון ולעניין. ממוקם ברחוב מרמורק 14 בעיר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב