דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות של הלוואה לכל מטרה 

מאת    [ 09/04/2012 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2066 פעמים ]

בחייה של כל משפחה ישנם כל מיני אירועים וכן גם תהליכים שונים אשר מצריכים ממנה לגייס כספים, כמו למשל: שיפוצים, רכישה של רכב, החלפה של רכב, מוצרי חשמל, רכישה של ריהוט, לימודי תואר, לימודי מקצוע, צרכים רפואיים, עזרה לילדים במידת הצורך, יציאה לחופשה וכדומה.

 

במידה ולמשפחה אין חסכונות, תמיד עומדת בפנייה אופציה נוספת נהדרת שהיא הלוואה לכל מטרה. אז מהן בעצם הלוואה לכל מטרה? ובכן, הלוואות לכל מטרה מגובות למעשה בשעבוד של הדירה בכפוף לפרמטרים שונים של הבנק.

 

הלוואה לכל מטרה – מידע נוסף

 

כשגוף בנקאי כלשהו (הכוונה היא לבנקאים, חברות מימון, חברת כרטיסי אשראי וכולי) מאפשר לנו לקבל הלוואה (הלוואה ללא ריבית, הלוואות חוץ בנקאיות וכולי) שהינה הלוואה לכל מטרה הוא בעצם מציע לנו הלוואה מבלי לשאול אותנו יותר מדי שאלות. כמו כן, על מנת שנצליח לקבל את הכסף עלינו להוכיח לגוף הפיננסי ממנו בחרנו לקחת את ההלוואה, שאנו נוכל להשיב את ההלוואה על ידי הצגת נתונים שונים (כגון: תלושי משכורת, דפקי בנק) שאלו מספקים לחברה ביטחון שנוכל להשיב את ההלוואה שלקחנו.

 

להלוואה לכל מטרה יש יתרון מאוד משמעותי – לא שואלים את הלווה למה הוא בעצם זקוק לכסף, הלוואה זו איננה מגבילה את הלווים בחשבון הבנק וכן, בדרך כלל, היא מיידית וכך גם התשלום. חשוב לזכור שלמרות הריביות שנגבות בהתאם להלוואה, ריביות אלה הן בדרך כלל נוחות וקל לעמוד בהן.

 

הבדלים

 


    • הלוואות מחברת האשראי – חברות האשראי מציעות ללקוחותיהם הלוואות מאוד נוחות לכל מטרה. גם אם ללקוחות מסוימים יש כרטיס אשראי של חברה אחרת הם יכולים לקבל את ההלוואה. הלוואות אלו לא יהיו קשורות לאשראי הבנק שלכם. יש לדעת שלחברת האשראי אסור בשום פנים ואופן לקבל אישור מהבנק בכדי להעניק לכם הלוואה.
    • בנק למשכנתאות – על מנת לקבל הלוואה שהינה לכל מטרה מבנק למשכנתאות תהיו מוכרחים לשעבד את הדירה שלכם או לחילופין תאלצו לקחת משכנתא שנייה. היתרון בהלוואה מהבנק למשכנתאות הוא שאינו קשור לבנק שלכם ולכן הלוואה זו איננה סותמת את מסגרת האשראי. כמו כן, יתרון נוסף בהלוואה מבנק למשכנתאות הוא בכך שאין צורך בערבים וניתן לקבל סכום גבוה יותר ובהחזרים ממושכים ונוחים.
    • הלוואה מהבנק – כל אדם יכול לפנות אל הבנק שלו בכדי לקבל הלוואה אך הבנק, מן הסתם, לא אוהב לתת סתם ככה הלוואות מבלי לדעת לשם מה ההלוואה. החיסרון המשמעותי בלקיחת הלוואה דרך הבנק היא שמסגרת האשראי הבנקאית, סביר להניח, תיסתם.
    • חברות מימון – אדם שמעוניין לקחת הלוואה מחברות מימון צריך להיות אדם שמחזיק חסכונות פנסיונים (הכוונה היא לקופות גמל, ביטוח מנהלים). בכדי לקחת הלוואה מחברת מימון יהיה על הלווה להפוך את החסכונות שלו לביטחונות להחזר ההלוואה. חשוב מאוד לדעת שחברות מימון חייבות להחזיק תעודה ממשרד האוצר שתעודה זו מאפשרת להם לעסוק בתחום ההלוואות. כמו כן, ניתן להשיג מחברות אלו הלוואות נוספות (הכוונה היא להלוואות ללא ריבית וכן גם אל הלוואות חוץ בנקאיות)

 

כאמור, ניתן לקחת הלוואה לכל מטרה מגופים פיננסים שונים כשלכל אחד מהגופים הללו יש יתרונות אחרים (ניתן גם לקבל הלוואות נוספות כגון: הלוואות חוץ בנקאיות). ההבדלים בין החברות שמעניקות את ההלוואות באות לידי ביטוי בעמלות, ריביות וכן גם בפריסת תשלומים. חשוב לבצע סקר שוק לגבי כל האופציות השונות שעומדות בפניכם על מנת שתיקחו את ההלוואה מהמקום הנכון ביותר מבחינת עמלות, ריבית, פריסת תשלומים וזמן החזר ההלוואה.

מאסטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב