דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלינק המנצח 

מאת    [ 09/04/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1804 פעמים ]

הלינק המנצח!
לא מעט חברות מספקות שירותי קופירייטינג באופן נפרד מקידום ה- SEO. על הנייר נדמה שזה מתבקש, כי הרי מה לקופירייטרים היצירתיים ולמקדמי ה- SEO הטכניים, שכל היום מסתכלים בסטטיסטיקות יבשות ומחשבים מספרים כדי להביא את האתר למקומות הראשונים ב'גוגל'?  ועכשיו בואו ניקח את הנייר, נעטוף איתו דגים ונתקדם.
איך ה - SEO והקופירייטינג הפכו לחברים הכי טובים?
הקידום הטוב ביותר לאתר הוא קידום טבעי. כאשר הקידום ממוקד SEO, מבוסס על מספרים ו'חושב מחוץ לקופסה' - הגולש יסתקרן וייכנס לאתר. כאשר למשוואה נוסף גם תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך, הגולש יישאר לקרוא. והתוצאה? 'הרייטינג' של האתר יעלה ואתם תופיעו במקומות הראשונים ב'גוגל'. זאת כל התורה. פשוט, לא?

הכותרת היא האס של התוכן!
אז זהו, צר לנו לאכזב, אבל פשוט, זה לא. על מנת שהחיבור בין ה-SEO לקופירייטינג יצליח, על שני הצדדים להיות סופר מקצועיים. ובמילים אחרות – על כותבי התוכן להיות קופירייטרים מקצועיים,איכותיים ויצירתיים, המסוגלים ליצור כותרות מסקרנות ובולטות בתוך הטקסט, שיגרמו לגולש להסתקרן, להיכנס ולקרוא.
התוכן הוא המלך!
אחרי ששלפנו את ה'אס' הגיע הזמן לשלוף את המלך – הוא התוכן. 'גוגל' הינו מנוע מאוד חכם – כאשר הוא מזהה תוכן בעל ערך מוסף לגולש, הוא יקטלג אותו כתוכן איכותי ויעניק לו רייטינג גבוה. עכשיו תשאלו ובצדק 'איך מנוע חיפוש יכול להבין בתוכן? מאיפה הוא יודע אם מה שכתוב איכותי או לא?' ישנם מספר פרמטרים טכניים שעוזרים ל'גוגל' לדעת האם התוכן הוא מלך או סתם צפרדע: 


    • כאשר התוכן מעניין את הגולש הוא יישאר לקרוא אותו עד הסוף. משך הזמן בו שוהה הגולש באתר נמדד על ידי 'גוגל'. שהות ארוכה באתר מקבלת רייטינג גבוה ושהות קצרה, ניחשתם נכון, מעניקה למאמר רייטינג נמוך.
    • ·         בתחילת הדרך, היו נוטים כותבי התוכן (לפי הנחיה של מקדמי האתרים) להציף את המאמרים בחזרה על מילות המפתח. אנחנו מדברים על מאמרים שחזרו 25- 30 פעם על מילת המפתח במאמר של 350 מילה! 'גוגל' – 'החכם מכל אדם', שלא אוהב תוכן ללא משמעות, מקטלג כזה סוג של תוכן, 'כהצפה', ומוריד למאמר רייטינג. 

בשורה התחתונה – הקידום תלוי בכם!
בסופו של דבר הבחירה באיזו חברת קידום להשתמש תלויה רק בכם. אחרי שהבנתם שהלינק המושלם מתבצע כאשר מתקיים מיזוג בין חברת SEO מקצועית ומנוסה וחברת קופירייטינג, יצירתית, איכותית ומדויקת, נותרה רק שאלה אחת פתוחה: אחרי ששלפנו כבר את ה'אס' ו'המלך', איפה לעזאזל מתחבא לו הג'וקר? ברגע שתבחרו בחברה הנכונה, הוא כבר יגיע. מילה שלנו.
                       נו, אז אתם מתקדמים, או נשארים מאחור?




 

ארגון ששם לו מטרה להפריח טקסטים מיובשים, לישב רעיונות מעולים ולבנות קונספטים מקוריים וייחודים. הארגון כולל אנשי עמל ורעיון בלעז קופירייטרים. נצפו לאחורה בשטרן 9 ת"א. כולכם מוזמנים לאתר "החלוץ" :  http://www.haluz.co.il/    


 


איחוד חברת דונגל החלוץ:   http://haluz.dongle.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב