דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער IPL- מקרינים מראה חדש 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3476 פעמים ]

הבושה להסיר חולצה בחוף הים, להיות במצב אינטימי עם בת הזוג באור מלא או להתקלח במקלחות משותפות בחדר הכושר או בבסיס, כל אלו הם אינדיקציה לכך שאתה, ככל הנראה, אחד מתוך מיליוני גברים בעלי שיעור יתר בגופם. למרות שישנם כאלו המתגאים בהיותם שעירים בחזה, בגב, בכתפיים ובאזור החלציים, הרי שמשאת נפשם של רבים היא להיות בעלי גוף חלק ונקי משערות.

אם את נמנעת מלצאת לבלות, אם את מבלה שעות רבות מדי יום או יומיים בגילוח כואב, מריחת שעווה רותחת או מריטה מציקה, ככל הנראה גם לך יש בעיה של שיעור יתר, שאמנם הוא לא מאסיבי כמו של הגברים, אך עדיין יכול לגרום לעוגמת נפש ולהרגשת דכדוך ודיכאון. ניתן לשער שהמצב שעליו את חולמת הוא, בדיוק כמו אצל בן הזוג שלך, להיות בעלת גוף חלק, משיי ונקי משערות מיותרות.

הרצון המשותף הזה, של גוף חלק וללא שערות, הביא להתפתחות אינטנסיבית של עולם הקוסמטיקה, הטיפוח ושיטות הסרת שיער שונות ומגוונות, החל מגילוח המשאיר פצעונים קטנים ואדומים, המשך במריחת שעווה רותחת וקריעת השערות משורשיהן וכלה בטיפולי לייזר ממוקדים שמביאים לתוצאות מצוינות וארוכות טווח אך הם גם מכאיבים ופוצעים את העור. גם לטיפולי הסרת שיער בלייזר יש כמה תתי טיפולים, ביניהם הסרת שיער בקרן אינפרא אדומה וכמובן, החידוש המתקדם ביותר, והיעיל ביותר עד כה, הסרת שיער IPL, שהיא, בעצם, הקרנה בעוצמה חזקה משל שיטת הקרן האינפרא אדומה של 3 אורכי גל שונים שניתן לבחור ביניהם על פי הצורך והמקום המיועד להסרה. בשונה מהטיפול בלייזר, שהוא ממוקד על אזור אחד, הסרת שיער IPL היא מפוזרת ורכה ולכן לא גורמת לתופעות לוואי מכאיבות, לא ניכרים אחרי הטיפול סימנים, צלקות וכוויות והתוצאות המתקבלות, בפרק זמן לא ארוך, הן ארוכות טווח וניתן לומר, בוודאות של מעל 80%, שהן מתקבלות לצמיתות. מה שקורה בתהליך למעשה בקצרה הוא כך: הקרן עוברת דרך העור עד שהיא מזהה פיגמנט כהה (שורש השיערה), החום (אנרגיה טרמית) הנפלט מקרן האור גורם להפסקת צמיחת השיערה במקום בו פגעה.

יתרון נוסף של טיפולי הסרת שיער IPL הוא בכך שהקרינה המוקרנת על הגוף אינה מסוכנת ואינה מקרינה קרינת UV שיכולה לגרום למחלות קשות לאורך זמן. גם הגברים וגם הנשים יכולים היום, במספר טיפולים במכוני הסרת שער מורשים ומקצועיים או, אפילו, בפרטיות הבית ובאינטימיות, לממש את חלומם ולהפוך לחלקים, נקיים משערות מיותרות ובעלי מראה חדש לחלוטין.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב