דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה לניו יורק - 5 דברים שכדאי לדעת לפני: 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 2369 פעמים ]

המלצות כלליות שיעזרו לכם לתכנן טיסה לניו יורק:

מה הגורמים שהכי חשוב ללמוד לפני טיסה לניו יורק?

תכנון טיסה לניו יורק צריך להתבצע מראש על מנת להספיק כמה שיותר מהאטרקציות.

מנהטן מהווה את מרכז התיירות העיקרי של ניו יורק, אבל ישנם עוד ארבעה חלקים( או 'רובעים') לעיר, גם בהם יש המון דברים מעניינים לעשות ומומלץ לשקול ביקור בחלקים האחרים של העיר אם אתם מוצאים זמן לכך.

איך ניו יורק נראית בעצם?

העיר ניו יורק מחולקת ל5 חלקים: קווינס, ברוקלין, מנהטן, ברונקס וסטטן איילנד. העיר עצמה מחוברת באמצעות רשת של גשרים ומנהרות, וניתן להתנייד בין חלקיה באמצעות מעבורות, או באמצעות מערכת התחבורה הציבורית המצויינת שלה.

מה יהיה מזג האוויר? תלוי בעונה בשנה שבה טסים. בקיץ ובאביב נעים עד חם יחסית, למרות שתמיד כדאי שיהיה בגד חם אתכם במזוודה כי מזג האוויר בניו יורק יחסית לא צפוי. בחורפים קר, יש הרבה גשם וגם יכול לרדת שלג.

אזור זמן: כמו שהרבה פעמים קולטים אחרי טיסה לניו יורק, אזור הזמן שם שונה מאוד מישראל,  מה שמוביל הרבה פעמים לתופעת ה'ג'ט לג'. השעה בניו יורק היא GMT-4 בין מרץ לנובמבר וGMT-5  בשאר ימות השנה, מה שאומר שאחרי טיסה לניו יורק תחוו הפרש שעות של 6 או 7 שעות אחורה.

איך מגיעים ממקום למקום אחרי הטיסה לניו יורק? ובכן לעיר יש רשת תחבורה ציבורית מצויינת. הרכבת התחתית תיקח אתכם מכל מקום לכל מקום שתרצו במנהטן. אם אתם רוצים שירות קצת יותר נוח אפשר להשתמש במונית, שבניו יורק הן זולות להפליא, בעיר גם שירות אוטובוסים מצויינים ואם רוצים להתנייד בין הרובעים בעיר אפשר להשתמש במעבורת.

הסדרי ויזה בארצות הברית יש בעיית עבודה והגירה רצינית ועל כן הממשל שם נוקט מדיניות מאוד קשוחה בכל הנוגע לכניסה למדינה בשביל לקבל ויזת כניסה לארצות הברית כדאי להציג בפני הפקיד בשגרירות מסמכים שיוכיחו לו שבכוונתכם לחזור לארץ אישור יכול להיות אישור מהעבודה מהלימודים מהצבא או כל אישור אחר שיוכיח שאתם לא מתכננים להישאר בארצות הברית אחרי הטיסה לניו יורק משפחות בדרך כלל פחות נתקלות בבעיות בקבלת הויזה אבל לצעירים לפעמים עושים בעיות ומאוד מומלץ להצטייד באחד מהאישורים המוזכרים לעיל. למען טיסה לניו יורק והשהות בעיר כדאי להצטייד במסמכים הבאים:

דרכון כמובן, אשרת כניסה, פוליסת ביטוח (במידה ויש לכם סוגיות ביטוח מיוחדות רצוי להתייעץ עם בטרם הנסיעה ולוודא שעניין הפוליסה מוסדר בטרם הטיסה לניו יורק),

העתקים של כרטיסי טיסה, דרכון, ויזה, פוליסת ביטוח וכל מסמך חשוב אחר שאתם נושאים עליכם.

והיה אם וברצונך להשכיר רכב במסגרת זמן השהות בעיר יש לוודא כי בידיך רישיון נהיגה בין לאומי (נושא שיש להסדיר בטרם הטיסה). מדובר כאן בפרוצדורה מאוד קלה ובסיסית – עליך להגיע לאחד מהתחנות להנפקת רישיון נהיגה בינלאומי ולהביא עמך את רישיון הנהיגה שלך.

לחץ כאן לקבלת מידע נוסף אודות הנפקת רישיון נהיגה בינלאומי.

השירות כרוך בתשלום, והתעריף שונה מגוף לגוף. הגופים המורשים להנפיק רישיון נהיגה בינלאומי הםטלדור, ומ.מ.ס.י. במידה וברצונך לשכור רכב כשאתה טס לחו"ל (במקרה הזה – טיסה לניו יורק).

בנוסף, לאחר טיסה לניו יורק מומלץ להסתובב בעיר כאשר כל המסמכים נמצאים עליכם. ניתן להסיר אותך בפאוץ' מתחת לבגדים. בנוסף ברוב המלונות יש אופציה להשאיר מסמכים וכסף בכספת, במקרה זה מומלץ להשאיר עליכם את  הצילומים של המסמכים (שהכנתם מבעוד מועד לפני הטיסה לניו יורק) ולאחסן במקום בטוח את צילומי המקור שיחכו לכם בכספת המלון.

במידה ותעקבו אחרי העצות הבסיסיות האלה טרם ובמהלך טיסה לניו יורק, יכולה להיחסך ממכם המון עוגמת נפש כתוצאה משיבושים שקיימת להם נטייה להתרחש בכל מיני מצבים (גניבות, אובדן וכו').

 

מדריך טיולים המתמחה ב: טיסה לניו יורק, טיסה לפריז, טיסה לאמסטרדם, טיסה ללונדון, טיסה לברצלונה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב