דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מזכרות חתונה לאורחים 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 4766 פעמים ]

השקעתם הרבה מאוד זמן וכסף בחתונה שלכם ואתם מצפים לראות כמה שיותר אנשים שאתם מכירים איתכם באירוע הגדול- משפחה, חברים, עמיתים לעבודה וכדומה. אתם בטח מצפים מהם להשאיר לכם כסף, כדי שתוכלו "לכסות" את העלויות של האירוע הגדול, ויותר טוב, לצאת עם רווח, אבל מה עם האורחים? לא מגיעה להם מזכרת חתונה כלשהי שתביע את ההערכה שלכם כלפיהם?

אם כבר השקעתם וכל כך הרבה זמן כסף בארגון האירוע, למה שלא תשקיעו עוד קצת כדי לקנות מזכרות חתונה לאורחים שלכם? לא רק שהם ירגישו טוב יותר אם עצם העובדה שהם הגיעו לחתונה, אתם תרגישו טוב יותר עם עצמכם על כך שנתתם להם משהו בתמורה על הכסף שהביאו לכם ועל כך שבכלל טרחו להגיע ולהיות נוכחים ביום הכי מיוחד בחייכם.

מתנות לאורחים בחתונה הן עדיין לא מנהג חקוק בחברה המערבית, ויש מקומות, בעיקר בחו"ל, שאין דבר כזה לתת מתנות לאורחים שהגיעו לחתונה, ונתינת המתנות ביום הזה היא חד-כיוונית, כלומר מהאורחים לחתן והכלה הטריים, ולעולם לא להיפך. אבל, בישראל זה אחרת, הלא הישראלים אוהבים מתנות וחשוב להם לקבל טפיחה על האגו על זה שהם עשו משהו למישהו אחר, ובמקרה של חתונה זה אומר לבוא לאירוע.

מתנות לאורחים בחתונה לא צריכות להיות אקסטרווגנטיות, ואפילו רצוי שלא, כיוון שמתנות יקרות ומוחצנות יעלו לכם הרבה כסף ואתם, בני הזוג, עלולים לצאת בהפסד כלכלי מהחתונה שלכם, וחבל מאוד. מזכרות חתונה צריכות להיות משהו סמלי, אבל כדאי שתהיינה מקוריות מאוד כדי שהאורחים יזכרו את החתונה הזו יותר מכל חתונה אחרת והם ילכו הביתה עם טעם טוב.

מזכרת חתונה יכולה להיות מגוונת מבחינת אופן החלוקה שלה, למשל אפשר לתת אותה לאורחים רק כשהם הולכים הבית ואפשר לחלק אותה לאורך כל האירוע. באפשרות הראשונה אלה יכולות להיות חבילות עם פינוקים שמחכות לאורחים ביציאה מהאולם ובאפשרות השנייה אלה יכולים להיות מגנטים עם תמונות. עוד אפשרות לחלוקת מזכרות חתונה היא בסבב השולחנות שאתם עושים בין האורחים. תגידו יפה שלום, תצלמו איתם ואז תגישו להם את המזכרות.

בחירת מזכרת חתונה יכולה להיות קלה אם עושים אותה לפי כמה קריטריונים, למשל מה רוצים לומר איתה לאורחים; האם המזכרת תהיה חפץ שימושי או משהו אכיל וכדומה.

מתנות לאורחים בחתונה נפוצות הן שוקולדים, שקיות אורגנזה, מחזיקי מפתחות, חמסות ומגנטים, ובקיצור כל הדברים שיכולים לבוא באריזות קטנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב