דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על קנבס - הלהיט שיעטר את החדר 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2284 פעמים ]

עד לפני זמן מה היו נחשבים תמונות ציורי שמן לחפץ אומנותי בעל ערך רב ויקר מציאות. עניין זה גרם שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות את ציורי השמן מפני עלותו הגבוהה. בתקופה בה אנו נמצאים המצב נהיה שונה,  כיום יש יותר מודעות לציורים על  בד מסוג קנבס שהוא בעצם מהווה אפשרויות נוספות לתמונות מציורי שמן. בהדפסה על בד הקנבס אפשר יהיה להכין מבחר עצום של תמונות בדגמים כאלה ואחרים. היצירה המתקבלת היא באיכות גבוהה ביותר ומלאת עוצמה, כך שלא פלא שהיא הצליחה להפוך למוצר המיטיב לפאר כל סלון, וכל משרד.

מה תוכלו להדפיס ולצייר על גבי הקנבס?
השיטה של ההדפסה על גבי קנבס נותנת אפשרות בד''כ לכל  תמונה להפוך ליצירה אומנותית. עסק רציני יוכל להצליח ליצור בבד שכפול בעל רמה לאותו ציור עד שיהיה בלתי ניתן להבחין שמדובר למעשה רק בהדפסה.

מה היתרון כאשר מדפיסים תמונות על גבי בד קנבס?
לא סתם קרוי הבד הזה בד האומנים. הדפסה על הבד יכולה לתת את התוצאה הטובה והמוצלחת. אותה הדפסה יוצאת בחדות גבוהה, הגוונים חדים וברורים והתמונה מוצגת במראה האמיתי שלה . כמו כן, אפשר לשלב בתמונה קו אישי כלשהו, ובכך להפוך את התמונה לייחודית. ניתן לבצע את זה על ידי הבלטה של כמה אלמנטים הנמצאים באותה תמונה אופציה נוספת היא, על ידי שימוש באפקטים שונים בגווני צבע חום וצבע שחור בתמונה.

כמה שעות לוקח להפיק הדפסה על גבי בד קנבס ?
פרוצדורת ההדפסה על קנבס כלל לא אמור לקחת זמן רב. ראשית, הלוקח צריך לבחור את אותה התמונה אשר אותה הוא בוחר להדפיס. השלב הבא זהו השלב של עיצוב ועריכת התמונה. לאחר 2 השלבים האלה מגיע השלב הסופי, והוא שלב ההדפסה. בשלב זה משך הזמןשצריך לחכות משתנה בדרך כלל בין מקום למקום. אם הקליינט בחר לבצע לבסוף את הדפסת התמונה בחנות צילום הוא יוכל לקחת את התמונה שביקש ביום שהוא הביא את התמונה, ולעיתים גם אפילו תוך שעה קלה. אם נעשה איזה שהוא שימוש באתר המספק שירות של הדפסה על גבי בד קנבס, הרי שמשך זמן ההמתנה יהיה מספר ימים.

היכן מומלץ לרכוש תמונות בהדפסה על בד קנבס ?
היתרונות החשובים של הדפסה על קנבס הופכים תמונות כאלו למתנה המועדפת ביותר. תמונה על קנבס יכולה להיות מתנה לאח, לבעל ואפילו למנהל שלכם, וכמו שבכל מתנה שקונים חשוב לתת את הדעת לעניין האיכות, כאשר מדפיסים על גבי קנבס כל שכן. את ההדפסה של אותה תמונה חשוב ללכת ולהזמין ממקום מקצועי, מיומן ותק. מקום כזה מחזיק ברשותו את המכונות המתקדמות ביותר המאפשרות את אותן הדפסות במגוון של טכניקות רבות בעלי רמה איכותית. חוץ מזה, אין כל ספק כי מקום רציני נעזר בבדים איכותיים שמתוחים היטב. הבחירה הנכונה תביא לנו את התמונה המושלמת.

האם קיימת אחריות בהדפסה על בד קנבס ?
שלא כמו שאר התמונות ומתנות, בהדפסה על גבי בד הקנבס תוכלו לקבל אחריות לכל החיים. ברור מאליו כי כאשר מדובר אודות מקום רציני. אנו נוכחים לדעת שיתרון זה בודאי גורם  למתנה מאד מושלמת בפרט שהיא נשארת לכל החיים. בסופו של דבר אנו נוכחים לדעת שאין כמו את התמונה בהדפסה על גבי קנבס. תמונה על קנבסעשויה לקשט כל בית, את המשרד ואפילו היא יכולה לקשט לובי של מלון. תמונה שכזו היא גם המתנה המועדפת ביותר לכל מטרה ולכל אירוע, מסיבות יום הולדת, שבתות חתן ועבור כל בן אדם שמעריכים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב