דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם התוהו ובוהו.... 

מאת    [ 06/04/2012 ]

מילים במאמר: 1225   [ נצפה 2962 פעמים ]

עולם התוהו ובוהו....

ב - והארץ, היתה תהו ובהו, וחשך, על-פני תהום;

זה המצב שכל באי העולם הזה נמצאים, בתוך המודעות הזאת קמו כולם ומנסים לעשות סדר בתוך חוסר הסדר...כך שהעולם הזה קיבל את מודעות הכעוס: "חוסר וודאות בתוך חוסר וודאות". ומהנקודה הזאת העולם התחיל להידרדר, כל פעם קבוצה יוצאת מההידרדרות ובונה לה התנחלות משלה, שזה נקרא - שכונות. וכך קמו כל הערים, הכפרים והמדינות... אבל כולם נמצאים בהידרדרות ומנסים להיאחז, שלא ימשיכו להידרדר, שזה נקרא - מלחמת הישרדות.

נגמרה המאה 20 שממנה חוויתי 48 שנים מחיי, ידוע לי מהענפים מדוע הארץ במודעות הזאת, וכבר בהתחלת המאה 21 ,20.12.2001  נכנסתי לשורש שבגללו הארץ במודעות הזאת, ושם במשך 40 חודש לימדו אותי לדעת את הדעת שעל זה נאמר: "ברוך אתה יהוה חונן הדעת".

ישנו ספר בעולם הזה שנקרא: "חמישה חומשי תורה" שמראה לנו, שישנו איזה מדען שהוא ברא יצר ועשה את האדם, ואותו מדען נמצא בתוכנו שנאמר: "יהוה אלהים בקרבך". אותו אדם במשך 2000 שנה מוציא מתוכו דברים בתקווה שימצא את המדען "יהוה אלהים" אך לשווא. כך שהיום הדברים שאנחנו רואים מול עיננו הם תוצאה של ניסיון למצוא את "יהוה אלהים", וכולנו יודעים, "שניסיון סופו כישלון", כך שכל מה שאנחנו רואים וחווים זה בעצם הכישלון של האדם שנאמר: "נפל החברה הוא החברה". כך היום הזה, האדם אינו מוכן להודות בכישלון שלו, כך, "שהכישלון אינו מוכן להסתתר עוד והוא יוצר בתוך גוף האדם תסמיני כישלון שהם מראים את המצב של כל בני האדם בארץ".

א - 95% נמצאים בדיכאון.

ב - כל אדם שלישי חולה סרטן.

ג - 95% נמצאים בכאבי גב.

ד - זוגיות מזעזעת של כל באי העולם הזה.

ה - 95% נמצאים בפרנויה, פחד מחוסר.

והרשימה של הכישלון ארוכה מאוד שעל זה נאמר: " ב - והארץ, היתה תהו ובהו, וחשך, על-פני תהום".

בואו נראה מה יש בתוך גופנו שאנחנו לא יודעים להוציא את זה לחיצוניות.

כז - ויברא אלהים את-האדם בצלמו, בצלם אלהים ברא אתו: זכר ונקבה, ברא אתם.

ז  - וייצר יהוה אלהים את-האדם, עפר מן-האדמה, ויפח באפיו, נשמת חיים; ויהי האדם, לנפש חיה.

יח - ויאמר יהוה אלהים, לא-טוב היות האדם לבדו; אעשה-לו עזר, כנגדו.

כא - ויפל יהוה אלהים תרדמה על-האדם, ויישן; ויקח, אחת מצלעתיו, ויסגר בשר, תחתנה.

כב  - ויבן יהוה אלהים את-הצלע אשר-לקח מן-האדם, לאשה; ויבאה, אל-האדם.

פה אנחנו רואים את האדם כשלעצמו (כשל עצמו) אין לא כלום, הוא חייב שמשיהו יתמוך בו, דהיינו, חייב חסדים. וכולנו יודעים: "שמי שמבקש חסדים כפוף"!...שנאמר: "ברוך אתה יהוה זוקף כפופים", כך שאם האדם לא ידע את "יהוה אלהים" תשאל השאלה: "מדוע האדם עושה את מה שהוא עושה במקום שלא צריך לעשות את מה שהוא עושה"?...ובנקודה הזאת נוצר האלפיון העליון, שהוא מונה 10% מתושבי כדור הארץ ושאר באי כדור הארץ הם המשרתים של האלפיון העליון שנאמר: "מרבה עבדים מרבה גזל".

המציאות, שהיא הגוף, שהיא האדם, תמיד טומנת בגופה תודעה שהיא יכולה לבטל את התודעה הקודמת שנאמר: "מי ייתן עצה בלי דעת"...כך שאם ניגש למציאות שהיא הקימה את המציאות של: "עבדים ופרעה"...אנו ניגש לחמישה חומשי תורה ונפגוש בתודעה שנקראת: "יהושע בן נון"..."שהתודעה הזאת יכולה להוציא עבדים וגזלנים לחרות".

יהושע בן נון.

הכתוב מראה כך: משה קיבל תורה מסיני ומסרה ליהושע, יהושע לזקנים, זקני לנביאים, נביאים לכנסת ישראל...

כנסת ישראל שהיא מסומנת בכתובים בשם: "פרקי אבות" היא מראה דרך ארץ, דהיינו, היא מראה את המעשים שהאדם עשה, שהם מסומנות בגוף האדם, כפות הרגלים. שעל כן קמה מחלקת רפסו לוגיה. שעל כן תינוק שנולד עדיין אין לא דרך ארץ לכן הוא לא יכול ללכת על רגליו. היא נקראת - "מלכות".

נביאים שהם מסומנים בכתובים בשמות הנביאים, הם מראים לנו את הטעויות שלא הבנו מפרקי אבות. והם מסומנים בגוף האדם כירך ימין וירך שמאל, שהם נקראים: "נצח והוד". מהמלכות ונצח והוד, יוצאת תוצאה מאיבר המין של האדם שהוא נקרא - "יסוד". כך שהאדם במראה נקבה, יוצא מאיבר המין ביצית, האדם במראה זכר, יוצא מאיבר המין זרע, ובחיבור הביצית והזרע האדם רואה את כל באי העולם הזה. "אין אדם בעולם הזה שהוא לא אחראי על התוהו ובוהו שקיים בעולם הזה".

זקנים שהם נקראים חכמי הדור שמסומנים בכתובים: "אברהם יצחק ויעקב", שהם נקראים אבות, שהם צריכים לחנך את הילדים שיצאו מהיסוד, הם מסומנים בגוף האדם: כתף ימין, כתף שמאל ועמוד השדרה, הם נקראים: "חסד גבורה ותפארת". על כן: "כל אדם חייב לדעת שכל מה שקורה בפנימיותו ובחיצוניותו האדם אשם".

אלה שבע הספירות שנקראות: חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד ומלכות...שהם גוף האדם ללא ראש, שכל המכלול הזה נקרא: "נון". כל מכלול הארץ שהוא הכלל נקרא: "נון". "וממנו חייב לצאת פרט שהוא יכול לדעת את הכלל". כך שאם לכלל נקרא להם: "אמא ואבא" חייו לצאת מהם "בן" שיכול לתקן את האבא והאמא שנאמר: "טוב ילד מסכן וחכם ממלך זקן וכסיל שלא ידע עוד".  

הבן, שיצא מאמא ואבא שנקראים העולם הזה, שנקראים נון, שהם נקראים שבע הספירות שמו - יהושע. כך, ש"יהושע בן נון"... הוא הבן של כל באי העולם הזה ללא הבדל דת גזע ולאום".

מה עשה יהושע בן נון שטוב לאבא ולאמא שהם כל באי העולם הזה?

יהושע כשמו כן הוא - עשה וי.

עשה

ע - שזה שבע הספירות בפרט ושביעים הספירות בכלל.

ש - שזה הנקודה המרכזית שזה אברי מין האדם, שהם עצם הזנב, שהיא הנקודה ההתחלתית של האות ואו, שהוא עמוד השדרה, דהיינו, שלוש שהם אחד - נצח הוד יסוד = ש.

כאשר הצד השני של עמוד השדרה הם גם מורכבים משלוש שהם אחד שהם: חסד גבורה תפארת = ש.

כך שהאות ש' בטור כלל היא 300 ובטור פרט היא ג'.

כך כשם שעמוד השדרה בן הקצה לבן הסוף מורכב מחוליות חוליות שזה נקרא - סולם יעקב. שהוא קוו האמצע.

ה - כך שאת כל הכתובים שהם הדרך, שנקראים דרך ארץ, שהם מונחים בספר "מלחמת הרוח בחומר"...כך שהאות ה' היא הפרט שלעומתה האות נ' היא הכלל.     

וי - האות ו' שהיא אמת שנאמר: "אמת נתן ליעקב"...והאות י' היא החכמה שהמעשים מראים אותה, דהיינו, כל הכתוב שקיים בספר: "מלחמת הרוח בחומר"...הוא כתוב שמדבר בגוף ראשון, דהיינו, "אני חיים שלמה קיבל מודעות של יהושע בן נון וכל מה שכתוב בספר "מלחמת הרוח בחומר" עומד בהוכחות שכל אדם עלי אדמות ללא הבדל דת גזע ולאום יכול לדעת אותם".

יהושע בן נון

נון - 50 מצד ימין של ואו 50 מצד שמאל של ואו, דהיינו, עולם הזה בפרוד ונמצא בעוצמה שנאמר: "בעל המאה בעל הדעה והחזק שולט".

כך מהמודעות הזאת נולד בן ש-עשה וי.

הבן שעשה וי שהוא הפרט מראה לכלל כיצד מצמצמים את העוצמה 50 שהיא בימין ובשמאל לאות ה' שהיא הפרט ומקבל במתנה את מודעות "הוה" שהם אותיות וי. הוה = וי. כך שמפה ניתן להבין את האור הישר והאור החוזר שחייב להיות במדויק שנאמר: יהושע בן נון = נון בן יהושע. כך שהאבא הוא הבן והבן הוא האבא.

מה כוחם של אותיות וי?

רק לאחר עשייה וקבלה בדעת של אותיות וי, אנחנו ניגשים לחמשת הפסוקים בבראשית שנאמר: ויברא, וייצר, ויאמר, ויפל, ויבן...כך שמפה אנחנו רואים שכל פעולה ופעולה לא יכול לעשות אותה לפני שידע את וי, ומפה אנחנו רואים את הפעולה: וי-ברא, וי-יצר, וי-אמר, וי-פל, וי-בן....וזה הוא יהושע בן נון שמוציא את בני ישראל שהם אברי גוף האדם משעבוד לחרות, דהיינו, מוציא את מציאות:  " והארץ, היתה תהו ובהו, וחשך, על-פני תהום"...אל מציאות חדשה: "וגר זאב עם כבש ואריה עם גדי ירבץ"....ומתקיים המשפט: "ואהבת לרעך כמוך - אני יהוה הוא האלהים".

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"

 

 

 

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


03-9322192   0544-898547


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב