דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים לעיצוב הבית , כדאי לי או לא? 

מאת    [ 05/04/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1829 פעמים ]

טרנדים כדאי לי או לא? 

מהו טרנד?  או אולי בעברית אופנה, מגמה נטייה או מודה אופנה בעיקרה היא תכתיב חברתי לפרטים הנחשבים כנכונים, ראויים והיפים ביותר בתחומים שונים וגם באדריכלות פנים והחוץ בעיצוב ריהוט, ואמנות.. האופנה טבעה להשתנות, זו משתנה כל כמה שנים משיקולים שאינם בדרך כלל  רציונאליים. עם זאת, מאפיינים "אופנתיים" יכולים לסמל או להעיד על מעמד חברתי (לא בהכרח כלכלי). אופנה משמשת גם כאמצעי להחצנת עושר והתחדשות.
בבואנו לעצב את הבית גם אם זהו שיפוץ גדול  בכל חלקי הבית או קטן כדוגמת שיפוץ ועיצוב חדר הרחצה ניתן לשלב אלמנטים עיצובים עכשוויים ואופנתיים שגם יעצימו את ההתחדשות והשינוי וגם יהיו עדכניים לתקופת השיפוץ ורלוונטיים גם לשנים הבאות. ההתעסקות בחדשנות מביאה לתוצאות משופרות וטובות יותר עם זה בטיב החומרים, הטקסטורות ושכלולים טכנולוגים שמקלים על הביצוע והתוצאה. אדריכלי פנים או מעצבי פנים שזהו המקצוע שלהם לרב מעודכנים בכל החידושים העכשוויים האלו והתוצאות ניכרות ביופי בפונקציונאליות ובאווירה החדשה שנוצרת בחלל הבית.  

הטרנד הירוק: הוא טרנד חזק שמשלב את כל התחומים גם באדריכלות פנים בעיצוב ובעיקר שומר על הסביבה שלנו והמודעות לכדור הארץ.  טרנד ידידותי ובריא שהופך עם השנים גם לדרך חיים!  הבניה הירוקה הינה בניה שנקראת בניה קלה היא פשוטה יותר לביצוע זריזה יותר ויוצרת סוג של בידוד בין פנים המבנה והבחוץ. (סגנון בניה שמאוד מקובל בארה"ב).  שימושים ירוקים ועיצובים אקלקטים משלבים בין העכשווי למחזור חומרים  ושימוש חוזר ולעיתים משודרג של חפצים ישנים. שימוש בחומרים טבעיים ופשוטים כגון: עץ, אבן, במבוק וכו' שימוש בגוון האמיתי של החומר וצורה גולמית ללא עיבודים כגון: ברזל חשוף ואבן לא משוטטת.

הטרנד הטכנולוגי:
טרנד שנהיה משוכלל בעקבות טכנולוגיה מפותחת שנכנס לתחום אדריכלות הפנים והעיצוב המשפרת את איכות החלל והאווירה בו ומשדרגת את ההתנהלות הביתית לקלה ופשוטה. ניתן להטמיע את הטכנולוגיה כדי להפוך את הבתים ליותר יפים, יותר מהנים והרבה יותר נוחים. לדוגמא "הבית החכם" שנשלט ע"י מחשב ויכול לווסת טמפרטורה בחלל, לתת שליטה בחשמל בתאורה ובמוצרים חשמליים אחרים. בעזרת המערכת הזאת ניתן לדייק במתן אופי עיצובי לחלל ושימוש קל ונוח.
שילובים של תאורה מסוג לד שניתן לשלב בעיצוב מטבחים מתחת לארונות על מנת להאיר את משטחי העבודה גם חוסך בחשמל וגם לא מחמם.כמו כן טכנולוגיות חדשות המאפשרות הדפסה על חומרים: זכוכית, פורמייקה שיכולים להוסיף גוון אישי וייחודי לעיצוב מטבח.

הטרנד צבעים וטקסטורות: גם כאן ישנן אפשרויות חדשות כמעט בלתי מוגבלות הן בטקסטורות של מט משי או מבריקים למיניהם ונוצצים, שימוש בניגודיות של שחור ולבן. השחור מקרין אלגנטיות ורלוונטיות והלבן לבן טהור משדר ניקיון וטוהר, בתוספת הגוונים של כל הסקאלה המעורבבת יוצרת הרמוניה של כל סוגי האפורים עד לאפורים החמים. לאלו נוסיף טקסטילים צבעוניים בדי ריפוד ווילונות והחגיגה שלמה.

מיקה פז - מיקאסה - לאתר הבית : אדריכלות פנים ועיצוב פנים ליעוץ חינם צרו קשר: 0503112211




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב