דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סנדלי שורש - מאיפה ולאן.. 

מאת    [ 05/04/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3739 פעמים ]

סנדלי שורש

סנדלי שורש הם סנדלים ישראליים אותנטיים. בארץ החמה שלנו, להסתובב עם נעליים במשך כל עונות השנה זה מזוכיזם- להסתובב עם נעליים במשך כל השנה גורם לרגליים שלנו להזיע, להיות עייפות ולחכות לרגע שבו נחלוץ את הנעליים וניתן להן לנוח. כאשר אנחנו שמים סנדלים אנחנו מאפשרים לרגליים שלנו להתאוורר, לאדות את הזיעה שאנחנו מפרישים וכמובן לאפשר לרגל שלנו לא להסריח.

סנדלי שורש הם המצאה ישראלית, והיא נועדה לאקלים הארץ הישראלי המוכר לכולנו- החום של ארץ ישראל בחודשי הקיץ מחייב אותנו ללבוש סנדלים, בין אם אלה סנדלי אצבע, סנדלי כפכפים או סנדלים יותר "מתוחכמים" שנותנים אחיזה אמיתית לרגל.
סנדלי שורש מאפשרים אחיזה טובה לרגל ונותנים לנו אפשרות להתהלך בחופשיות בלי ההרגשה שהסנדל עומד ליפול מהרגל שלנו. זה טוב במיוחד כאשר אנחנו מטיילים ברחבי הארץ ורוצים אחיזה מספיק חזקה לרגל שלנו ועם זאת מספיק חופשיות ומספיק אוורור כדי לתת לרגליים שלנו לנשום.

סנדלי שורש הם אחד מסוגים רבים של סנדלים שמוצעות בשוק. סנדלי שורש באים בהרבה דגמים וכמובן בהרבה גדלים, כדי שיוכלו להתאים לכל בנאדם לפי הרצונות שלו, התקציב שלו והצרכים שלו.
ישנם סנדלי שורש בסיסיים שמהווים את הסנדלים הקלאסיים לכל מי שרוצה סנדלים פשוטות שעובדות. עם זאת, ישנם סוגי סנדלים, שרובם אם לא כולם, איכותיים יותר- סנדלים עם סוליה מיוחדת שמותאמת לרוב כפות הרגליים של רוב בני האדם, סנדלים שמותאמים להליכה בתוך מים וכן הלאה.

סנדלים הם מצרך נחוץ בארץ ישראל, פשוט מהסיבה שהאקלים החם במדינה שלנו לא מאפשרים לנו ללבוש נעליים במשך כל עונות השנה, אלא אם כן אנחנו רוצים רגליים מזיעות, מסריחות שלא מאווררות כראוי. סנדלים נועדו לתת לרגליים שלנו לנשום, במיוחד בעונות בהן הן מזיעות במיוחד מרוב חום, ומאפשרות לזיעה להתאדות, לרגליים להתאוורר ולנו ללכת בנינוחות ובקלילות ממקום למקום.
בין אם מדובר על טיולים רגליים ארוכים שאנחנו עושים ממקום למקום או הליכה קצרה בתוך העיר, סנדלים עשויים להוות את ההבדל בין הליכה בתוך שלולית של זיעה בתוך נעליים או הליכה נעימה.

סנדלי שורש הם סנדלי הדגל של ארץ ישראל והם בחירה של הרבה מאוד אנשים שבוחרים ללכת איתם. סנדלי שורש הם סנדלים שבאים בהרבה דגמים, הרבה גדלים והרבה צבעים, ומאפשרים לכל בנאדם לבחור את מה שהכי מתאים לו- את הסנדלים הקלאסיות למי שרוצה משהו שוט וזול או סנדלים יותר מתוחכמות עם סוליות מותאמות או סנדלים שעמידים למים.
בסופו של דבר השאלה היא מה אנחנו רוצים וכמה אנחנו מוכנים להשקיע בשביל זה. 
באופן כללי מומלץ לעשות סקר שוק ולבדוק את כל סוגי הסנדלים שמוצעים בשוק. אם סנדלי שורש הם הבחירה שלכם בסופו של דבר, נשאר לכם להכנס לחנות ציוד טיולים לבחור את הדגם המידה והצבע ולהתחדש עם סנדלי שורש משלכם..

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב