דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה משיגים ספרים באנגלית? 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2114 פעמים ]

היתרונות של קריאת ספרים באנגלית על פני ספרים בעברית הם דיי ברורים, קודם כל יש מבחר גדול יותר, הספרים יותר זולים, והכתיבה הרבה יותר טובה. אך הבעיה העיקרית היא שבארצנו המבחר של ספרים באנגלית שקיימים הוא קטן נורא, וגם מה שכן אפשר להשיג יקר להחריד מהמחיר המקורי שלו. אז נשאלת השאלה, היכן ניתן להשיג ספרים באנגלית? התשובה לכך היא פשוטה, היכן שהם נכתבו, כלומר בחו"ל. אך בשביל להזמין ספר מחו"ל צריך אתר שימכור לנו, ובשביל זה ישנם שני אתרים גדולים שמוכרים ספרים באנגלית במחירים זולים ושולחים לארץ הקודש, הלא הם הענקית Amazon והאתר Bookdepository.
לא מאמין שיש מישהו שקורא פה שלא יודע מי זאת הענקית אמזון, אבל בכל זאת נקדים ונאמר שאמזון הינה חנות אינטרנטית שמוכרת כל דבר, החל מספרים לטלוויזיות ומחשבים. אמזון מפורסמת בעיקר בזכות המחירים שלה והמבחר העצום, אך לצערנו אמזון שולחת לארץ רק ספרים, ולא דברים אחרים, אז בשביל ספרים באנגלית היא מהווה פיתרון נהדר. באמזון תוכלו למצוא 99% מהספרים שקיימים בכלל, והמחירים עבור סיפורים הם בד"כ פחות מ10$ ועומדים בד"כ על 5~6 דולר שזה מחיר אפסי של 20 שקלים. ועבור ספרים מדעיים טכניים המחירים גדלים ל20$ לספר, אך זה עדיין נמוך בהרבה מהמחיר שתמצאו בארץ. החיסרון באמזון הינו עלות המשלוח, שעולה בין 5 ל10 דולר לפריט אחד ועולה בהתאם לגודל ההזמנה.
לעומת אמזון אתר Bookdepository גם כן מכיל מבחר עצום של ספרים באנגלית, אולי יותר קטן מאמזון, אבל עדיין תוכלו למצוא שם כמעט כל דבר שתחפשו. המחירים שם לרוב זולים במספר דולרים מאמזון, והיתרון הבולט שלהם הוא משלוח בחינם לארץ. כן כן, קראתם נכון, משלוח חינם לארץ, כלומר ב5$ תוכלו לקנות ספר ולקבל אותו עד הבית בלי לשלם משלוח. יתרון נוסף של האתר הוא אפשרות לשלם בפאיפאל ולא רק בכרטיס אשראי, יתרון בולט לכל הפרנואידים ביננו שמפחדים להזין את האשראי שלהם לאתרים שהם לא מכירים. אני כמובן מעדיף לרכוש את הספרים שלי באתר Bookdepository כמו שציינתי בגלל המחירים המצויינים והמשלוח בחינם.
ישנם כמובן עוד לא מעט אתרים שמוכרים ספרים באנגלית ושולחים לארץ, אך האתרים הללו הם האתרים המרכזיים עם המבחר הגדול ביותר והמחירים האטרקטיביים ביותר שתוכלו למצוא לספרים באנגלית. תעשו השוואת מחירים בין השניים עבור הספרים שאתם רוצים לרכוש, ותזמינו את הספרים שלכם היכן שנוח לכם. בהצלחה ותהנו בקריאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב