דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: כיצד להתנהג בגירושין מלוכלכים 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2474 פעמים ]

כל עורך דין גירושין יגיד לכם, כי גירושים לעולם אינם קלים, בוודאי שלא עבור הילדים. לעיתים קרובות מידי, ילדים מוצאים עצמם באמצע מלחמה סוערת בין ההורים. לכן, חשוב לזכור כי הילדים אוהבים את שניכם. הם רוצים לשהות בחברת שניכם. אולי אתם מרוצים מהעובדה, שנישואיכם האומללים סוף סף הגיעו לקיצם, אך ילדיכם מרגישים שהם נקרעים לשניים. כל ריב, כל וויכוח צעקני, כל התלהטות וזעם רק יגבירו את התחושה האומללה הזו של ילדיכם. לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור על המצב בשליטה, במיוחד בתקופות קשות ומלחיצות עבור ילדיכם.

געגועים לילדיכם - עו"ד גירושין מדגיש כי זה טבעי להתגעגע לילדים כאשר הם אינם נוכחים בסוף השבוע. כשהם חוזרים, ספרו להם כי התגעגעתם ושאלו בחביבות איך היה. אל תעשו דבר שיעודד אותם לפסוח על ביקורים בביתו (או ביתה) של האקס. עורך דין גירושים מציין כי יש לקבל את העובדה שילדים צריכים את שניכם. אל תשלחו אותם לביתו של האקס עם תחושת האשמה. מצאו לכם דרכים לבדר את עצמכם. זה יכול להיות כושר או חוג כלשהוא, בילוי עם חברים. מצאו תחביב חדש שיעשיר את עולמכם. השעות הפנויות מהוות הזדמנות מעולה לעשות משהו, שלא היה לכם זמן לעשות עד עכשיו. הסתכלו בחיוב על השעות שהתפנו לכם, ראו אותם כשעות המקודשות לכם. אינכם צריכים לשלם 30-40 שקל לשעה עבור בייביסיטר ולבלות את הזמן בדאגה. הילד נמצא בידיים טובות, נהנה ועושה חיים.

אם אינכם מצליחים לחשוב על שום בילוי מהנה, נצלו את הבית הריק בשביל לנקות ולארגן אותו. כך תעבירו את הזמן ותנצלו אותו בצורה יעילה, במקום לבהות באומללות בטלפון או במכשיר הסלולארי. ילדיכם ישמחו לחזור לבית מלא באנרגיות חיוביות ולהורה במצב רוח טוב.  

תמיכה - עורך דין גירושין ממליץ שלא לשפוך את ליבכם, למרות הפיתוי, באוזני ילדיכם. אל תספרו להם את כל הצרות והבעיות והכעסים, בשביל זה יש חברים וקרובי משפחה. אם האקס בגד, אל תספרו בשום פנים ואופן לילדיכם מה קרה וכיצד נודע לכם. אל תציגו אותו באור שלילי לילדיכם, אלא אם כן הוא מהווה סכנה אלימה עבורם. ישנן בעיות שילדים לא צריכים לדעת עליהן. הן שייכות לעולמם של מבוגרים בלבד.

תקשורת - עורך דין גירושין מדגיש את החשיבות בתקשורת שוטפת עם האקס, במיוחד אם הוא הצד שנפגע והוא מלא במרירות חמוצה. נכון שקשה לבצע זאת כשהצד השני לא משתף פעולה, במיוחד אם הוא מתלונן באוזניי הילדים, בזמן שאתם מנסים להיות "נקיים". אם הדבר מחמיר, ערבו עורך דין גירושין ובית משפט, שמתוקף תפקידם לטפל גם בנושא התקשורת. 

בלוג על גירושין: http://www.wowwq.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב