דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב לנהגים חדשים 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2248 פעמים ]

השכרת רכב בישראל היא פופולארית ושכיחה. הסיבה לכך היא פשוטה: לא כולם מעוניינים להחזיק רכב אישי צמוד שמצריך אגרה גבוהה, טסט ותיקונים שונים.

כך, אנשים רבים מעדיפים השכרת רכב בארץ. הם שוכרים רכב רק כאשר הם רוצים לצאת לחופשה ולא מתחשק להם להיטלטל באוטובוסים. הם רוצים ליהנות ממזגן, מפרטיות, מרכב חדש ומרווח ומראש שקט.

היום, השכרת רכב בארץ היא נוחה וקלה. הדבר היחיד שצריך לדאוג לו הוא לבצע הזמנה כמה חודשים מראש (במידה ואתם מעוניינים ברכב מיוחד וספציפי). אך אם אתם נהגים צעירים, תתקלו במכשולים מסוימים בחברות ההשכרה. במאמר זה נפרט מהם מכשולים אלו.

כל נהג וותיק יכול להגיד לכם, שהעובדה שעברתם את הטסט, לא אומרת שאתם כרגע יודעים לנהוג. חברות השכרת רכב בישראל מודעות לעובדה זו. אין נהג חדש שלא מבצע טעויות. כולם, אבל כולם, עושים שגיאות. סוכנויות השכרת רכב בישראל לא ממש רוצות שתעשו את מבחן הדרך שלכם על הרכב החדיש והנוצץ שלהן. מה לעשות, אך הסטיגמה שיש בעיניהן על נהג חדש היא של צעיר שאוהב להשתולל, לעשות "חרקות" ולנסוע בפרעות, כאשר מאחורה יושבת ערימה של חבר'ה שתויים ומגחכים. הסטיגמה הזו מקורה בתאונות רבות שנעשו על ידי צעירים שתויים בשעות הלילה המאוחרות (או שעות הבוקר המוקדמות, תלוי איך מסתכלים על זה).

בנוסף, חברות השכרת רכב בישראל יודעות, שנהג חדש מצריך ביטוחים נוספים, כלומר תהליך בירוקראטי מורכב יותר. מה גם שלבני נוער צעירים אין תמיד כרטיס אשראי, שמיועד להשארת עירבון. בפועל מה שזה אומר - עוד כאבי ראש לסוכני המכירות בחברת ההשכרה.  

אתם, לעומת זאת, צריכים לעמוד על שלכם ולדאוג לאינטרסים שלכם. לפני שאתם יוצאים לחופשה באוטו השכור שקיבלתם (...אחרי לא מעט חיפושי חברות השכרת רכב בישראל), בדקו היטב את החוזה שקיבלתם ודאגו לקרוא את האותיות הקטנות. מהן סך העלויות שאתם נדרשים לשלם? מהו גובה עלות ההשתתפות העצמית? נהג וותיק ישלם הרבה פחות מכם. לכן, כשאתם מתכננים חופשה, עליכם לקחת בחשבון כי תשלמו יותר מאנשים אחרים עבור השכרת רכב. בדקו אם הדבר משתלם לכם.

במידה והחלטתם לבחור ברכב שכור, אל תחשבו שאתם יכולים לרמות את חברת ההשכרה. אל תתנו לנהג שאינו נכלל בביטוח לנהוג ברכב. אם הוא יהיה מעורב בתאונה (ואף תאונה קלה) הביטוח לא יכסה את הנזקים. תמצאו את עצמכם מגיעים להורים ומבקשים מהם להוציא אלפי שקלים עבור תיקונים, וזהו בהחלט לא התסריט האידיאלי לסיומה של חופשה....




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב