דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טקס האוסקר 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3230 פעמים ]

טקס האוסקר 2012, 84 במספרו, יתקיים ב-26 בפברואר בהנחייתו של בילי קריסטל, המנחה הוותיק והמוצלח ביותר בטקס זה. אמנם הרבה מספרים לציונו של טקס אחד, אך כשבין שעריו נכנסים גדולי הבמאים, המפיקים והשחקנים הרי שאי אפשר לאמוד במספרים את העוצמה שעומדת על השטיח האדום.

מתחילים בכרזה מושקעת!

כשם שאין חגיגה בלי עוגה, כך אין טקס האוסקר מתנהל ללא כרזה מרשימה. הידיעה אודות הכרזה פורסמה בתקשורת על ידי האקדמיה לקולנוע בארה"ב. תחת הכותרת "חיים. מצלמה. אקשן" מוצגים שמונה סרטים זוכי אוסקר המייצגים שמונה עשורים שונים. בין סרטי המופת – "חלף עם הרוח", "קזבלנקה", "צלילי המוזיקה", "הסנדק", "הנהג של מיס דייזי", "פורסט גאמפ", "גלדיאטור". הסרט השמיני שנכלל בכרזה הוא "הענק" משנת 1956 בכיכובו של ג'יימס דין, שאמנם לא זכה בפרס הסרט הטוב ביותר אך זיכה את במאי הסרט, ג'ורג' סטיבנס, באוסקר על בימויו.

ממשיכים בפרשיית טקס האוסקר השנתית

לימודי קולנוע, בימוי או תסריטאות, לא יכלו לנבא את התסריט הבא. אדי מרפי שלוהק לתפקיד מנחה טקס האוסקר נאלץ לקחת צעד אחורה ולוותר על המעמד היוקרתי, בעקבות התפטרותו של ברט רטנר מהפקת האוסקר. הוקעתו על ידי הארגונים הגאים בארה"ב, בעקבות פליטת פה הומופובית, גרמה להתפטרותו של רטנר, במאי הסרט "מיליארד סיבות לשוד", בו מככב מרפי. האקדמיה יצאה בהצהרה כי פרישתו של מרפי מהתפקיד נבעה משינוי בקונספט הכולל.  "אני בטוח שצוות ההפקה החדש והמנחה יעשו עבודה טובה בדיוק כמו שאנחנו היינו אמורים לעשות" הגיב מרפי על הפרשייה. הפרובוקציה נפתרה כאשר את תפקיד המפיק מילא בריאן גרייזר, זוכה פרס האוסקר על "נפלאות התבונה" ואת הנחיית הארוע יבצע המנחה האגדי בילי קריסטל.

מסכמים ברשימת מועמדים איכותית!

לימודי צילום משתלמים כשהתוצרת היא שוברי קופות והכרה בינלאומית עליה מרמז כל פסלון מוזהב המוענק במהלך טקס האוסקר השנתי. בין המועמדים הרציניים לזכייה, קטגוריות השונות, מצויים הסרטים "היורשים", "משחקי שלטון", "ג'יי. אדגר" והרשימה עוד גדושה בסרטי מופת.

אלכס פיין מנסה לשחזר את זכייתו באוסקר באמצעות סרט נוסף המגיע בעטיפה של דרמה מרגשת "היורשים" בכיכובו של ג'ורג' קלוני. קלוני מגלם את מאט קינג החי בהוואי יחד עם שתיי בנותיו אותן נאלץ לגדל לבד לאחר מות אשתו בתאונת שייט. לאחר שמגלה כי אשתו בילתה את רגעיה האחרונים עם מאהב, הוא עשה כל שביכולתו כדי לאתר אותו.

מתחרה אימתני נוסף הוא המותחן הפוליטי "משחקי שלטון" בבימויו וכיכובו של ג'ורג קלוני.
ג'ורג' קלוני מגלם את מייק, המושל שאמור לנצח בפריימריז של המחנה הדמוקרטי שנבחרו ירוץ לנשיאות. לצדו עומדים מנהל הקמפיין המיומן (פיליפ סימור הופמן), ודוברו (ריאן גוסלינג), שנעזר בקסמו וערמומיותו כדי לתמרן את הכתבים הפוליטיים בינהם אידה (מריסה טומיי), המנסה לעלות על סקופ הקשור במעסיקו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב