דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות ביטוח 

מאת    [ 03/04/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2569 פעמים ]

שימו לב חברים יקרים ותנסו להבין את תוכן המאמר , איני יודיע עד כמה זה יעזור עם מפלצות תעשיית הכסף (חברות ביטוח).

כאשר כל אחד מכם יקבל שיחת טלפון מנציג/ה חברת ביטוח אשר בפיו הצעה מפתה לביטוח ונניח שהסכמתם להצעה הדרך לבצוע העסקה תהיה סלולה וקלה וללא כל עיקוב , תוך 5 דקות אתם מבוטחים גם אם שכחתם לצרף מסמחים רלוונטים או אישור רפואי או או או ולמה?

השיטה אומרת נתחיל לגבות ובשעת האמת (בהגשת תביעה על ידי הלקוח) נומר לו אדוני שכחתה לצרף את טופס X ואת טופס Y ולא הצהרת על Z ואלף ואחד מחסומים אשר תצרכו לעבור בכדי לקבל את אשר מגיע לכם .

ובואו נניח שכל המסמחים נמסרו אזי יתכחשו לכך שקבלו את כל המסמחים וגם אם לא התכחשו תתרכו למלות טפסים רבים ועוד טפסים .

הברוקרטיה : לאחר משלוח הטפסים ישלח לסוכן הביטוח אישור על כך וכמובן תמיד יטענו שחסרה חתימה ואו כל דבר אחר וזאת בכדי לעקב כמה שיותר את תשלום הכספים אשר מגיעים לכם .

סוכן הביטוח שכח לעדכנכם ועבר זמן של חודש או חודש וחצי ואתם מתקשרים לחברת הביטוח לבדוק מה גרם לעיקוב, אתם מקבלים בדרך כלל תשובה נשלחה לכם הודעה על כך שהמסמחים לא הגיעו ברורים או חסר או או או .

אתם שוב שולחים ושוב מחקים ושוב מרמים אותכם וטוענים טענות וטענות שחסר ולא הגיע ולא וסיפורי סבתא .

כל התהליך לחזקים ולסבלניים מבינכם יכול לקחת כמה חודשים אם לא שנים .

מכיוון שאנחנו הבני אדם שונים , אז חלק יתייאש ולא ימשיך את התהליך וכמובן זה בדיוק מה שחברות הביטוח צריכות , אנשים כמוכם וישנם כאלו שזקוקים מאוד לכסף ומתוך הלחץ יסגרו כל עסקה עם התפשרות והפסד וישנם כאלה החזקים שלא יבתרו על זכויותיהם ויגישו תביעה וינצחו  אבל לא בקלות .

 

חברים יקרים - חברות הביטוח מבחינתי נתפסות לא אמינות כלל ויש לזהר מאוד אבל מאוד לפני שחותמים על הסכמים עמם .

                   אני חושב שיגיע הזמן והצרכנים הם אלו שיחליטו על צורת קבלת הכספים ועל הסכמי ההתקשרות .

                   לפי חישובים שעשיתי עדיף לחסוך את כספי בבנקים עם ריבית נמוכה אך כך אני יוכל בכל רגע למשוך את כספי בכלי                     כלות ללא כל ברוקרטייה , זה לא עושה את הבנקים טובים אבל קל יותר לעבוד עם הבנקים מאשר עם חברות הביטוח                     (בכל הקשור לחסכונות בלבד).

                  את אשר כתבתי לעיל עברתי בעצמי עם חברת X,  (שנה ועוד לא קבלתי את כל כספי).

לא מתאפשר לי לכתוב את שם החברה שאני אישית נפגעתי ממנה כלקוח וזאת מסיבת חוק לשון הרע . אז מראש סליחה 

 

טנוס מרטינס' מיכאל יוצא תואר ראשון במנהל עסקים התמחות בשיווק. קורסים והשתלמויות- קורס ניהול המכירות , אומנות המכירות , ניהול עסקים קמעונאיים , שירות לקוחות ,רכש , קידום אתרים , בניית אתרים , שיווק אינטרנטי  . תחביבים: טבחות , טיולי טבע ,אגרוף קלאסי . נשוי + 3 . נייד : 0509040902 .   מטרת הפצת המאמרים- התנדבות בהפצת האמת לפי ראיתי והבנתי הבלעדית . 1.ממשלה . 2.ספקים . לקוחות . ועוד .....   נמאס לי לשתוק , אם גם לכם נמאס תתחילו לכתוב מתוך מטרה טובה ,לתקן את העקום .     תודה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב