דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים באינטרנט לא עושים אצל כל אחד 

מאת    [ 03/04/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1729 פעמים ]

חברים וחברות יקרים 

שמי טנוס מרטינס מיכאל ,בכתבה זו אעסוק בתחום הקידום אתרים ואחסוף בפניכם את האמת .

מאמר זה לא בא בכדי לפרסום אף חברת קידום ולכן לא תמצאו שמות של חברות או גופים .

 

מקדמי האתרים בישראל 

מתחלקים ל 3 סוגים :1.מקצוענים 2.מאין ברירה 3. רמאים שקרנים ונוכלים .

אתם תזהרו משני האחרונים וזאת מהסיבות הבאות :

נתחיל במקדמי האתרים שיקחו כל עבודה גם במחיר הפסד וזאת מהסיבה שאין להם ברירה כי הם חייבים להתפרנס .

נשמע טוב ה ?

כאשר מקדם יקח פרויקט של קידום אתר במחיר לא רווחי הוא ישקיע בהתאם והכוונה שכן הוא ינסה לגרום לקידום האתר ,אבל לא יוכל לקדמו מכיוון שהוא ישקיע מעת זמן .

כן הוא ינסה ללחם אתכם הלקוחות על המחיר וינסה להסביר לכם שהמילה שצריך לקדם היא X ולא Y , אך חלקכם יקשה עליו ולא יותיר לו ברירה אלה לקחת את העבודה .

מראש הוא יודיע שישקיע שעות אחדות ומראש הוא ידע שאתרכם לא יתקדם ועם זאת יקח את העבודה כי הוא חייב להתפרנס .

 

הסוג השני : הרמאים ,השקרנים והנוכלים : בשיחה הראשונה שתקבלו תשמעו נציג שזוכר בעל פה את מה שהוא אמור לומר לכם בכדי לשכנעכם בדקה לעבוד עם חברתו .

דוגמה לשיחה: שלום מדברים מחברת X אנו מעוניינים לקדם את אתרכם ולהביאו לעמוד הראשון בשורה הראשונה במנוע החיפוש של גוגל  .  

תסריט נוסף: שלום מדברים מגוגל ישראל , נותר לנו מקום נוסף פנוי בדף הראשון של גוגל בתחום העיסוק שלכם .

תסריט שלישי : שלום אנו מעוניינים לקדם את אתרכם ולהביאו לעמוד הראשון בשורה הראשונה בגוגל במילת החיפוש F, אך שכחו לומר לכם שאגולשים לא חיפשו מימם את המילה הזאת בגוגל , הסבר : נניח שאתם עוסקים בפדיקור  אם יקדמו אותכם במילה פדיקור זה מעולה, אך זה לא מה שהם באמת יציעו לכם , הם כן יציעו לכם "פדיקור בארלוזורוב" וינסו לשכנעכם שהמילה הזאת היא טובה ותכניס לכם הרבה לידים .

כמובן לאחר שחתמתם על התחייבות לשנה לא תוכלו להפר את ההסכם כי אם כן יתבעו אותכם לדין .

לסיכום: שיטת החשיבה שלהם ישנם הרבה פריירים בשוק .

 

המקצוענים : לפני הכל יבצעו עבורכם מחקר מילות מפתח שקשורים לעיסוקכם , לאחר מכן יבצעו מחקר SEO אשר בו בודקים את הקושי של קידום כל מילה ומילה ובסוף ימליצו לכם לקדם 2 עד 10 מילים הרלוונטיות לתחום עיסוקכם .

אין מילה שתוצע שלא תכניס לכם לידים  ובמידה ותתעקשו לקדם מילה לא רלוונטית לעיסוקכם לא יסכימו לעבוד עמכם .

 

 המלצה : תעבדו רק עם המקצוענים ואם החלטתם שאין לכם תקציב למקצוענים אז אל תקדמו  וזה יהיה עדיף מאשר שתשלמו ולא תקבלו.           

 

 

טנוס מרטינס' מיכאל יוצא תואר ראשון במנהל עסקים התמחות בשיווק. קורסים והשתלמויות- קורס ניהול המכירות , אומנות המכירות , ניהול עסקים קמעונאיים , שירות לקוחות ,רכש , קידום אתרים , בניית אתרים , שיווק אינטרנטי  . תחביבים: טבחות , טיולי טבע ,אגרוף קלאסי . נשוי + 3 . נייד : 0509040902 .   מטרת הפצת המאמרים- התנדבות בהפצת האמת לפי ראיתי והבנתי הבלעדית . 1.ממשלה . 2.ספקים . לקוחות . ועוד .....   נמאס לי לשתוק , אם גם לכם נמאס תתחילו לכתוב מתוך מטרה טובה ,לתקן את העקום .     תודה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב