דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיון מקורי להצעת נישואין 

מאת    [ 03/04/2012 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2481 פעמים ]

אתה נמצא בפני החלטה הכי חשובה בחיים שלך - עם מי להתחתן. החלטת שהיא האישה שלך ואיתה אתה רוצה לבלות את חייך, להקים בית, משפחה, לגדל ילדים ולהיות מאושרים. אחרי מדרף אחר בחירת טבעת אירוסין עבורה מתוך מבחר ענק של טבעות אירוסין, בתקווה שהיא תתאים לה ותהיה לטעמה, אתה נמצא שוב מול מבחר חדש ועכשיו של אפשרויות ובחירת מקום להצעת נישואין.

המקום המושלם להצעת נישואין
אתה רוצה למצוא את המקום המושלם להצעת נישואין ושזו תהיה הפתעה גמורה. כל זכר להיותך בחנות של טבעות אירוסין עליך להסתיר מעיניה, כדי שלא יהיה לה שום רמז לנושא. אתה מחכה כבר לרגע לפתוח את קופסת טבעות אירוסין, לכרוע ברך, לשאול את השאלה וכמובן לשמוע כן. במאמר זה אנחנו נציג לך רעיון להצעת נישואין שיהפוך את הצעת הנישואין שלך לייחודית, חוויתית ובלתי נשכחת עבור שניכם.

הצעת נישואין אינטימית ומפתיעה בטבע
אומרים שהצעת הנישואין הכי מפתיעה היא זו שקורית במקום הכי לא צפוי. הצעת נישואין בטבע היא אחד המקומות הרומנטיים להצעת נישואין אינטימית שיכולה להסתיים גם במסיבה גדולה. בהצעת נישואין זו יש אפשרות לשלב הצעה אינטימית, רומנטית, מפתיעה שתסתיים בחגיגת האירוע.

אז מאיפה מתחילים?
תציע לה לצאת לפיקניק במקום בטבע ששניכם אוהבים, עם הרבה ירוק בעיניים, יין טוב בתיק וכמובן לא לשכוח את הקופסא של טבעות אירוסין שתצטרך להחביא היטב בתיק עד ההצעה. קח אותה למקום מבודד יחסית, בלי הרבה אנשים בו תוכלו להיות רק שניכם, לדבר, לשתות יין ואולי גם לראות את השקיעה. עוד יום רגיל בו היא לא תחשוד בכלום.
אחרי שתגיעו ותפרסו שמיכה, תלגמו מהיין ברגע המתאים עבורך תזמין אותה אל מקום שנסתר מהעין בו הנכם נמצאים. שם יחכה לכם שולחן ערוך עם נרות ושף פרטי שהולך לבשל לכם ארוחה. כל זאת בליווי מוסיקה מרגיעה לבחירתכם. היא לא תאמין למראה עיניה לכל התפאורה שצצה לה באמצע שום מקום ואתה תהיה רגוע שכל העבודה שעשית מאחורי הקלעים עבדה כמו שצריך. השף הפרטי יגיש לכם ארוחה מהסרטים, שבה תלקקו את האצבעות וברגע המתאים הבמה שלך!
אחרי שהיא תענוד את טבעת האירוסין שבחרת לה אחרי אינספור התלבטויות בבחירת טבעות אירוסין ותהיה רגוע שהיא מתאימה לה וקולעת לטעמה. אחרי ששניכם מנסים לעכל ומאושרים מההחלטה להתחתן. ואחרי ששניכם הודעתם בהתלהבות להורים ולמשפחה - החגיגה יכולה רק להתחיל. אפשר לתאם מראש עם כל החברים שיפתיעו אתכם אחרי ההצעה ותמשיכו לחגוג את מסיבת האירוסין בטבע.

השקעה ושיתוף פעולה
הצעת נישואין זו דורשת השקעה מצידך ושיתוף פעולה מלא של חברים שיעזרו להכין את המקום ולעשות את כל התיאומים הדרושים. בארצנו היפה תוכלו למצוא לא מעט מקומות עם קרחות יער ונופים מטריפים שעונים על הצורך למימוש הצעת נישואין זו. כך שמה שנשאר לכם עכשיו, זה לקנות טבעות אירוסין ולקחת את בנות הזוג למקום הזה
שכולו חלום וחוויה אחת גדולה, לרגש אותן עם טבעות אירוסין ולהציע להן הצעת נישואין שהן פשוט לא יוכלו לסרב לה.

מאת חברת טאז - Tazz חברת שיווק לשירותי יעוץ ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב