דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור את גודלו של אולם האירועים? 

מאת    [ 02/04/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1661 פעמים ]

אולם אירועים זהו תחום רחב ומפותח מאוד בארצנו. כשם שמתרחשים ברחבי הארץ בכל יום סוגים רבים של אירועים שונים, כך גם קיימים עשרות סוגים של אולמות אירועים השונים באיכות, באווירה, בסגנון, בשירותים ובעיקר בכמות האורחים שניתן לארח בהם. ניתן לחלק באופן גס את אולמות האירועים לשלושה סוגים עיקריים מבחינת הגודל:

אולם אירועים המכיל עשרות אנשים, אולם אירועים המכיל מאות אנשים ואולם אירועים המכילים אלפי אנשים.

אולמות אירועים עבור אירועים קטנים

מדובר באולמות שנועדו אך ורק לאירועים משפחתיים מצומצמים או לאירועים פרטיים של מקומות עבודה, איגודים וכדומה. החלוקה בין הסגנונות השונים של אולמות המכילים עשרות אנשים כלל היא גסה מאוד. אך החופש לבחור מבין מגוון של סגנונות ורמות יוקרה תישאר בידיים שלכם ובדרך כלל בעזרת חיפוש נכון וחקר שוק תוכלו למצוא אולם קטן העונה בדיוק על דרישותיכם וסגנון האירוע.

אולמות לאירועים קטנים מתאימים בעיקר לחתונות אינטימיות שהפכו טרנד בשנים האחרונות ובעיקר לאירועי בר או בת מצווה ואירועי בריתות. היצע האולמות אירועים הקטנים אינו רב ולעיתים קשה לאתר אותם, כיוון שמקומות המיועדים לאירועים רווחיים יותר ככל שכמות המוזמנים רבה יותר, לפיכך לאירועים קטנים יתאימו מסעדות אשר הסבו עצמם לאולמות.

יתרון נוסף של אולמות קטנים אלו הוא היחס האישי אל מול בעלי האולם והחופש לשנות, לעצב ולתכנן. אולם אירועים קטן בדרך כלל שייך לבעלים פרטיים ולא לחברות גדולות, תוכלו למצוא את הבעלים שמקבלים על עצמם את אופי האירוע שברצונכם ליצור ויחד איתם לתכנן דרך כיצד לממש זאת.

אולמות אירועים עבור אירועים בגודל בינוני

סוג אולמות זה הוא למעשה המבוקש ביותר בארץ עבור אירועי החתונות. כמובן שבעיקר בגלל העובדה שאולמות אלו יכולים להכיל את האורחים הרבים שני צדי המשפחה. יתרון מרכזי באולמות מסוג זה הוא רף המקצועיות והשירותים הרבים שהאולם מספק. או אירועים גדולים בדרך כלל עובדים עם ספקים וחברות ועשויים לעזור בכל הנוגע להעסקת קייטרינג, די ג'י, צלם ועוד. אולם אירועים עבור מאות אנשים בדרך כלל גם יכול לספק מפיק לאירוע ולסגור עבורכם את כל הפינות הקטנות לפניו ובמהלכו.

אולמות אירועים עבור אירועים גדולים

זוהי כמובן ליגה אחת של אולמות אירועים. לסוג זה של אולם אירועים רצוי לפנות כאשר מדובר באירוע השקה מעולם העסקים או באירוע ציבורי הפתוח לקהל רחב. כמובן שהמחיר עולה על כל דמיון אך בהתאם לכך, מדובר בדרך כלל בהפקה של אירועים עצרי נשימה ובמקצועיות ברמה גבוהה מאוד.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב