דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לחגוג אירוע בגן אירועים גם בחורף? 

מאת    [ 02/04/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1600 פעמים ]

בארץ ישראל דווקא בחורף הנוף הוא עוצר נשימה: הדשא ירוק, הפרחים פורחים והעצים מלבלבים, כל רומנטיקן מכיר את ריח הטבע בחורף ואת האווירה הקסומה שהוא מייצר. לכן, גם בחורף גני אירועים לא ממהרים לסגור שעריהם ומוצאים מגוון רחב של פתרונות המאפשרים לנו ליהנות מיופיו של הטבע בחורף יחד עם סביבה חמימה ומוגנת מגשמים.

הפתרונות השונים של גן אירועים בחורף :

אירוע בשעות היום

מכיוון מדובר בחורף הישראלי כולנו מכירים את העובדה כי ברוב חודשי החורף, במהלך שעות היום, השמש זורחת ונעים לבלות גם מחוץ לבית. גן אירועים שערוך גם במקומות מוגנים מגשם ובכתלים המגנים מרוחות יכולים לארח במהלך שעות היום גם בחורף. תופתעו לגלות שדווקא בענות החורף מרבית האנשים נהנים כל כך מההזדמנות לצאת אל הטבע בשעות הצהריים, להרגיש את קרני השמש ואת האוויר הצח .

אוהלים

לאחרונה, פטנט השימוש באוהלים הפך נפוץ ואופנתי מאוד. גני אירועים רבים מקימים או מאפשרים לאורחיהם להקים אוהלים ברחבת הגן. השימוש באוהל הוא פתרון מוצלח מאוד עבור גן אירועים בחורף מכיוון שהוא מספק מרחב הניתן לחימום בצורה יעילה מאןד, מיוחד ואינטימי שניתן לעצב בכל דרך שעולה על דעתכם. מעצב מקצועי, ביכולתו, להפוך כל אוהל למרחב מדהים ביופיו עם אוירה מיוחדת וחגיגית. בדרך זו האורחים יכולים לבחור האם לבלות בפנים או בחוץ וליהנות משני העולמות.

אמצעי חימום

מרבית גני האירועים מחזיקים אמצעי חימום חיצוניים, אך קיימות גם חברות רבות המשכירות ציוד לאירועים. ניתן להשכיר מחברות אלו ציוד מעולה לאירועים חורפיים החל מתנורי פטרייה ועד שמיכות קרבולית מקסימות לאורחים.

אזורים מקורים

אם ברצונכם לערוך אירוע חורפי ברחבה של גן אירועים הפתרון אולטימטיבי הוא אזורים מקורים. סוג זה של פתרון  מתאים מאוד לאירועים תוססים ואקטיביים בהם האורחים רוקדים ופעילים. כאשר האזור מקורה אין חשש מגשם מפתיע ויחד עם זאת ניתן ליהנות מהמרחבים ומהטבע.

בנוסף ישנם גני אירועים המשלבים גן ואולם, כך האירוע נערך באולם מקורה וחמים אך במקביל ניתן להינות מהגן הירוק והנעים למראה אשר נותן ערך מוסף לאורחים ולאירוע כולו. כמו כן, ניתן להינות מאירוע חורפי ורומנטי המשלב אלמנטים חורפיים ומאכלים חורפיים שאנשים אוהבים, כך ניתן להציע לאורחים אירוע קצת אחר ושונה ממה שהורגלו אליו עד עכשיו כאשר עומדים לפניכם כלל האמצעים כדי להינות מאורע באולם אירועים או גן אירועים אשר יתאים בצורה מושלמת למידותיכם

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב