דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על קנבס 

מאת    [ 02/04/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2848 פעמים ]

עד לפני זמן מה היו נחשבים ציורי השמן לדבר בעל יצירה אומנותית בעל ערך רב ונדיר. לא כל אדם היה יכול לאפשר לעצמו לקנות ציורים אלה בגלל העלות הגבוהה שלו. כיום זה כבר אחרת,  בזמן האחרון ישנם כתבות בנושא  בד העשוי קנבס שהוא יוצר תחליף לציורי השמן. כאשר מדפיסים על גבי בד העשוי קנבס אפשר יהיה ליצור מגוון גדול של כל מיני תמונות בדגמים שונים. היצירה האומנותית המתקבלת תהיה באיכות גבוהה ביותר ומלאת עוצמה, וזה יוצא שלא פלא שהיא נהיתה לחפץ נוי המטיב ליפות כל סלון וכל בית.

מה ניתן להדפיס ולצייר על גבי בד העשוי קנבס?
שיטת ההדפסה על בד קנבס מאפשרת כמעט לכל תמונה דיגיטאלית שתהפוך ליצירה אומנותית. עסק מקצועי יוכל להדפיס בבד שכפול איכותי לאותו ציור עד שיהיה קשה להאמין שמדובר למעשה רק בהדפסה.

מה היתרון בהדפסה על גבי בד קנבס?
לא סתם קרוי הבד הזה בד האומנים. ההדפסה על גבי הבד יכולה להביא את אותה התוצאה הטובה והעדיפה. ההדפסה על קנבס מתקבלת בחדות גבוהה מאד, הגוונים חדים וברורים והתמונה מובאת במראה האמיתי שלה . כמו כן, ניתן להוסיף בתמונה מימד אישי, וע''י זה להפוך את התמונה לייחודית. אפשר לבצע את זה ע''י הבלטה של כמה פרטים שונים בתמונה או, בשימוש באפקטים שונים בגוונים של חום ושחור בציור.

כמה זמן לערך לוקח להכין את ההדפסה על בד קנבס ?
פרוצדורת ההדפסה על בד קנבס אינו צריך להיות ארוך. קודם כל, הלוקח צריך לבחור את התמונה שאותה הוא חפץ להביא להדפסה. השלב הבא הוא שלב עיצוב ועריכת התמונה. אחרי 2 שלבים אלו יש את השלב הסופי, שלב ההדפסה. בשלב האחרון פרק הזמןשצריך לחכות משתנה בדרך כלל בין מקום למקום. כאשר הקליינט מעוניין  לעשות את הדפסת הציור בחנות הצילום הוא יוכל לקחת את התמונה שביקש ביום שהוא הביא את התמונה, ולעיתים אפילו אפילו תוך שעה. אם נעשה שימוש כלשהו באתר הנותן שירות של הדפסה על בד קנבס, יוצא שהזמן שנחכה יהיה לפחות כמה ימים.

היכן כדאי לנו לקנות תמונות בהדפסה על גבי קנבס ?
היתרונות המשמעותיים של ההדפסה על בד הקנבס הופכים את התמונות למתנה האידיאלית ביותר. זו תוכל להיות מתנה להורים, לבת הזוג ואפילו לבוס, וכשם שבכל מתנה שקונים צריך להקפיד על איכות, כאשר מדפיסים על בד קנבס כל שכן. את הדפסת התמונה חשוב מאוד להזמין ממקום מקצועי, מומחה ותק. כזה מקום מחזיק את המכונות הכי מתקדמות אשר מאפשרות את אותן הדפסות במבחר של טכניקות רבות ובאיכות מצויינת. כמו כן, מובן מאליו כי מקום בעל ניסיון נעזר בבדים איכותיים אשר מתוחים היטב. בחירה נכונה תעניק לנו תמונה מרהיבה.

האם יש אחריות בהדפסה על גבי בד קנבס ?
שלא כמו שאר התמונות ומתנות למיניהם, כאשר מדפיסים על גבי בד הקנבס ישנה אחריות לכל החיים. כמובן בעת שמדובר כאן במקום מנוסה. מה שיוצא הוא שיתרון זה בהחלט הופך תמונה כזו  למתנה מאד מיוחדת שנשארת באחריות ללא הגבלת זמן. אם נסכם ניתן לראות שכדאי לרכוש את התמונה בהדפסה על קנבס. התמונה עשויה לקשט את הסלון, את המשרד ואפילו כל לובי של מלון. הדפסת תמונה על קנבס הינה המתנה האידיאלית ביותר לכל מטרה וגם לכל שמחה כלשהי, חגיגות יום הולדת, חתונות ובשביל כל בן אדם שאוהבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב