דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים לגינה כאמצעי לבילוי משפחתי 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2195 פעמים ]

ברגע שסיימתם להתקין בחצרכם סוגים שונים של מוצרים לגינה, כגון מחסן פלסטיק או עץ, טרמפולינה גדולה לילדים, גריל פחמים או גריל חשמלי ואולי אפילו סאונה מפנקת, הגיע הזמן שתוכלו להנות מהמוצרים הללו ביחד כמשפחה. כמעט מובן מאליו שניתן להנות מקפיצה על טרמפולינה או משהייה באדי- סאונה נעימים, אך תתפלאו לגלות שגם מסוגים נוספים של מוצרים לגינה אפשר להפיק הנאה משפחתית משותפת, ולבסס סביבם כמה שעות של בילוי משפחתי. הנה כמה רעיונות מקוריים בנושא:

קישוט משותף של מחסן לגינה:

ישנם מגוון של מוצרים לגינה אשר אנשים מתקינים עבור בילוי משפחתי, אבל מחסן גינתי הוא בדרך כלל לא אחד מהם. עם זאת, הנה רעיון מקורי להפיכת המחסן לפרוייקט משפחתי- השקיעו מספר שעות בקישוטו ועיצובו, ביחד עם הילדים. הנה כמה רעיונות לעשות זאת:

1. על קירותיו החיצוניים של כל מחסן אפשר לתלות נוצות צבעוניות (ניתן לקנות בכל חנות לציוד יצירה) ומתקני הזנה לציפורים (אפשר לעשות מאדניות קטנות או אפילו מקופסאות ממחוזרות של מוצרי חלב). מדי פעם תוכלו לפזר במתקני ההזנה פרורי לחם יבש או אפילו פרורי ביסקוויטים, או למלא אותם במים, ולצפות ביחד עם ילדיכם בציפורים הרבות שיבואו להתארח בגינתכם.

2. תוכלו לקשט את קירותיו החיצוניים של המחסן ואת המשקוף שמעל לדלת הכניסה בעזרת כלי גינה ישנים שיצאו משימוש, כלים שונים מחמר וכובעי קש. את כל אלה ניתן לצבוע בצאים עליזים שיתאימו לצבעי הבית או הגינה שלכם.

3. בעזרת הילדים, תוכלו לסדר פרחים יבשים בסלים או בעציצים, ולתלות אותם סביב המחסן ואפילו בתוכו. 

משחקים משפחתיים שאפשר לשחק על טרמפולינה

מבין כל המגוון של מוצרים לגינה, טרמפולינה הנה בהחלט אחד המוצרים האהובים ביותר. אך במקום סתם לצפות בילדים הקופצים עליה לבדם (פעילות שכבודה במקומה מונח), מדוע שלא תשחקו עמם כמה משחקים משותפים עליה? הנה שתי דוגמאות:

1. "מסתובבים ונופלים"- ציירו מעגל במרכז הטרמפולינה בעזרת גיר. אחזו ידיים ולכו מסביבו בזהירות. כולם ביחד ישירו תוך כדי הסיבוב: "מסתובבים, מסתובבים, וכמו_____ נופלים!!!" כל אחד בתורו יציין במקום המתאים כמו מה נופלים (למשל- כמו צפרדע, כמו ילד קטן, כמו פיה וכו'), ועל כל המשתתפים ליפול בדרך זו.

2. "כדורים משתוללים"- קבוצה אחת עומדת על הטרמפולינה, והקבוצה השניה מחוץ לה. האנשים העומדים בחוץ זורקים כדור רך על הקבוצה שעל הטרמפולינה. אם שחקן מצליח לפגוע במישהו- הוא מתחלף איתו במקום. הנקודות נצברות לפי מספר האנשים שכל אחד הצליח "לפגוע" בהם. למשחק אינטנסיבי יותר, אפשר להשתמש בשני כדורים רכים. (שימו לב, משחק זה מתאים לילדים גדולים יותר, בערך מגיל 7 ומעלה).

גריל- לא רק בשביל המבוגרים!

לרב, אנו נוטים לחשוב על ארוחת גריל כעל ארוחה למבוגרים ולא כמשהו המתאים לקטנים שבחבורה- אך גם הצעירים שסביב השולחן בגינה יכולים להנות מהארוחה, בעזרת הכנת "חטיפי גריל" שונים, כמו שיפודי ירקות, נקניקיות על מקל וכדומה. תתפלאו לגלות שלפעמים כדי לשכנע את הילדים לאכול אוכל שנצלה על הגריל, כל שעליכם לעשות הוא לשפד את האוכל על שיפוד, או לעטוף אותו בנייר כסף...

אתם יכולים להשתמש בדוגמאות שבאמר זה, ואתם יכולי גם ליצור אינספור משחקים חדשים ומרגשים לבילוי משותף של כל המשפחה- כיד הדמיון הטובה עליכם!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב